Вчера си досипвах масло в двигателя ама нещо го "предобрих" както се казва, в момента е около един сантиметър над горна линия/защтрихваната част на щеката/.
Въпроса ми е лошо ли е така да се кара известно време и какви може да са последствията ?
Проблема ми е, че най близкия възможен канал където мога да вдигна колата за да източа малко е на 10 км., или ако имате идея за друг начин на източване - не от пробката на картера?
Благодаря предварително
Препълване с масло на двигателя
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: Препълване с масло на двигателя
dmitko написа:Вчера си досипвах масло в двигателя ама нещо го "предобрих" както се казва, в момента е около един сантиметър над горна линия/защтрихваната част на щеката/.
Въпроса ми е лошо ли е така да се кара известно време и какви може да са последствията ?
Проблема ми е, че най близкия възможен канал където мога да вдигна колата за да източа малко е на 10 км., или ако имате идея за друг начин на източване - не от пробката на картера?
Благодаря предварително
няма проблеми тои двигателя ще го изхвърли през пръчката ако му е твърде много .
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Re: Препълване с масло на двигателя
dmitko написа: ако имате идея за друг начин на източване - не от пробката на картера?
Благодаря предварително
Развии си масления филтар изсипи му маслото и пак го завиии ако не постигнеш желаното ниво ... повтаряи процедурата докат не стане ... като всеки пат палиш колата за 2-3 сек.
Това е в дома6ни условия , а за сервизите е ясно
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
нищо му нема толкова ,
едно време като карахме стаж в ТАТ (техникумпо авто транспорт) , един майстор разправяше следната история :
На една жена (вероятно руса) и купили кола ,
, та чувала тя че се сменяла маслото и решила да си го смени сама , ,
но в последствие колата не щяла да запали , Screwy , и така се стигнало до сервиза , (въпросния техникум) , та докара ли и колата , и обяснила на майстора че се опитала така и така да смени маслото........... , ама после колата и не палила ,
та майстора решил да и пусне маслото lupe
и от двг , изтекло 12 литра масло, gruebel , как го е побрал тия литри
а за шофьорката само
та така сменяй те си маслото най редовно .....
едно време като карахме стаж в ТАТ (техникумпо авто транспорт) , един майстор разправяше следната история :
На една жена (вероятно руса) и купили кола ,
, та чувала тя че се сменяла маслото и решила да си го смени сама , ,
но в последствие колата не щяла да запали , Screwy , и така се стигнало до сервиза , (въпросния техникум) , та докара ли и колата , и обяснила на майстора че се опитала така и така да смени маслото........... , ама после колата и не палила ,
та майстора решил да и пусне маслото lupe
и от двг , изтекло 12 литра масло, gruebel , как го е побрал тия литри
а за шофьорката само
та така сменяй те си маслото най редовно .....
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Препълване с масло на двигателя
www.arenabg.com написа:няма проблеми тои двигателя ще го изхвърли през пръчката ако му е твърде много .
Ако нямаше проблеми, нямаше да има минимум и максимум на пръчката а само минимум
Идеята на горната рязка е да не се налива повече при което коляновия вал, както спомена някой колега, да се бие в маслото. Само че опасността не е от изкривяване на вала, а от това че се образува "пяна", т.е. мехурчета с въздух, които захапани от маслената помпа се катерят по магистралите и вместо да смазваш мотора го оставаш да работи с въздух, или иначе казано - на сухо. От там нататък ви е ясно за какво иде на въпрос.
- SkyWalker
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
ре
Аз съм чувал, че с повече от нормалното малсло може да зацапа свещите
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
За дизелите и с колите с високо разположени маслени помпи е хубаво да се държи маслото на горната граница на защрихованата част или малко над нея - не е хубаво да се дръжи много над максимума - защото според сервизните книжки може да се повреди catalyc converter - май имат предвид катализатора?! - а според повечето "майстори" да избие някоя гарнитура
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 33 госта