Synchro T3 проект
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Synchro T3 проект
Супер....стават нещата...
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 04 мар 2005 12:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
браво много интересна тема чакам с интерес развитието
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Здравейте приятели, развитието по проекта продължава...
разделителната преграда е премахната
новите планки за мултиванската тройна седалка, са заварени на мястото си, понеже (както много от колегите знаят),захващането на облегалката към страничните панели, при caravelle и multivan са на различно място.
и общ изглед на тотално опразненото купе
разделителната преграда е премахната
новите планки за мултиванската тройна седалка, са заварени на мястото си, понеже (както много от колегите знаят),захващането на облегалката към страничните панели, при caravelle и multivan са на различно място.
и общ изглед на тотално опразненото купе
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Тръбите и маркучите за хидравличната рейка, вече са си на мястото
остава да се монтира казанчето, за наливане на хидравличното масло и трапецовидния ремък между коляновия вал и хидравличният компресор. След което да се налее хидравлично масло и да стискаме палци, че всичко ще е наред!
Както бях писал и по-горе, новото задно радиаторче за парното, е монтирано на мястото си
И понеже, нашите любими бусчета, страдат от корозия, съвсем логично е, че и моето синхро не е подминато от този проблем. Например, при демонтирането на коланите на предните места и по-специално на предна дясна седалка, се появи този проблем:
който разбира се, ще бъде отстранен
Много работа е свършена до този момент, но и остава също много работа, да се свърши... наред са предните дискове, апарати и накладки, за да може да се движи синхрото за празниците, а след празниците ще се случват останалите неща. А именно хидравликата на смирачките, монтирането на задните дискове, апарати и накладки, доизпипването на най-засегнатите от ръждата места, монтирането на предпазните кори и още много други... От вас се изисква морална подкрепа (стискане на палци) и да се наслаждавате на развитието на проекта И Ви пожелавам весело изкарване на празниците!
остава да се монтира казанчето, за наливане на хидравличното масло и трапецовидния ремък между коляновия вал и хидравличният компресор. След което да се налее хидравлично масло и да стискаме палци, че всичко ще е наред!
Както бях писал и по-горе, новото задно радиаторче за парното, е монтирано на мястото си
И понеже, нашите любими бусчета, страдат от корозия, съвсем логично е, че и моето синхро не е подминато от този проблем. Например, при демонтирането на коланите на предните места и по-специално на предна дясна седалка, се появи този проблем:
който разбира се, ще бъде отстранен
Много работа е свършена до този момент, но и остава също много работа, да се свърши... наред са предните дискове, апарати и накладки, за да може да се движи синхрото за празниците, а след празниците ще се случват останалите неща. А именно хидравликата на смирачките, монтирането на задните дискове, апарати и накладки, доизпипването на най-засегнатите от ръждата места, монтирането на предпазните кори и още много други... От вас се изисква морална подкрепа (стискане на палци) и да се наслаждавате на развитието на проекта И Ви пожелавам весело изкарване на празниците!
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Synchro T3 проект
Давай Андро с пълна сила, ние сме с теб!
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
здравейте приятели, днес вече са монтирани казанчето и ремъка на хидравликата на волана, налята е хидравлична течност и синхрото ми вече е с хидравлика на волана
Пробвах я на място и волана се върти страхотно лесно! Много съм доволен, остават да се монтират предните дискове, за да мога не само да въртя, но и да карам и да спирам
Пробвах я на място и волана се върти страхотно лесно! Много съм доволен, остават да се монтират предните дискове, за да мога не само да въртя, но и да карам и да спирам
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Synchro T3 проект
Браво, Андро ! )
Става много добре !
Скоро, мисля да те посетя, да огледам и аз точно тези неща...
Става много добре !
Скоро, мисля да те посетя, да огледам и аз точно тези неща...
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Винаги си/сте добре дошли, само едно телефонче преди това
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Здравейте колеги, работата, проблемите и решенията им по синхрото продължават...
Барабаните отзад са свалени и занесени на стругар, а планките от Ицо, са монтирани
Стругаря, бай Иван, е страхотен пич и си разбира работата!
Барабаните отзад са свалени и занесени на стругар, а планките от Ицо, са монтирани
Стругаря, бай Иван, е страхотен пич и си разбира работата!
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
ето още малко снимки от задните дискове:
за момента се оказа, че спирачните апарати и на предните и задните спирачки, са объркани и трябва да се търсят нови такива от ауди а6...
Освен това, се оказа, че задните пружини на синхрото (и двете) са счупени
а новите пружини, които ги дават по каталог, не отговарят на истината...
после се установи, че в каталозите, приравняват синхрото с обикновения бус , не знам кой ги пише тия глупости, но май е проблем да се намерят пружини за синхро
за момента се оказа, че спирачните апарати и на предните и задните спирачки, са объркани и трябва да се търсят нови такива от ауди а6...
Освен това, се оказа, че задните пружини на синхрото (и двете) са счупени
а новите пружини, които ги дават по каталог, не отговарят на истината...
после се установи, че в каталозите, приравняват синхрото с обикновения бус , не знам кой ги пише тия глупости, но май е проблем да се намерят пружини за синхро
- triplesss
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново-Лясковец
Re: Synchro T3 проект
Да, пружините на синхро и на обикновена Т3 са различни. Спасението е или нови от Германия на безумни цени или варианта на Ванката, с пружини по поръчка от завода в Крън. На моето синхро задните също са счупени и аз съм пред тази дилема.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 8:19
- Автомобил: T3 1.9TD+OUTLANDER2did
- Двигател: 90+2007
- Местоположение: dobrich
Re: Synchro T3 проект
И аз се сблъсках с този проблем и засега съм сложил подложки 3см. Докато намеря каквито трябва.
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
triplesss написа:Да, пружините на синхро и на обикновена Т3 са различни. Спасението е или нови от Германия на безумни цени или варианта на Ванката, с пружини по поръчка от завода в Крън. На моето синхро задните също са счупени и аз съм пред тази дилема.
Aбе и аз съм чувал за тия пружини от Крън, даже имах и честта да се возя на такива пружини (оранжевото синхро) и возията беше потресаваща, дори и на равен асфалт!!! та ще видя, ако могат да направят по-меки пружини ще е добре, иначе ще трябва да "ям дебелия" и третия вариант е да заварят сегашните пружини за временно, но не ми се иска да стигам до този вариант
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Synchro T3 проект
Пружина няма как да завариш......Изходът за първо време ти го каза Марин....Обикновена пружина с подложка...И все пак си мисля, че е по добре да се намери за товарен.....
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Андро, пружините от Крън така ги объркаха тогава... един все поръчката, после се разболя, друг я пое ама излезе в отпуска и накрая трети ги направи. Получи се развален телефон. Ако искате читави пружини, сваляте една оригинална, отивате да я измерят и ще я изкопират с голяма точност.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта