3 цилиндровите двигатели на VW
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
даже давам глас за яриса с бенз двигател 1,3 срещу 1,4 тди
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
1z написа:даже давам глас за яриса с бенз двигател 1,3 срещу 1,4 тди
И на какво основание ги раздаваш тези гласове? Няма ли да ни отвориш очите и на нас?
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
За тая тема трябва да зачислят отделен модератор! Темата небеше ли 3 цилиндровите двигатели на VW?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
ако ще е трицилиндров мотор ,поне да е от второто поколение производство - турбото е с променлива геометрия и не е чак такова куцо пиле откъм набиране
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Темата отива към "Малка дизелова кола", та не съм я объркал. Може да сме VW форум, ама VW не са единствените коли.
Авторът на темата да даде още малко инфо за изискванията.
Авторът на темата да даде още малко инфо за изискванията.
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Velko написа:1z написа:даже давам глас за яриса с бенз двигател 1,3 срещу 1,4 тди
И на какво основание ги раздаваш тези гласове? Няма ли да ни отвориш очите и на нас?
Хм Велко нямам намерение да се заяждам нито да отварям очите на когото и да е било,изразих личното си мнение че ще е по-подходящ автомобил от двата,по малко пари за подръжка и части (по-дуракоустоичива е)и е доста икономичен автомобил с добра динамика.
За 1,4тди нямам нищо против, даже бих го избрал от двете НО ако са нови автомобили, при положение че говорим за автомобил 150 000 + ,риска да му излезе през носа става доста голям!
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
1z написа:Velko написа:1z написа:даже давам глас за яриса с бенз двигател 1,3 срещу 1,4 тди
И на какво основание ги раздаваш тези гласове? Няма ли да ни отвориш очите и на нас?
Хм Велко нямам намерение да се заяждам нито да отварям очите на когото и да е било,изразих личното си мнение че ще е по-подходящ автомобил от двата,по малко пари за подръжка и части (по-дуракоустоичива е)и е доста икономичен автомобил с добра динамика.
За 1,4тди нямам нищо против, даже бих го избрал от двете НО ако са нови автомобили, при положение че говорим за автомобил 150 000 + ,риска да му излезе през носа става доста голям!
И какъв е тоя голям риск? И кажи на кого му е излязал през носа с такава кола?
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Авторът на темата да даде още малко инфо за изискванията.
Колата ще е седан-Поло или Шкода.
- MrLover
- Мнения: 270
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AMX
- Местоположение: Бургас
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Автора на темата нещо взе много да си противоречи!
Първо колата нямала пада под 130-140 км извънградско, после щяла да се кара в ограниченията.....Въобще струва ми се, че тая темата одавна си е за
Първо колата нямала пада под 130-140 км извънградско, после щяла да се кара в ограниченията.....Въобще струва ми се, че тая темата одавна си е за
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Dead man написа:Авторът на темата да даде още малко инфо за изискванията.
Колата ще е седан-Поло или Шкода.
Добре де, отидете с баща ти в няколко автокъщи и да се качи човека да пробва и двете разновидности - 1.4 и 1.9. Оттам сам за себе си да си прецени кое му по приляга, че тука изписахме 10 страници колко са ши**ани видиш ли тия 3 цилиндови косачки Ако си е решил да си взима 1.4 тди заради малкият разход и иска да цъка предимно в града няма да сгреши, стига да попадне на читав екземпляр!
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
MrLover написа:Автора на темата нещо взе много да си противоречи!
Първо колата нямала пада под 130-140 км извънградско, после щяла да се кара в ограниченията.....Въобще струва ми се, че тая темата одавна си е за
И как точно ?
Колко е позволената от закона скорост на магистрала ?? Сложи още 10 км/ч отгоре...
И защо темата да е за ключ ? Мисля че е доста полезна не само на мен...
Добре де, отидете с баща ти в няколко автокъщи и да се качи човека да пробва....
Моля те,намери ми седан Поло или Шкода с 1.4 ТДИ-ще почерпя подобаващо.
Или 1.9 ТДИ седан на една от двете марки.
- MrLover
- Мнения: 270
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AMX
- Местоположение: Бургас
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Dead man написа:
Пътува най-често извънградско,като не пада под 130-140 км/ч.
Ми колега ти сам си го написал ? Не говоря на изуст! Вярно темата е полезна, но мисля, че тръгна в грешна насока вече! Общо взето всеки си хвали своето Малко са наистина обективните мнения!
PS: Успех в търсенето!
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Саше - BNM 70 к.с ,като моя - едва към 160 наближава 4000 об/мин , 140-150 може да си ги поддържа спокойно без проблеми!!!
Баща ти спокойно може да купува с тоя двигател , ако не AMF или BNV , съответно с 75 и 80 к.с - при еднакъв въртящ момент 195 N·m (144 lb·ft) @ 2200 rpm
въроса е как същата скоростна кутия и съединител ще издържат на 195 нютонметра
Баща ти спокойно може да купува с тоя двигател , ако не AMF или BNV , съответно с 75 и 80 к.с - при еднакъв въртящ момент 195 N·m (144 lb·ft) @ 2200 rpm
въроса е как същата скоростна кутия и съединител ще издържат на 195 нютонметра
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
веселин написа:Саше - BNM 70 к.с ,като моя - едва към 160 наближава 4000 об/мин , 140-150 може да си ги поддържа спокойно без проблеми!!!
Баща ти спокойно може да купува с тоя двигател , ако не AMF или BNV , съответно с 75 и 80 к.с - при еднакъв въртящ момент 195 N·m (144 lb·ft) @ 2200 rpm
въроса е как същата скоростна кутия и съединител ще издържат на 195 нютонметра
Е при всяко положение са се сетили за по-големия въртящ момент Я кажи, при 100км/ч и при 140км/ч колко са точно оборотите?
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
hooligan_sk написа:веселин написа:Саше - BNM 70 к.с ,като моя - едва към 160 наближава 4000 об/мин , 140-150 може да си ги поддържа спокойно без проблеми!!!
Баща ти спокойно може да купува с тоя двигател , ако не AMF или BNV , съответно с 75 и 80 к.с - при еднакъв въртящ момент 195 N·m (144 lb·ft) @ 2200 rpm
въроса е как същата скоростна кутия и съединител ще издържат на 195 нютонметра
Е при всяко положение са се сетили за по-големия въртящ момент Я кажи, при 100км/ч и при 140км/ч колко са точно оборотите?
Моята при 100 км/ч е на 2100 оборота. При 140 не съм се заглеждал но при 130км/ч е 3000 оборота. Тва на пета предавка.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Жужи и 26 госта