Някакви допълнителни мерки, в връзка със задаващите студове?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
milen_79
Мнения: 121
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот milen_79 » Пон 23 яну 2006 22:37


Незнам дали днеска е било студено-защото цял ден си бях в офиса А ТАМ +26ГРАДУСА.Но като реших да си ходя към 19часа-АКУМОЛАТОРА НИКАКЪВ ГО НЯМАШЕ,и не можех да запаля.Та днес маи е било доса СТУД.




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пон 23 яну 2006 23:02


Днес ходих до сервиза, да ми сменят един семеринг на скоростната кутия и имаше стълпотворение от бусове и камиони, на които им бяха замръзнали антифриз, горивни филтри и нафта. Ужассс. За утре незнам, но ще е по-зле.


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Пон 23 яну 2006 23:51


хайде да си похваля пасаткото. Първо отварям, гледам течността за чистачките - станала на боза. долях около 400мл. чист концентрат -80градуса. След това долях малко чист концентрат - антифриз. Врътнах да паля- и хоп! от половин оборот запали :) почаках да загрее малко, като тръгнах - леле мале! се едно карам каруца със железни колела. (имах чувството че са ми замръзнали амортисьорите.) , но след 2-3 км се оправи и всичко беше тип-топ. По пътя навръщане минах през Шел и я "облажих" със малко V-power -да се почувства гледана кола :)


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Вто 24 яну 2006 1:22


Мда - и моят акумулатор се опита да ме предаде днес в 7 вечерта, след като бях седял половин ден в офиса, но в един момент се "превъзбуди" и запали.
А сега - страх лозе пази - посред нощите излязох да купувам малко антифризче за казанчето, а на акумулатора му покрих клетките с дестилирана водица. Че покарах и 3-4 километра на бензин, та да спя по-спокойно. Утре да видим какво ще става...


Потребителски аватар
lucifer_pl
Мнения: 82
Регистриран на: Нед 03 апр 2005 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lucifer_pl » Вто 24 яну 2006 14:45


и от мен още един акумолатор който беше зле днес сутринта успя да завърти един два пъти и до там после бутнах малко :oops: и запалих но тази нощт ще си го прибера


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Вто 24 яну 2006 14:53


Една от най-сигурните мерки - ВЗЕМИ СИ НЕМСКА КОЛА!


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 24 яну 2006 15:17


mishu написа:Една от най-сигурните мерки - ВЗЕМИ СИ НЕМСКА КОЛА!


Абе тва на аватара ти ми прилича на Калибра :-) или греша? Не че нещо против Опел, ама..... пали ли сутрин на студа?


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 24 яну 2006 15:20


Червено вино с черен пипер :wink: !


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Вто 24 яну 2006 15:22


scuba написа:
mishu написа:Една от най-сигурните мерки - ВЗЕМИ СИ НЕМСКА КОЛА!


Абе тва на аватара ти ми прилича на Калибра :-) или греша? Не че нещо против Опел, ама..... пали ли сутрин на студа?



Не позна. Сеат Толедо. Братчеда на Венто :). По ме кефи на външен вид пък иначе всичко си е немско. В студа, да чукаме на дърво, нямам проблеми. Пали като змей.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 24 яну 2006 15:25


mishu написа:...Сеат Толедо. Братчеда на Венто :)....


:oops: bowdown bowdown bowdown
Хубава кола! Евала


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 24 яну 2006 18:32


Мойта не беше палена от неделя.Преди час си запали от раз.Е усещасе се, че и на нея и е студено(предавките влизаха по-трудно), но я зачах да работи 2-3 мин на празен ход.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 24 яну 2006 23:36


Без да искам да обиждам някой, ама все пак не е станало нещо кой знае какво...то темата за студовете е като изказванията на кметовете "Зимата ни изненада" всяка година едно и също се дъвче, а винаги е имало подобни студове.ДА не забравяте, само,че температурата на вуздуга се умножава по скорорстта на вятъра и затова понякога иначе нормално течната течност за чистачките става на лед по стъклото..Всичко друго си е елементарна шофьорска култура.
Колкото до газта....то тя и лятото си е окло -30 в бутилката, затова и се пали на бензин-за да не замръзне изпарителя.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 25 яну 2006 11:17


Допълнителни мерки са за бензина - спирт за горене да абсорбира водата в "качествените горива", за дизелите колкото и странно да звучи - бензин в нафтата , правил я по летлива...
За мой куриоз в книжката заТойота -Ленд Круизера модел 2003 пише в какво съотношение при минусувите температури препоръчват да се меша нафтата с бензин имаше 30% бензин!!!!!!! при минус 20 градуса, ако не го бях видял с очите си нямаше да повярвам.....



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта