колега passat123-квито ще да са-нови са това за мен е най-важното:гаранция не са изправяни и удряни
А ако утре строшиш някоя-хоп в магазина-и комплекта е готов
С здраве да си ги караш и безаавариини
Джанти CMS или джанти на старо
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
passat123 написа:Договорих се с човека за CMS хич не са лоши , както се носи май слуха за около 435 лева се договорих .
Човек няма начин да са читави джанти на тая супер евтина цена те хубави джанти на старо са с около 100лв. нагоре.
Замисли се, защо са толкова евтини, 435 като го разделиш на 4 и махнеш ДДС-то 20%, след това махнеш още 20-30% който си слага търговеца и излиза че една джанта излиза 60-70лева, е вярвай ми за тия пари освен боклук няма как джантата да е качествена.
Имам съсед които кара кола с такива джанти 15ки и не е имал проблем, но ги кара с гуми на 65 ако ми ги даде на мен да ги потъркалям с гуми на 40, 45 или 50 ще им разкажа играта за 2седмици и на четирите.
Знам и друг човек дето караше Астра с такива джанти но 16 цола с ниско профилни гуми и изправяше през седмица.
ДА не говорим, че ако решиш да ги продаваш тия боклуци ще е трудна работа.
Вземи си нещо истинско докато е време.
- vaskoniracing
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Хмм:
http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=208511
Все пак е добре да изказват мнение само хора, които са карали с такива. Това че не можело за толкова малко пари да се направи качествена джанта - изчакайте китайците да почнат да правят и ще видите за колко може да се направи.
http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=208511
Карах един Рено Меган Класик (седана) 1999 г. 2,0 около 6 месеца. Колата беше турска сглобка. Беше с оригинални ляти джанти. За мое голямо очудване джантите се оказаха марка CMS. Колата преди това беше на един съсед, който я купи чисто нова с тези джанти. Равносметката е че за 100 000 км. изцяло по българските пътища нямаше никакви проблеми с джантите. Абсолютно прави бяха, никога не са ходили за изправяне или заваряване. С минимално количество олово за баланса. Лично аз съм скачал в доста сериозни дупки без никакви последици.
Според мен джантите са достатъчно здрави. И като добавим цена от 120-130 лв за 14 цолова нова джанта ... мисля че няма по-добра оферта
Карах с такива джанти миналия шампионат и не изкривих нито една. На предното габрово трофи дори се опитах да финиширам без гума, само по джанта, като я блъсках като млада булка по камъните и горката издържа.
Все пак е добре да изказват мнение само хора, които са карали с такива. Това че не можело за толкова малко пари да се направи качествена джанта - изчакайте китайците да почнат да правят и ще видите за колко може да се направи.
- Bratt
- Drivers wanted
- Мнения: 2439
- Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
- Автомобил: MKII
- Двигател: EZhko
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:Човек няма начин да са читави джанти на тая супер евтина цена те хубави джанти на старо са с около 100лв. нагоре.
......, е вярвай ми за тия пари освен боклук няма как джантата да е качествена.
.....
Ти карал ли си с такива джанти за да дадеш мнение? или просто чул-не видял плямпаш..
3-та година търкалям тези.. 195/50/15 гуми...вярно 2 пъти съм изправял джанта, но това все пак зависи освен от пътя и от "задкормилното устройство"..помпам на 2.5 бара и си свиркам... 500 кинта дадох за моите и не съжалявам, ама грам...
П.П. сори за острия тон.
П.П.П. а за визията и индивидуалността...всеки сам преценява..на моя Ежко си му стоят как требе
- XIKS
- Мнения: 896
- Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.......
по добре си вземи хубава джанта 2-ра ръка и дай 80-100 кинта за боядисване и пак ше станат като нови, хем нови хем качествени
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Ах колеги забравих да кажа ,че джантите ги вземам за Ситроен саксо а за Пасата си с оригинални О.З 16 ски но не ми се дават долкова пари и за моята пучи въшка . Ето малко и снимки
Ето го мъника и големия хулиганин ! за маника искам 14 ките той "хулиганина" си ги има и то какви . А хулиганин наричам Пасата, а маник ситроенчето !
Ето го мъника и големия хулиганин ! за маника искам 14 ките той "хулиганина" си ги има и то какви . А хулиганин наричам Пасата, а маник ситроенчето !
Преди една година и аз много се чудих какви джанти да взема за сеата и след дълго чудене и следене на обявите за джанти реших да взема нови CMS. Вече даже повече от година ще стане съм с тях и съм много доволен. За 115лв на джанта за 14" става въпрос нямам никакви забележки към тях. Избрах си модела с 6 дебели спици и до момента (50 000км) не ми се е налагало да изправям нито една. Сложил съм им гуми 185/55R14.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Стига бре хора....що се заблуждаваме.Начи сичко зависи от стил и начин на каране,размер на гума,вид окачване и колко на кого му стиска да си пази джантите.Са и най-умрелата марка може 1 година да не прави проблеми и да не се криви.Това е повече от ясно ,но това не прави въпросната марка на едно ниво със водещите в тоя бранш.Същото важи и в обратна посока, ако си мърляч квато и джанта да караш пак може да я направиш на 8-ца, но това не значи че джантата е боклук.Лично аз марки от тоя тип ДОТЗ, ЦМС, Стилауто и тн и тн НИКОГА не бих си сложил на колата.Предпочитам едни оригинални стоманени или оригинални 15-ки лети.Не преувеличавам, просто не може да ме убедите че джанти за 450лв за качествени.Красотата настрана я оставяме...Аз винаги съм бил на принципа ако ше е гарга да е рошава.Тва е същото като да си говорим, що да си взимам уредба Техникс, като съседа си взе Елит и 2 години свири без проблем.ОЗ,ББС,Азев,Шмид,АТС,Кескин,Кершер,Борбет,Спийд Лайн,Миле Милия и тн и тн са джантите които си струват сяка стотинка.А ако трябва да говорим от първо лице, специално моя ББС що бой е видял за 3 години от мене само ако можеше да говори на 40-ка гума със спортно окачване винаги е каран и в крайна сметка най-фрапантната поправка е няколко милиметра мръднал борд, което се прави точно за 20 кинта и 5 минути в сяка гумаджийница.1 сезон карах с Мишелин Пилот спорт, на конци почти бяха....е така ги излупах на една напречна релса че гръмнаха и двете предни (липсваха 2 парчета от страничната част на гумите), и резултата беше зелена светлина на машината за баланс.Това ЦМС за същите пари, само че нов съм 100% убеден, че не може да го постигне.Просто противоречи на всякаква логика.
Незнам каква ти е логиката, но докато не пробваш каквото и да приказваш си остава на вятъра! И нещо немога да ви разбера за какви размери на 40 говорите като човека пита за 14" джанта?! По-добре да даде по-малко пари за джанти, а да си купи хубави гуми, отколкото да кара прехвалени джанти и да кара с гуми до "конци"!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: SimeonDanev, zoovanka и 22 госта