Пасат 5 с всички екстри - добра ли е цената

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
CynepMEH
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 29 авг 2005 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CynepMEH » Чет 11 май 2006 14:15


110 коня е тоя, който гледах. Иначе предпочитам седан, но това комби беше много добро. Затова се позамислих. Иначе е карано в БГ, което също не ми харесва, а и не се знае кой ги е правил тия ъпгрейди по фацата. Бора или голф не ми допадат, камо ли комби... По принцип търсех 1.9 ТДИ 1997-8г. без толкова много екстри




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8301
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 11 май 2006 16:20


По принцип всеки гледа да вземе кола "нов-внос" включително и аз,но реално погледнато много зависи кой,защо и как е внесъл колата:) В някой случай е доста по изгодно да вземеш кола карана в БГ но от човек който си я взел за да има сигурна кола а не от някой за когото е само за временно ползване докато се продаде. Например ако реша да продавам моя Голф няма да му взема повече пари отколко е някой нов внос макар че сега е напълно обслужен, с нов акумулатор и гуми и са отстранени разни дребни но много дразнещи проблеми които има всяка кола докарана у нас! Да не говорим за каското с маркировката,регистрацията и други такива...! Така че винаги е добре да се има предвид и тази страна на нещата!


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 11 май 2006 16:41


разходите по поддръжката му са доста по - високи.


Би ли пояснил защо мислиш така? Не виждам с какво дизел, който се поддържа както и когато трябва, с качествени консумативи, лично от собственика, е с по-скъпа поддръжка от бензинова кола. Вероятно имаш в предвид смяната на ангренажния ремък - да, скъпичко е, но пък е един път за 160 000 километра (на двигателите след 2000 година). А и в Интернет е пълно със схеми, указания и снимки как да го направи средно умел домашен майстор, кат мен :lol:
А ако е в сервиз - да, има го този момент.


Потребителски аватар
Milena
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Milena » Чет 11 май 2006 17:11


Цената е добра, и разходите за обслужване не са нищо особено, но преди да я купиш я закарай при някой майстор да погледне предното окачване, защото може да има носачи за смяна, а те са по около 100-тина лева.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Чет 11 май 2006 18:10


Колата не е лоша. Доста съм писал по въпроса и ако :търсачкаа ще прочетеш доста неща, които сега не искам да повтарям. Ходовата им част не е чак толкова слаба, но наистина не е зле да се погледне. Един колега беше постнал във форума адрес на производител на усилени щанги за този модел - ако можеш да си ги наиграеш ще си щастлив из тия кратери дето караме. Тъй - по нататък: не ми е известно този модел да е с двузонов климатроник (което не означава че е невъзможно, но аз не съм чувал). ABS/ASR е стандартна за този модел (да не ти го минават като екстра), но ESP е само на 4MOTION. Еирбеците също стандартно са 4 (пак да не ти се правят много отворени че е екстра). Ел огледала и предни ел стълка - също стандартно. Подгряването на ел. огледалата обаче е доп. екстра, обикновенно я има ако имаш и подгряване на седалките. Има неща, които стандартно са си за модела и лично аз много се дразня ако някой се опитва да ги изкара като допълнителна екстра - за това така ги описвам. Виж ако каже оборудване и го изброи - по-бива. Кожата е хубаво нещо, но внимавай - след време, ако не се поддържа като хората (в смисъл мазане с разни масла и мазила), се напуква и стои отвратително. Автоматичната скоростна кутия и тя е хубаво нещо, но си иска сериозна подръжка (масла и други консумативи по-честичко).
Да ти кажа цената ми се вижда малко нисичка за това оборудване (особенно навигацията и ксенона, каквито вероятно са фаровете) и факта че е дизел, ама знае ли се ... В същност ако всичко на колата и е наред (за годинките и) цената си е даже много добра. Лично аз обаче бих я огледал под лупа от всякъде - диагностика на двигателя задължително. Имай в предвид, че само смяна на ремъците е около 500+ в Юнито (да те ориентирам само за какво става на дума).
Дай малко повече инфо: от къде е колата, обслужване/сервизна книжка, двигател, мощност, код най-добре.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 11 май 2006 19:29


