Разлика м-у RP и ABS двигатели

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
zdravko_1
предупреждение за БАН
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Разлика м-у RP и ABS двигатели

Мнениеот zdravko_1 » Чет 12 окт 2006 14:01


:patriot Изкам да разбера разликата м-у ABS и RP двигателите и приликата :077:




Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Чет 12 окт 2006 14:06


като характеристики може да погледнеш http://www.doppel-wobber.de/

RP е при моторите на Golf2, а ABS е при Golf3


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 12 окт 2006 14:15


А бе дайте нещо на кирилица :lol: или некой майстор да обясни по подробно.(Двигателите са еднакви, има разлика в инжекциона и запалителната система и се монтират и на Пасатите.)


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7655
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Varbona » Чет 12 окт 2006 14:16


bluefen написа:RP е при моторите на Golf2, а ABS е при Golf3


така, така
ама и на пасат ги слагат :idea:


Потребителски аватар
zdravko_1
предупреждение за БАН
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zdravko_1 » Чет 12 окт 2006 14:21


Например на моя PASSAT 1.8 моно 90 к.с. 94 год. е с ДВИГАТЕЛ RP по талон :074:


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Чет 12 окт 2006 14:28


Varbona написа:
bluefen написа:RP е при моторите на Golf2, а ABS е при Golf3


така, така
ама и на пасат ги слагат :idea:


имах предвид къде да открие даните за тях в този саит

а иначе и на венто се монтира абс -а но това е друга тема


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 12 окт 2006 14:33


zdravko_1 написа:Например на моя PASSAT 1.8 моно 90 к.с. 94 год. е с ДВИГАТЕЛ RP по талон :074:

Изпрати ми номера на рамата си- съмнява ме колата ти да е 94година!


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Чет 12 окт 2006 14:56


RP двигатели са произвеждани от 88 до 91г октомври ако не се лъжа. Аз съм с RP двигател от юли далечната 1991 година.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 12 окт 2006 15:01


АБС e по нов технически .... при него запалването се контролира електронно, защото е с МОНО-МОТРОНИК на Бош.....

RP е с МОНО-ДЖЕТРОНИК, запалването не се контролира от електрониката затова има вакумрегулатор на разпределителната капачка ....... по това лесно се разпознава


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Чет 12 окт 2006 15:54


Tyan написа:АБС e по нов технически .... при него запалването се контролира електронно, защото е с МОНО-МОТРОНИК на Бош.....

RP е с МОНО-ДЖЕТРОНИК, запалването не се контролира от електрониката затова има вакумрегулатор на разпределителната капачка ....... по това лесно се разпознава


тц. не е само това. Моя RP e с Моно Мотроник, и пак е RP.
Двата двигателя са много подобни , защото ако търся нещо и намирам обяснено за ABS , става на 100 % на моя.

Единствената разлика която съм срещал е в изпускателната система.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 12 окт 2006 16:07


Е леко да не си с моно мотроник щом си RP ;) мотроника е близък до джетроника, но за разлика от него има електронен контрол на запалването......


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1031
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 12 окт 2006 16:12


Tyan написа:...RP е с МОНО-ДЖЕТРОНИК, запалването не се контролира от електрониката ...


Мда, с Джетроник е, но откъде се контролира според теб, ако не електронно?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 12 окт 2006 16:14


с някаква транзисторна система беше ... сравнете им бобините и ще разберете ....идеята е че контрола на запалването в мотроника е в ЕКУ-то


Потребителски аватар
zdravko_1
предупреждение за БАН
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zdravko_1 » Чет 12 окт 2006 16:16


:patriot Аз не мога да кача на моя но нека някой да качи снимки на двата мотора : vw fen


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 12 окт 2006 16:17


Кви снимки... те са еднакви на вид, има разлика в бобината и на единия има вакум регулатор на делкото......



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта