Колеги дайте някакви съвети как става най-технично с помоща на щанги.
Ще свърши работа ако спукаш 2 гуми на кофти място , в кофти момент и си носиш 2 щанги и една вътрешна гума + помпа (може би:wink: ).
Благодаря.
Ръчно монтиране/демонтиране на гума от джанта.
Въпросът ти ме върна в далечната епоха на соц колите, когато това с щангите и скачането по гумата да се отлепи от джантата си беше практика Просто си вземи един спрей за спукани гуми. Той си е с накрайник за вентила, впръскаш съдържанието в спуканата гума което хем залепва гумата хем я напомпва. После пак караш.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
B4/101 написа:Въпросът ти ме върна в далечната епоха на соц колите, когато това с щангите и скачането по гумата да се отлепи от джантата си беше практика Просто си вземи един спрей за спукани гуми. Той си е с накрайник за вентила, впръскаш съдържанието в спуканата гума което хем залепва гумата хем я напомпва. После пак караш.
Знам , но доста хора ги отричат .
"Ръчното" размонтиране /отлепяне/или монтиране на гумата навремето ставаше като се ползва тежеста на автомобила и се притисне гумата, но трябва да се пусне ВНИМАТЕЛНО крика и гумата да се притиска с тежеста на автомобила.Риск е ако крикът не е закрепен като хората , но ако няма избор и това е вариант.
- steli
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
- Автомобил: Голф2
- Двигател: ЕZ 1989
- Местоположение: Pleven
До колкото разбрах не става въпрос за безкамерна а свътрешна.Отлепвянето става като си направиш дървени клинове и с чукане ги набиваш между гумата и джантата.Дгуг начин е да я газиш с лредната гума на колата като движиш колата напред назад точно до джантата върху спуканата гума .Това става естествено след като си сложил резервната.Успех
- steli
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
- Автомобил: Голф2
- Двигател: ЕZ 1989
- Местоположение: Pleven
Свалянето на гумата от джантата с щанга започва от противоположната на винтила страна като се подпъхва щангата между гумата и джантата и се натиска към средата на джантата.Края на щангата се застъпва с крак и на близо до нея се маниполира по същия начин с другата щанга.След като настъпиш втората щанга вадиш първата и я подпъхваш до втората. Това се прави докато борда на гумата излезе от джантата.Бъркаш и вадиш вътрешната.Поставянето става вобратен ред като първо наместваш винтила.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Ръчно монтиране/демонтиране на гума от джанта.
L&R написа:...носиш 2 щанги и една вътрешна гума + помпа (може би:wink: ).
Бе не е ли по-лесно да си носиш 2 бандажни
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
бе кви са тия теории>> аз за +/- 400Ккм не съм пукал гума никога (само една имах с рапидка но тя спадаше бавно) егати... сложете си гуми с борд и добър грайфер и си свиркайте, за черни дни един спрей може - колко дездорант е.
пак да спомена, доста коли излизат вече фабрично от завода със спрейчета (пресен спомен - крос полото) мерцедес SLK, Смарт, етс...
пак да спомена, доста коли излизат вече фабрично от завода със спрейчета (пресен спомен - крос полото) мерцедес SLK, Смарт, етс...
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
golfer написа:vaskoto1 написа:... не става...
'айде де като, че ли не си карал охо мохо !
газиш с колата/в твоя случай не ама../
после за ударно налягане нещо за бензинец не си ли спомняш?!
Тва с бензинеца го гледах наскоро ей така До нас наблизо има гумаджийница и една бусова гума я поляха лекичко и тя направи бух и прилепна за джантата.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта