Препълване с масло на двигателя

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Препълване с масло на двигателя

Мнениеот dmitko » Чет 22 сеп 2005 13:11


Вчера си досипвах масло в двигателя ама нещо го "предобрих" :oops: както се казва, в момента е около един сантиметър над горна линия/защтрихваната част на щеката/.
Въпроса ми е лошо ли е така да се кара известно време и какви може да са последствията :roll: ?
Проблема ми е, че най близкия възможен канал където мога да вдигна колата за да източа малко е на 10 км., или ако имате идея за друг начин на източване - не от пробката на картера?
Благодаря предварително :D




Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Чет 22 сеп 2005 13:14


Принципно не е гот , ама за толково според мен няма проблем :wink:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 22 сеп 2005 13:45


Може да пробваш с една спринцовка и една шлаувка да изтеглиш малко масло през отвора за щеката.


Потребителски аватар
Dodi_Dogg
Мнения: 420
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dodi_Dogg » Чет 22 сеп 2005 13:56


Schwepsi написа:Принципно не е гот , ама за толково според мен няма проблем :wink:

И според мен няма проблеми. Той г-н Двигателя колко му трее 6е си зима :lol: Няма се одави :D


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Чет 22 сеп 2005 14:25


На времето май учихме, за ЗИЛ 131, че има опасност при въртенето на коляновия вал ако маслото стига до него - да се получи хидравличен удар и изкривяване.
Това ме безпокои, иначе че няма да се одави -няма, въпроса е нещо въртящо се с високи обороти да не "плесне" в маслото изведнъж.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 22 сеп 2005 14:54


все ще избие от някъде :lol:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Чет 22 сеп 2005 15:18


Я ще избие, я ще го изгори. И на мен ми се е случвало - и на Ладата преди, и на Пасата. Не знам как, но след известно време нивото си ставаше нормално. А иначе, когато му сипя колкото трябва на Пасата, толкова си остава.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 22 сеп 2005 15:19


доста сервизи имат сондички, които могат да смучат масло през дупката за щеката за мерене ..

бтв. не е хубаво да се пълни маслото до горе! Много малко над средата е добре!


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: Препълване с масло на двигателя

Мнениеот landwarrior » Чет 22 сеп 2005 15:20


dmitko написа:Вчера си досипвах масло в двигателя ама нещо го "предобрих" :oops: както се казва, в момента е около един сантиметър над горна линия/защтрихваната част на щеката/.
Въпроса ми е лошо ли е така да се кара известно време и какви може да са последствията :roll: ?
Проблема ми е, че най близкия възможен канал където мога да вдигна колата за да източа малко е на 10 км., или ако имате идея за друг начин на източване - не от пробката на картера?
Благодаря предварително :D

няма проблеми тои двигателя ще го изхвърли през пръчката ако му е твърде много . :wink:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: Препълване с масло на двигателя

Мнениеот Sachko » Чет 22 сеп 2005 16:45


dmitko написа: ако имате идея за друг начин на източване - не от пробката на картера?
Благодаря предварително :D


Развии си масления филтар изсипи му маслото и пак го завиии :roll: ако не постигнеш желаното ниво ... повтаряи процедурата докат не стане ... като всеки пат палиш колата за 2-3 сек.
Това е в дома6ни условия , а за сервизите е ясно :idea:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 22 сеп 2005 19:11


нищо му нема толкова ,
едно време като карахме стаж в ТАТ (техникумпо авто транспорт) , един майстор разправяше следната история :
На една жена (вероятно руса) :oops: и купили кола ,
:wink: , та чувала тя че се сменяла маслото и решила да си го смени сама , mhihi mhihi ,
но в последствие колата не щяла да запали , Screwy , и така се стигнало до сервиза , (въпросния техникум) , та докара ли и колата , и обяснила на майстора че се опитала така и така да смени маслото........... , ама после колата и не палила :motz: ,
та майстора решил да и пусне маслото lupe
и от двг , изтекло 12 литра масло, gruebel , как го е побрал тия литри :dontknow:
а за шофьорката само :fight: :dummy: :kissy: :kissy: :kissy:

та така сменяй те си маслото най редовно .....


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 22 сеп 2005 19:13


е кво му пречи да събере 12 литра mhihi Screwy


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Препълване с масло на двигателя

Мнениеот Sunny » Чет 22 сеп 2005 19:21


www.arenabg.com написа:няма проблеми тои двигателя ще го изхвърли през пръчката ако му е твърде много . :wink:

Ако нямаше проблеми, нямаше да има минимум и максимум на пръчката а само минимум :idea:
Идеята на горната рязка е да не се налива повече при което коляновия вал, както спомена някой колега, да се бие в маслото. Само че опасността не е от изкривяване на вала, а от това че се образува "пяна", т.е. мехурчета с въздух, които захапани от маслената помпа се катерят по магистралите и вместо да смазваш мотора го оставаш да работи с въздух, или иначе казано - на сухо. От там нататък ви е ясно за какво иде на въпрос.


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот SkyWalker » Чет 22 сеп 2005 19:29


Аз съм чувал, че с повече от нормалното малсло може да зацапа свещите :!:


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Чет 22 сеп 2005 19:37


За дизелите и с колите с високо разположени маслени помпи е хубаво да се държи маслото на горната граница на защрихованата част или малко над нея - не е хубаво да се дръжи много над максимума - защото според сервизните книжки може да се повреди catalyc converter - май имат предвид катализатора?! - а според повечето "майстори" да избие някоя гарнитура



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 33 госта