Колеги,
Малко късно се включвам в темата, но просто искам да бъда полезен с моя опит с Форд Фокус...
Карам Служебен Форд Фокус 1.6 TDCI, 109 к.с. от Август миналата година.
Пробег 25.000 км.
1. На около 15.000 км. забелязах омасляване по двигателя - в началото не открих причината и при по-внимателно оглеждане забелязах, че нагнетателния колектор след турбото е сцепен и от там хвърля масло....
МотоПфое си го подмениха - във фирмата имаме и втора такава кола - тя направи същия номер.....
2. Преди около 2.000 км се появи едно нехарактерно тракане от двигателя - отидох в сервиза - оказа се че има счупена някаква придържаща двигателя планка....
3. Още като нова казанчето за течността за чистачки течеше - теча си го има и до днес ...
4. Разхода на гориво е неимоверно висок съпоставимо със същия клас др. автомобили - извънградско не мога да падна под 6,5 л/100 км. ......
За сравнение - със Шкода Октавия 1.9 ТДИ - същият стил на каране съм някъде около 4,5-5,0 л/100 км.
5. При силен дъжд се появява теч на вода в багажното отделение .....
След всичко изброено до тук - извода за мен самия - Форд само ако е служебен!
VW vs Ford - помогнете в избора.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
аз ще ви дам пример само че колите са други сравнете сами .
голф 2 1.6 карб.75коня моята срещу форд ескорт комби 1.6 май беше 90 коня.
купих моята за 1800 лв. форда за 2700лв .
имам ремонти за около 350-400лв като се има в предвид че съм ги направил още като съм я взел и след това сменях само масло и консумативи това в продължение на една година и пробег от около 50000 км. сега е на около 260000км . Без един ден да каже да не запали или да ме остави някаде .Имам нова газова уредба ловато . За форда - сменена скоростна кутиа , после съединител , стартер , динамо на преглед 4е беше запушило . един път се запали инсталацията по точно започна да пуши и добре че точно тогава сменяхме антифриз се разминахме на косъм и други дреболии които ако ги напиша ще изляза че мразя форд равносметка около 1600лв само за ремонти за форд . за новите модели не мога да кажа нищо ...Всеки си прави извода сам
голф 2 1.6 карб.75коня моята срещу форд ескорт комби 1.6 май беше 90 коня.
купих моята за 1800 лв. форда за 2700лв .
имам ремонти за около 350-400лв като се има в предвид че съм ги направил още като съм я взел и след това сменях само масло и консумативи това в продължение на една година и пробег от около 50000 км. сега е на около 260000км . Без един ден да каже да не запали или да ме остави някаде .Имам нова газова уредба ловато . За форда - сменена скоростна кутиа , после съединител , стартер , динамо на преглед 4е беше запушило . един път се запали инсталацията по точно започна да пуши и добре че точно тогава сменяхме антифриз се разминахме на косъм и други дреболии които ако ги напиша ще изляза че мразя форд равносметка около 1600лв само за ремонти за форд . за новите модели не мога да кажа нищо ...Всеки си прави извода сам
То май повечето работи вече са казани,но и аз да споделя.В предпоследният брой на auto motor und sport имаше 100 хил. километров тест на ФВ Г5 2.0 TDI и отзивите за колата са много добри.За този пробег никакви сериозни проблеми,с изключение на някои дреболии и като цяло колата получи доста висока оценка.Доколкото джетата е на същата платформа и е напрактика голф с багажник,смятам,че ще е също толкова здрава и добре изработена.Мисля си,че е по-добрия избор,изглежда ми по-добре като визия ,вътре определено е по-добре като използвани материали и сглобка от форда и изобщо си изглежда като по-класна и скъпа кола,каквато е всъщност сравнена с форд фокус,който пък от своя страна може да се похвали с перфектно поведение на пътя ,което се отбелязва във всички тестове,които съм чел за него,но нищо друго не виждам по-добро отколкото в джетата.Единствено ако можеше да не е с муцуна на голф,а да си има собствена физиономия/примерно с предницата на Голф+ щеше да изглежда по-добре според мен/,но и така става и ако ми предстоеше твоя избор я отнасях кат зил тенекиена кофа тая джета. ....ааах го у форда
Благодаря на всички за мненията.
Ок, след всичко казано до тук и след мой някой лични преценки се оказва, че ФВ ще си намерят 'драйвър' отново в мое лице
Форда определено беше по-разумния избор относно цената, но ми е писнало цял живот да съм разумен и да използвам неща употребявани от някой други, но почти като нови.
Това е една от потенциалните ми коли. Другата е бордо, като Голфа в дъното на снимката. Знам, че черното е страхотно, но за различен от тези цветове обичаните вносители Порше искат допълнително пари, а и не малко както и достатъчно дълго време за доставка.
Ок, след всичко казано до тук и след мой някой лични преценки се оказва, че ФВ ще си намерят 'драйвър' отново в мое лице
Форда определено беше по-разумния избор относно цената, но ми е писнало цял живот да съм разумен и да използвам неща употребявани от някой други, но почти като нови.
Това е една от потенциалните ми коли. Другата е бордо, като Голфа в дъното на снимката. Знам, че черното е страхотно, но за различен от тези цветове обичаните вносители Порше искат допълнително пари, а и не малко както и достатъчно дълго време за доставка.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта