Ивайло Димов написа:А защо си е носил туба след като не е доливал ;) Както и да е ,вашия познат малко ви е послъгал .Препоръчвам да се обслужите колата и смяна на масло на 7-8 000 км .Тези двигатели са капризни,държат високи температури и маслените им сегменти се задръстват с нагар ....и си носите туба ,доливате .Накрая ви писва и отваряте двг за ремонт ,олеквате с 3-4 хил лева според щетите .Псувате късмета си и "познатия"
Да, изчетох всичко по темата, даже и снимки на нагарите гледах, което ме отказа да купувам тази кола. Обаче по автокъщите е някакъв ужас, всичко, което харесах беше с шумове, потропвания от двигателя, а една, която карах на сервиз от 160к се оказа на над 300к реални км и в крайна сметка пак се върнах на тоя Сеат. Все пак той е от познат, на реални км и редовно обслужван. Уж... :)
Отново благодаря за съветите!