Ми хубава кола, той колегата Rumen, ти каза всичко възможно, а за окачването си слагаш едно спортно и тва е :wink:


Потребителски аватар
CynepMEH
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 29 авг 2005 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CynepMEH » Чет 11 май 2006 19:52


тя си е със спортно :) Даже е доста нисичка :?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Чет 11 май 2006 22:10


с 2 думи бих ти препоръчал да поканиш колега Румен на по бира и евентуално да дойде с теб да и хвърли едно око - все пак кара същия и може да ти даде повече напътствия от всички нас взети заедно.
ако искаш да я закараш на основен оглед мога да ти препоръчам сервиз къдети знаят какво правят.


Потребителски аватар
CynepMEH
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 29 авг 2005 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CynepMEH » Чет 11 май 2006 22:33


Мерси много...ще видя дали ще мога да събера парите, че бях предвидил малко по-малко...ще пиша, ако реша да се сдобия с този красавец


Потребителски аватар
maverick
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 26 дек 2004 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maverick » Пет 12 май 2006 6:27


CynepMEH написа:Ами какво да ви кажа - другият ми вариант за кола е Ауди А4 и познайте къде им е слабото място - носачите :) доколкото знам излиза около 1000 лв смяната им

толкова си е ремонта на предницата както и да го сметаш.апък и 2 седмици караш 1 седмица си в бокса/за ремонт.../-брат ми има А4....пасата е по-удачния вариант.


ttony
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Пон 15 май 2006 7:18


CynepMEH написа:Ами какво да ви кажа - другият ми вариант за кола е Ауди А4 и познайте къде им е слабото място - носачите :) доколкото знам излиза около 1000 лв смяната им


Окачването отпред е многозвенно (multi-link). В volkswagen.msk.ru има подробно описание. С няколко думи то се състои от 4 алуминиеви носача, които завършват с шарнирни болтове. Най-скъпия комплект (като изключим Unitrade :) е 250лв. Освен това не се сменя всичко, а само разтропания носач. Така един комплект може да го сменяш и повече от две години. Плюс на това окачване е, че е по-леко и амортисьорите изкарват повече.
В заключение: окачването не е най-евтино и здраво (като на Голф), но не сме 2000г и цената вече е съвсем приемлива, особено на фона на разходите за КАСКО, смяна ремък, турбина, дебитомер и други характерни разходи за тези коли.


Потребителски аватар
finchy
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 фев 2006 12:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот finchy » Пон 15 май 2006 9:35


Не че окачването на пасат и а4 е толкова лошо, колкото пътищата са смотани...
Пък и да се сравнява с това на голфа е малко неуместно, защото все пак си говорим за различен клас коли.
Всичко зависи от това колко е карана колата и от кого. Моделът е много добър - тук няма какво да се чудиш, добре си се ориентирал - като кеф от возенето тия пасати са ненормални, също и са много икономични(виж, с тоя типтроник не знам как ще стоят нещата).
Ами след като искате, ето и моето мнение по въпроса.Най-напред ще започна с малко информация.Дизеловото гориво и бензина се получават при ректификация на суров петрол.Процесът най-общо представлява поетапно загряване на петрола като при всеки етап се отделят различните горива под формата на газове.Нещо като ракиджийски казан, само че малко по-сложно.При първия етап на загряване се отделят леките горива-бензин, лигроин, керосин.На вторият етап вече при по-висока температура се отделя дизеловото гориво, което е по-тежко от предните.Накрая остава тежкото мазутно гориво и битумите /асфалти/.Качествата на бензина се характеризират с т.нар. октаново число, а при дизела е налице друга характеристика-цетаново число.На практика двете характеристики са взаимно противоположни като смисъл.Принципът на действие на бензиновият двигател се основава на предварително образуване на гориво-въздушна смес, която се подава готова в цилиндъра, компресира се и се запалва с помощта на искра.Колкото по-рано се запали горивната смес преди буталото да е достигнало горна мъртва точка /крайното положение на максимално сгъстяване/, толкова е по-зле за мощноста на двигателя.Няма да обяснявам защо, че няма да ми стигне мястото на сървъра.В този смисъл октановото число показва способността на горивото да задържи запалването си до подаване на искра от електрическата свещ.При по-нискооктаново гориво има детонации на някои въглеводороди от състава му още при процеса на сгъстяване на горивната смес преди подаването на искра за запалване.Колкото е по-високооктаново горивото, толкова процеса на задържане на предварителното възпламеняване е по-дълъг.Това не означава, обаче че трябва да наливаме само 100 октанов бензин и да очакваме чудеса от двигателя.Всеки двигател си е проектиран да работи с точно определено октаново число-взависимост от степента си на сгъстяване и центроваката на запалването.Използването на различни октанови числа бензин от предписаните от завода производител води до лоша работа на мотора, загряване, димност, голям разход на гориво и др.
Цетановото число характеризира способността на горивото да се самовъзпламенява.Максималното цетаново число е 50.Всяко по-ниско число е на по-трудно възпламеняващо се гориво.Тук важи напълно казаното вече за предписаните от завода производител цетанови числа на горивото за конкретен двигател.Автодизелите използват гориво с цетаново число около 35.
Като цяло дизеловото гориво е по-некачествено от бензина.Следователно и теоретично неговата цена трябва да е по-ниска.Само че обратно на логиката виждаме, че не е така на практика.
Дизелът е по-съвършен от бензиновият двигател, благодарение на принципа си на действие.Докато при бензина се регулира количеството на гориво-въздушната смес, която се подава в цилиндъра /количествено регулиране/, то при дизела се регулира само количеството на горивото, което се впръсква в цилиндъра /качествено регулиране/.Количеството на въздуха е постоянна величина при всяко положение на педала на газта.Дизелът няма запалителни свещи, горенето започва от температурата на адиабатно свития въздух в цилиндъра /това е вероятностен процес/.Ето защо степента му на сгъстяване е 2-3 пъти по-голяма.Ако новият бензинов мотор има 14 бара компресия /много неправилно се изразих, но ако използвам инстинските термини, много от вас няма да ме разберат/, то новият дизел е с 34-36 бара.За добър дизел на старо се смята такъв с компресия 30 и повече бара.КПД на дизела е по-голям от този на бензина с около 20% за автодвигателите и до 40-50% при големите корабни нискооборотни хибридни мазутно-дизелови двигатели.От тук следва и пословичната икономичност на дизела.Вярно е, че като двигател дизела е температурно и якостно по-натоварен, но това не е от значение напрактика.Трябва да се отбележи, че дизелът е нискооборотен мотор.Максимума на въртящият му момент е при около 2000-2500 оборота в минута.Това гарантира и по-голямата дълговечност на двигателя в сравнение с бензина /по-бавно движение на буталото и по-малко на брой цикли за едно и също изминато от автомобила разстояние, водят до по-малко износване/.Чувал съм за автодизели с по 500-700 000 хиляди километра без основен ремонт.Специално моя 1600 кубиков дизел на Форд приближава 300 000 километра и е в цветущо здраве.
А сега по специалността ми-двигателите с вътрешно горене.Ще ви дам няколко съвета, които ще ви помогнат при покупката на дизелов автомобил:
1.Дизел се купува през зимата.Ако при -10 градуса и студен двигател се опита стартиране-всичко става ясно за конкретният автомобил.Добрият двигател ще запали само с един подгрев от накалните свещи /едно изгасяне на лампата за накала на арматурното табло/.При това без да се мъчи и хърка продължително време.Добрият дизел пали като бензинов мотор.
2.При току що стартиран студен двигател извадете щеката за маслото-от тръбичката не трябва да духа въздух или да излизат изгорели газове.Ако се появят маслени пръски-двигателят е издухан.Добрият дизел няма картерно налягане-не духа през тръбичката за щеката.
3.Развийте тапата за наливане на масло в двигателя при работещ горещ двигател.Излизането на изгорели газове и пръски масло от там е признак за недобър двигател.
4.Слушайте работата на двигателя.Добрият дизел работи стегнато, равномерно, без да мени обороти и без странични шумове-хъркане, стържене, виене, периодично скърцане, чаткане и др.Работата на добрият дизел може да се оприличи с музика-не трябва да дразни ухото.
5.Погледнете изгорелите газове излизащи от ауспуха-те са най-добрият тестер за годността на двигателя.Добрият дизел има труднозабележими газове-безцветни.Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-дали ще е спукан блок, глава или издухана гарнитура е отделен въпрос.Сивият пушек с тежък маслен мирис е на изгоряло масло-това е признак за износен двигател.Дайте газ и задръжте на около 2000 оборота.Нормално е колата в началото да припуши черен дим.Това е особено характерно за дизелите на Форд, защото са с щифтови дюзи и вихрови камери за смесообразуване.Проблем е ако след 2-3 секунди от установяване на оборотите на 2000 черният пушек не се изчисти, а продължи да излиза от ауспуха.Това е гаранция за лошо изгаряне на нафтата.Проблемът е или избягала центровка, коксувал разпръсквач /т.нар."пикаеща дюза"/, омекнали пружини на дюзите, но може и да се корени и в горивната помпа, което е твърде лош вариант.Специално френските дизели не припушват дори при рязко подаване на газ, поради радиално-лъчевите си дюзи и по-финото смесообразуване от директното впръскване.
6.Вземете лист хартия /примерно парче вестник или лист от тетрадка/.При запален двигател поставете листа върху отвора на ауспуха, така че изгорелите газове да го огъват при излизането си.Накарайте някой да подаде рязко газ и да пусне веднага педала.Листът първоначално ще се огъне под напора на газовете.Ако след отпускане на газта и при падането на оборотите на двигателя листа се засмуче от ауспуха имате гарантирано неплътни изпускателни клапани.
7.Отворете казанчето за антифриз при работещ двигател.Накарайте някой да подаде газ и да задържи около 2500 оборота.Ако от охладителната течност в казанчето започнат да излизат мехурчета с газ-имате издухана гарнитура.
8.При работещ двигател огледайте ремъчните шайби.Не трябва да имат радиално и аксиално биене при въртене.Това се забелязва сравнително лесно.
9.Изкарайте маслената щека и огледайте цвета на маслото.Дори и 20 километра след смяната маслото на дизела е катранено черно на цвят.Наличието на бяла емулсия е гаранция за вода в маслото.Всякакъв друг цвят масло освен черно е съмнителен фактор за наличие на присадка.
10.Вземете парченце стъкло и вълнено парцалче.Поставете върху стъкълцето капка масло от щеката и разтриите с парцалчето.Ако стъклото се надере-имате присадка в маслото.
11.Запалете двигателя и го оставете на празен ход.Просто следете вибрациите.Скачащият или тресящият дизел е неизправен.Тресенето може да се дължи на ниски регулирани обороти, но това е малко вероятна причина.Версията, че дизелът тресе и вибрира по принцип е мит.Може да е било така с прототипа на Рудолф Дизел, но не и със съвременен двигател.Моторът трябва да има спокоен, равномерен ход.Почти като бензинов агрегат.Завишената в сравнение с бензина вибрация идва от по-твърдата работа, на която принципно е основан този двигател.
12.Качете на канал колата и огледайте картера на двигателя за удари.Проверете за течове на масло при работещ двигател.Знайте, че най-трудно се отстранява теч между скоростната кутия и двигателя-смяната на виновната семеринга е доста трудоемка и изисква демонтаж на кутията.
13.Оставете колата на наклон за изкачване.Опитайте се да тръгнете без да подавате газ.Добрият дизел потегля по баир и се движи без нужда от допълнително натискане на газта на първа предавка с минимум двама човека вътре.Ако двигателят загася при това изпитание значи не струва.За сведение моя Форд катери без газ доста стръмни баири по черен път.
14.Изпробвайте колата на рязко ускорение.Дизелът трябва да изтегля равномерно с подчертана тяга при ниски обороти.Следете за поява на вибрации при ускорението.Ако установите такива причинени от мотора, не купувайте колата.Има проблем с горивната апаратура или по някаква причина се е изместил резонансния толеранс на двигателя-имах такъв случай наскоро.
15.Едва след като преминете всички указани процедури можете да закарате колата за тест в дизел-сервиз
Тестването на двигателя в дизел-сервиз не е нито скъпа, нито трудоемка, нито опасна процедура.Диагностиката струва тук във Варна 15 лева.Предполагам, че и в София или в друг град няма да е по-скъпа.Тя включва замер на компресиятана мотора, тест на дюзите, тест на горивната помпа и тест на накалните свещи.Хората там са специалисти и ще ви кажат какво точно му има на мотора и заслужава ли си парите.От мен знайте само, че няма начин всички цилиндри на един двигател втора употреба да дадат еднаква компресия.Важното е всеки по отделно да даде стойност не по-малка от средната между максималната и минималната указани от завода производител.Това е така заради ред причини-неравномерност на охлаждането, нагар или неплътни клапани и др.Всеки производител дава граничните стойности при нов и при износен за основен ремонт двигател.За Форд и 1900 кубиковите френски дизели /Пежо 405, Рено 19 и Ситроен ZX и др./ тези стойности са около 34-36 максимум и 24-26 минимум.Ориентировъчно двигател с 30 бара и повече компресия е добър и си заслужава.
Ако изпълните всички описани от мен процедури вероятността да ви метне някой мошеник се снишава значително.Все пак гаранция няма.Единственият сигурен метод за диагностика е да се разглоби двигателя и да се дефектира покомпонетно чрез микрометрични измервания.Това обаче никой няма да ви позволи да направите.В цялата работа има и известна доза късмет.Но то при всичко от живота е така.Въпроса с присадките е доста болен.Те се откриват много трудно и почти невъзможно без лабораторен анализ.Има два вида присадки-които се натрупват по износените части и които повишават вискозитета на смазващото масло.Първите се откриват много трудно.Все пак методът със стъкълцето и вълнения парцал открива повечето, защото съдържат твърди абразивни частици.Вторият тип се откриват лесно при студено време.Те сгъстяват маслото и си личи като се извади щеката на студен двигател-маслото е гъсто като пчелен мед.Освен това двигателят с тази присадка се развърта трудно при палене.Дори и зимата добрият дизел с хубаво и чисто масло трябва да се развърта енергично и без трудност при палене.
Толкова мога да кажа засега.Надявам се, че ще ви е полезно това, което написах.


Добра идея, колега Марк Антоний!Много сполучлив избор.За всички, които ме питаха какви са предпочитанията ми за производителите на дизели по народности, ето и моето скромно мнение:
1.Номер едно в света за мен е дизеловият мотор на Мерцедес.Това е машина времени.Толкова здрав, безавариен и дълговечен двигател просто няма друг.За хора от моята черга най-добрия вариант е да се купи някоя 190-ка на Мерцедес с 2000 кубиков дизелов мотор.Това наистина е класика.
2.Номер две са моторите на малките жълти хора, които обикновено нищо ново не измислят, но крадат разработките на останалите и ги правят пет пъти по-добре от тях.Говоря за японските мотори.Най-добрия японски дизел според мен е 1,8 литровият на Митсубиши.Но това е по-скоро пристрастие.Който и японски агрегат да вземете няма да сбъркате.Качеството им е безкомпромисно.
3.Номер три-френските дизели.Оказва се, че освен да снимат филми за канал XXL, французите могат и да правят добри дизели.Там съм еднозначно фен на Пежо-те останалите френски фирми вземат мотори от тях на практика.Като качество на двигателите се доближават до жълтурчетата.Най-сполучливият им мотор е 1,9 литровият атмосферен агрегат.Новите им "comon rail" нещо не са толкоз качествени обаче.Общо взето навлизането на компютрите в управлението на моторите скъси живота на автомобилите.До 5 годишни колите се държат добре, но над тази възраст-само проблеми с електрониката.
4.Номер 4-останалите немски производители начело с БМВ и Ауди.Въпреки, че ги поставям едва четвърти напрактика ги препоръчвам.Основно заради качествата на целите автомобили като цяло.Добри са и дизелите на Форд, Фолксваген, Опел.Общо взето лошо няма.Малко са по-шумни и пушещи, но иначе са много здрави мотори.Сигурни са, защото са с проста конструкция.Вече знаете, че лично аз съм заложил на 1,6 фордски дизел от 1988 година.Много съм доволен от мотора-просто съм възхитен.Вярно, че е шумен и придимява малко повече, но иначе е безотказен.Освен това има най-голямо междуцилиндрово разстояние, което го прави много устойчив на претоварвания по топлина и якостни пренапрежения.
5.Номер 5-италианските мотори.Получих питане защо дизелите на Фиат са толкова скапани.Ами не са скапани.Просто до 92-93 година италианските автомобилостроители не обръщаха достатъчно внимание на качествения контрол на своята продукция.В резултат на 10 двигателя 7 бяха боклук още от завода производител и 3 бяха много добри екземпляри.Нещо като нашите Перкинс.Уж са английски мотори, уж са много добри, ама пипне ли ги Ганьо Балкански и реномето им отива по дяволите.Имам колеги, които са работили във варненското ВАМО и са сглобявали Перкинси.Като ми разказват какви са ги дялкали направо ми се изправя косата.Иначе след 93 година нещата при италианците добиха добър вид.Една Ланчиа Дедра 2,0 турбо дизел от 95 година не е изобщо лош автомобил.


Мисля, че това ще ти е полезно, особено 15-те точки, по които да провериш качествата на мотора(http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6577).
Все пак, аз лично съм малко песимистично настроен към такива бутвани екземпляри, щото знаем, че често се карат..неразумно?

Успех при покупката!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13442
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 16 май 2006 20:23


@finchy Колега да кажеш и някоя добра дума и за 5 цилиндров мотор 2,4 JTD на "скапаните италиански производители "? :o
В неделя се наслаждавах на 1 такова "скапано "творение. То бива красота ама чак толкова ..бива ли?


Потребителски аватар
X-Style
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 29 юни 2005 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот X-Style » Съб 20 май 2006 18:51


За описаната кола,с тези екстри,16к лв. са нищо пари! Не трябва да се притесняваш че е скъпа,а обратното - прекалено евтина е! Аз карах същата,и то базов модел, 1.6i,без почти никакви екстри и я бях взел преди година и нещо за 14 500 лв. :? Може цената да е такава заради километрите,или заради някакъв проблем,който сега е прикрит,и по традиция научаваш за него месец след покупката и ти излиза(в повечето случаи) "през носа"! :x Казвам от личен опит! Но ти си решаваш - все пак ако я взимаш от сериозна автокъща,и колата има гарантиран произход,а и най-важното - ако колата "ти е на сърцето", взимай я и газ! :twisted: Все пак в живота винаги има риск! :)


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Пон 22 май 2006 0:25


според мен най добре е да си вземеш една opel vectra...да я покараш още година,две и да видим какво ще стане с вноса ако влезем в еврото....в най-лошия случей,няма да се напъваш сега и такъв пассат ще е поне с 3-4 лева надолу....,да не кажа че аз съжалявам че от пропан,минах на дизел...1.77лв.
не съм карал,,,румен да коментира, ма си мисля че пословичната икономичност на дизела с тди на това купе би била само на извънградско...

ма квото и да вземеш със здраве бате...стискаме палци..



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта