Колеги, не знам дали сте забелязали, но всички двигатели които се предлагат са BMT (Blue Motion Technology). Проверих и в Германския сайт е така.
Което е различно от Golf Blue Motion - за него пишат в новия Auto Build - 2000лв по-скъп и 0,2л/100 по-икономичен, но освен това и по-слаб, по-шумен и по-некомфортен.
Голф 7 - представяне, тест, информация
- angellangelov
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 10 ное 2014 17:07
- Автомобил: VW Golf MK7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Привет колеги,
реших да напиша няколко реда за да изкажа и собственото си впечатление от километрите които съм навъртял на колата ми.
Та по същество... купих си Голфчето в края на Юли 2014 г. с двигател 2.0 ТДИ, 150 коня и 6 степенна автоматична скоростна кутия. До момента съм му навъртял около 35000 км. и съм изключително доволен от автомобила. Градско харчи грубо около 7л. на 100 км. и според мен разхода си му е окей. Относно двигателя мисля, че е изклютелно обезшумен, тъй като преди това имах Голф 5-ца, 1.9 ТДИ, 105 коня и като чели беше по-шумничка. Единствено возията не е като на 5-цата, защото този е с "ЕР-лайн" окачване и ако не се лъжа е с 20мм по-нисък пътен просвет - кефя му се че е нисък и вади стойка, но понякога возията ми идва малко "каруцарска". Може би ако живеем в нормална държава с хубави пътища и без дупки ще е повече от идеална, защото без да си кривя душата е ужасно стабилна в завой с каквато и скорост да влезнеш.
реших да напиша няколко реда за да изкажа и собственото си впечатление от километрите които съм навъртял на колата ми.
Та по същество... купих си Голфчето в края на Юли 2014 г. с двигател 2.0 ТДИ, 150 коня и 6 степенна автоматична скоростна кутия. До момента съм му навъртял около 35000 км. и съм изключително доволен от автомобила. Градско харчи грубо около 7л. на 100 км. и според мен разхода си му е окей. Относно двигателя мисля, че е изклютелно обезшумен, тъй като преди това имах Голф 5-ца, 1.9 ТДИ, 105 коня и като чели беше по-шумничка. Единствено возията не е като на 5-цата, защото този е с "ЕР-лайн" окачване и ако не се лъжа е с 20мм по-нисък пътен просвет - кефя му се че е нисък и вади стойка, но понякога возията ми идва малко "каруцарска". Може би ако живеем в нормална държава с хубави пътища и без дупки ще е повече от идеална, защото без да си кривя душата е ужасно стабилна в завой с каквато и скорост да влезнеш.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Ако някой има впечатленя от - Golf 7 - 1.4TSI 150 hp BMT ACT нека сподели, не мога да намеря горд притежател за обективно мнение.
- mitko66
- Мнения: 418
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Върши ли ти работа притежател на golf 7 1.4 TSI 125 hp
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Надали, с такива тестови е пълно... 1,4 ACT обаче няма.
Tова мнение не винаги е обективно. Гледай сравнителни тестове по-добре в youtube.
StS написа:Ако някой има впечатленя от - Golf 7 - 1.4TSI 150 hp BMT ACT нека сподели, не мога да намеря горд притежател за обективно мнение.
Tова мнение не винаги е обективно. Гледай сравнителни тестове по-добре в youtube.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
mitko66 написа:Върши ли ти работа притежател на golf 7 1.4 TSI 125 hp
Вържи разбира се, интересумах се от 150 к.с версията защото е по-нов и
от hooligan_sk » Пон май 23, 2016 10:13 am
Надали, с такива тестови е пълно... 1,4 ACT обаче няма.
Поне от официалното представителство се продава...като тестови не знам дали имат, но се интересувам дали ACT има някакъв реален смисъл или е поредното усложенение с 200мл на 100км икономия..
Честит празник и благодаря за включването!
- cHaunepucTa
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
- Автомобил: Golf MK7 2016
- Двигател: TDI
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Аз ще се включа като притежател на голф мк7 1.6 тди 110к.с. - базово оборудване с няколко допълнителни опции.
Имам го от почти 2 седмици и му навъртях около 1400 км.
Колата е приятна за каране, не е самолет, но върви доста прилично. Скорости от 150-160 си ги поддържа с лекота на магистрала, като оборотите са около 3000.
Разхода досега е 5.1/100, като около 500км от тях са градско в София,а другите са извънградско с магистрали и междуградски пътчета.
Колата е тиха на дълъг път и малко по-шумна като е студена, но нищо фрапиращо за дизел.
Материалите в колата са на доста високо ниво, екстрите като за базово оборудване(с 3 допълнителни пакета) са доста, в сравнение с някой други автомобили.
Колата е с базовото окачване и 15ки гуми и дори така в завоите се държи сравнително добре с висока скорост - добре, в смисъл че не "презавива или недозавива".
Също така минава комфортно през неравностите, стегнато, но комфортно.
Като цяло съм доволен от автомобила и ако се върна малко назад пак бих го избрал.
Ето и няколко минуса:
- електрическия сервоусилвател на волана прави волана много лек с ниска скорост и по-твърд с висока скорост. И така да е, със скорост от 50 км/ч е прекалено лек и в много остър завои не можеш да прецениш точно колко си завил. Това налага постоянни корекции във волана и усещането е все едно волана не е свързан с предните колела.
Има добра новина: в по-високите нива на оборудване, можете да избирате твърдост на волана и ако сложите по-големи джанти с по-широки гуми - нещата със сигурност ще станат много различни.
- наклон на автомобила в завои с висока скорост, комбинирано с не-достатъчният "support" на базовите седалки не прави колата много "fun to drive" - особено за пътниците. Спортното окачване или опцията за регулиране на окачването със сигурност ще подобрят този проблем, както и спортните седалки с по-големи опори.
- старт стоп системата - ако искате да я изключите, ще трябва да го правите всеки път, когато запалите автомобила.
- джанти? По-дяволите, от VW искат да са най-добри в класа на голф и все пак предлагат колата с тазове и 15-ки джанти. Чак в ниво Highline има джанти и то 16ки ? WTF?
С дизайна на голф 7, дори 17ки джанти му малеят и чак 18ките изглеждат нормално на колата, а те са сложили 15 цолови на първите 2 нива на оборудване.
Няма значение, джантите се сменят, но е някак странно да дадеш една шапка пари за кола и да ти я дадат с тазове :)
Като заключение обаче искам да кажа, че колата е най-добра в класа си и за парите си (има автомобили на склад с много големи отстъпки).
Това е за сега, дано инфото е полезно за някой.
Имам го от почти 2 седмици и му навъртях около 1400 км.
Колата е приятна за каране, не е самолет, но върви доста прилично. Скорости от 150-160 си ги поддържа с лекота на магистрала, като оборотите са около 3000.
Разхода досега е 5.1/100, като около 500км от тях са градско в София,а другите са извънградско с магистрали и междуградски пътчета.
Колата е тиха на дълъг път и малко по-шумна като е студена, но нищо фрапиращо за дизел.
Материалите в колата са на доста високо ниво, екстрите като за базово оборудване(с 3 допълнителни пакета) са доста, в сравнение с някой други автомобили.
Колата е с базовото окачване и 15ки гуми и дори така в завоите се държи сравнително добре с висока скорост - добре, в смисъл че не "презавива или недозавива".
Също така минава комфортно през неравностите, стегнато, но комфортно.
Като цяло съм доволен от автомобила и ако се върна малко назад пак бих го избрал.
Ето и няколко минуса:
- електрическия сервоусилвател на волана прави волана много лек с ниска скорост и по-твърд с висока скорост. И така да е, със скорост от 50 км/ч е прекалено лек и в много остър завои не можеш да прецениш точно колко си завил. Това налага постоянни корекции във волана и усещането е все едно волана не е свързан с предните колела.
Има добра новина: в по-високите нива на оборудване, можете да избирате твърдост на волана и ако сложите по-големи джанти с по-широки гуми - нещата със сигурност ще станат много различни.
- наклон на автомобила в завои с висока скорост, комбинирано с не-достатъчният "support" на базовите седалки не прави колата много "fun to drive" - особено за пътниците. Спортното окачване или опцията за регулиране на окачването със сигурност ще подобрят този проблем, както и спортните седалки с по-големи опори.
- старт стоп системата - ако искате да я изключите, ще трябва да го правите всеки път, когато запалите автомобила.
- джанти? По-дяволите, от VW искат да са най-добри в класа на голф и все пак предлагат колата с тазове и 15-ки джанти. Чак в ниво Highline има джанти и то 16ки ? WTF?
С дизайна на голф 7, дори 17ки джанти му малеят и чак 18ките изглеждат нормално на колата, а те са сложили 15 цолови на първите 2 нива на оборудване.
Няма значение, джантите се сменят, но е някак странно да дадеш една шапка пари за кола и да ти я дадат с тазове :)
Като заключение обаче искам да кажа, че колата е най-добра в класа си и за парите си (има автомобили на склад с много големи отстъпки).
Това е за сега, дано инфото е полезно за някой.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Аз имам проблем, отдавна искам да мина на автомат но при прочетеното за VW като цяло точно този проблем ме спира - даваш една кофа с пари и получаваш посредствено качество. За Г7 - не е така но ако го вземеш с DSG нещата са на кантар..в момента се оглеждам за автомат но при други производители.. Да не говорим че си харесах 1.8 TSI има го при Шкода - няма го при Голф 7... абе няма угодия.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта