Хайде колеги споделяйте кой какво мисли да прави за да може да си кара колата в такива студове?Моя Пасатко горкия си няма гараж и се чудя какво да го правя вечер, когато се очаква температурите да станат още по жестоки?!
Та ето аз какво мисля да направя утре (събота):
1. Ще изтегля със спринцовка малко антифриз и течност за чистачките и ще ги сложа в фризера, за да проверя дали няма да замръзнат.
2. Ще намажа отново гумените уплатнения на вратите с глицерин , както ще натъпча наново механизмите на вратите с вазелин
3. Ще сложа добавка за бензин за почистване на инжекциона, която помага и за по-лесно запалване на двигателя в студено време.
От тук нататък сте вие. Бях чул че в Русия замръзвал бензина, учудвам се но може би е възможно - та някакви добавки за него в тази връзка? И понеже съм на газ - а тя може ли да замръзне?Днес на работа някой ми подхвърли че щял да си сваля акумулатора вечер и да го внася на топло - аз като знам колко трудно се сваля при мен акуто и ...
Някакви допълнителни мерки, в връзка със задаващите студове?
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
Аз мисля, че не е проблем -20. Редовно като ходим на ски януари (в сряда пак заминавам...), на Банско температурата редовно е между минус 7-8 до минус 17-18 и колите нищо не им става, най-много някой акомулатор да падне, ако не е пален автомобила 5-6 дни.
Най-големия зор според мен е за гумените уплатнения и чистачките.
Най-големия зор според мен е за гумените уплатнения и чистачките.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Ставаш по-раничко сутринта, за да можеш да накладеш огън под мотора и да се поразмрази
Аз лично ще проверя антифриза, защото е доста мътен и си мисля, че при -20 и надолу ще замръзне Акумулатора ще го прибера на топло и ще се моля бензина да не замръзне.Ако има поледица ключалката може и да замръзне и тогава няма отваряне.Ръчната в ниакъв случай не трябва да е опъната!!!
П.П. Някой беше казал, че спечелил масло от ОМВ и си го налял и като паднали температурите станало на жиле Така че може да има някакви проблеми и с него и това в скоростната, в случай че е много студено.Когато маслото в картера е много гъсто мотора пали по-трудно
П.П.П. Да добавя че е добре за акумулатора да се "възбуди" преди палене като се включи някакъв консуматор/консуматори като фаровете например.Не оставяйте в никакъв случай акумулаторите си на студа ако колата не се кара по-дълго време, разреждат се и змръзват само при - 10-12 градуса
Аз лично ще проверя антифриза, защото е доста мътен и си мисля, че при -20 и надолу ще замръзне Акумулатора ще го прибера на топло и ще се моля бензина да не замръзне.Ако има поледица ключалката може и да замръзне и тогава няма отваряне.Ръчната в ниакъв случай не трябва да е опъната!!!
П.П. Някой беше казал, че спечелил масло от ОМВ и си го налял и като паднали температурите станало на жиле Така че може да има някакви проблеми и с него и това в скоростната, в случай че е много студено.Когато маслото в картера е много гъсто мотора пали по-трудно
П.П.П. Да добавя че е добре за акумулатора да се "възбуди" преди палене като се включи някакъв консуматор/консуматори като фаровете например.Не оставяйте в никакъв случай акумулаторите си на студа ако колата не се кара по-дълго време, разреждат се и змръзват само при - 10-12 градуса
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Една година на Батак стегна един студ - казаха, че термометъра показвал -21. Видях се в чудо, защото бяхме с дизела и колата не беше пипана три дни. Изчаках да стане ранния следобед и опитах да припаля. На третия път успя. Всеки ден по същото време - същото упражнение - и нямахме проблеми. Нафтата пеше от Петрол.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
А бе хора какво се стряскате толкова? Нашия район, както и русенския, са си известни с най-големите жеги през лятото и най-големите студове през зимата. Тези температури -20 - -25 си ги имаме всяка година, макар и не винаги продължителни.
Е да не мислите че се ходи пеша като паднат студовете?!?
Тези антифризи да не сте ги разреждали за - 10 като сте подгатвяли колите за зимния сезон?
Можел ли да замръзне бензина? Да бе да - то имаше и една ракия, дето като я извадех от фризера и беше на кристалчета като мастика и като я пиех после ме болеше гърлото, ама вече не купувам от нея Та не зареждайте от Бай Ставри/Пешо/Стамат и т.н а от бензиностанции и няма да има какво да замръзва "около бензина"
Вижте си акумулаторите да не им се налага да доливате литър в тях и определено и те няма да предават богу дух bishop
Уплътненията на вратите си ги намажете с някакъв антизамръз (има какви ли не препарати по бензиностанциите) и няма да ви се налага да връзвате вратите с колана, за да не се отварят.
Е да не мислите че се ходи пеша като паднат студовете?!?
Тези антифризи да не сте ги разреждали за - 10 като сте подгатвяли колите за зимния сезон?
Можел ли да замръзне бензина? Да бе да - то имаше и една ракия, дето като я извадех от фризера и беше на кристалчета като мастика и като я пиех после ме болеше гърлото, ама вече не купувам от нея Та не зареждайте от Бай Ставри/Пешо/Стамат и т.н а от бензиностанции и няма да има какво да замръзва "около бензина"
Вижте си акумулаторите да не им се налага да доливате литър в тях и определено и те няма да предават богу дух bishop
Уплътненията на вратите си ги намажете с някакъв антизамръз (има какви ли не препарати по бензиностанциите) и няма да ви се налага да връзвате вратите с колана, за да не се отварят.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта