Най после имам тента с размери на конструкцията 3 метра, платното е 2.80 на 2.30 метра. Освен маркизата от София си купих таванен люк, даже се чудя дали да не поръчам още един за още по-добра вентилация :)
Втората от долу нагоре.
Към маркизата получих чисто нов комплект Фиамма за монтаж (планки външни, вътрешни, манивела, колчета и т.н.)
Когато се пооправи времето мисля да я разглобя и боядисам с полиуретанова боя, с която боядисах надстройката. Чудя се дали да не боядисам и капака на люка за да няма разлики в цветовете.
Вчера успях да отделя цялата неделя за теникиджийска работа по купето. Добрите резултати изискват правилни инструменти. Хидравлична станция с различни накрайници за разпъване.
Спотер за издърпване на натиснати места.
Не е идеално, но беше много гадно натиснато. Останалото ще оправя с кит.
За да оправим натиснатото на средния ляв панел се наложи да разточкувам и демонтирам вътрешната гредичка.
С помоща на колега от Кемпер форума "дограмата" вече е готова за монтаж. Ремонта протече по следния начин:
1. Почистване с обезмаслител и премахване на остатъците от старото лепило.
2. Промазване на повърхностите с 3M Primer 94
3. Залепяне на двойнолепящата лента, притискане на двете части и нагряване с пистолет.
4. Напълване на фугата с прозрачен силикон за херметизация.
5. Пастиране на външната част.
VW T3 Syncro Westfalia
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Точно месец остава до събора в Гърция и съм доникъде :(
Семейни задължения, болни деца, работа... и няма време за проекта. От два дни отново съм го подхванал, почистих всички фуги от стария полиуретан с макетен нож, след това с дремел и миниатюрна телена четка и за финал зашкурване на фугата на няколко мм около нея. Пръснах фугите с две ръце Цинга, след като изсъхне (24 часа) епоксиден грунд, полиуретан, китване на купето и цялостно пръскане на грунд фюлер. Още търся панелчета за да си изкърпя проблемните места.
Семейни задължения, болни деца, работа... и няма време за проекта. От два дни отново съм го подхванал, почистих всички фуги от стария полиуретан с макетен нож, след това с дремел и миниатюрна телена четка и за финал зашкурване на фугата на няколко мм около нея. Пръснах фугите с две ръце Цинга, след като изсъхне (24 часа) епоксиден грунд, полиуретан, китване на купето и цялостно пръскане на грунд фюлер. Още търся панелчета за да си изкърпя проблемните места.
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Готов ли е за Гърция?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Не исках да го претупам.
Малко работни снимки. Монтиране на задни странични рамки за прозорци, грундиране на купето. Боядисване на целия под отвътре с двукомпонентна-полиуретанова боя Кобра, която е много здрава.
Малко работни снимки. Монтиране на задни странични рамки за прозорци, грундиране на купето. Боядисване на целия под отвътре с двукомпонентна-полиуретанова боя Кобра, която е много здрава.
- bbboiko2004
- Мнения: 4193
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Свърши сезона на сватбите, време за сезона на Syncro-то
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Здравейте фенове, ето че имам напредък с проекта и е време да добавя малко инфо :)
Малко преди да боядисаме буса, реших че искам да "сложа" и последен ред прозорци, речено стовено.
Насадих рамки от пътнически бус, обработих ги с Цинга, епокси и т.н.
Доста труден беше монтажа на надстройката, съвета ми е да го правите преди боядисването и отворете добре лайсната над предния прозорец.
Заложих на комбинацията база - лак, като надстройката също е боядисана по тази схема.
Малко преди да боядисаме буса, реших че искам да "сложа" и последен ред прозорци, речено стовено.
Насадих рамки от пътнически бус, обработих ги с Цинга, епокси и т.н.
Доста труден беше монтажа на надстройката, съвета ми е да го правите преди боядисването и отворете добре лайсната над предния прозорец.
Заложих на комбинацията база - лак, като надстройката също е боядисана по тази схема.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
След като го прибрах от бояджийте, започнах с пълно облепяне на изолация. Въпреки че целия под беше боядисан с епоксиден грунд и полиуретанова боя за пикапи Кобра,
няма как да не обезшумя допълнително купето с битумна изолация и микропореста гума.
От доста време имам подготвена маркиза, всъщност са две: 2.6 и 3 метра. Реших да монтирам по-широката директно на надстройката, която подсилих отвътре с 2 мм. неръждаема ламарина на трите места, където се закача тентата. Така укрепвам надстройката и се надявам да си спестя бъдещи проблеми от механично естество.
Оригинално тази надстройка е с един люк, но това не е достатъчно за нормалната циркулация на въздуха и добавих още един. Рамките на люковете изработих от руски, брезов шперплат, който измпрегнирах допълнително с водоразтворима боя. Залепени са с УВ устойчиво, полиуретаново лепило и неръждаеми винтове. Всъщност, където мога, навсякъде слагам неръждаеми крепежи.
Всички детайли се почистват, боядисват, освежават и когато е необходимо подменят. Това е антената на радиото, която най-много ми пасна на визията на буса.
Тук се виждат и веждите, е няма такова цапане с черен полиуретан, който няма измиване. :(
няма как да не обезшумя допълнително купето с битумна изолация и микропореста гума.
От доста време имам подготвена маркиза, всъщност са две: 2.6 и 3 метра. Реших да монтирам по-широката директно на надстройката, която подсилих отвътре с 2 мм. неръждаема ламарина на трите места, където се закача тентата. Така укрепвам надстройката и се надявам да си спестя бъдещи проблеми от механично естество.
Оригинално тази надстройка е с един люк, но това не е достатъчно за нормалната циркулация на въздуха и добавих още един. Рамките на люковете изработих от руски, брезов шперплат, който измпрегнирах допълнително с водоразтворима боя. Залепени са с УВ устойчиво, полиуретаново лепило и неръждаеми винтове. Всъщност, където мога, навсякъде слагам неръждаеми крепежи.
Всички детайли се почистват, боядисват, освежават и когато е необходимо подменят. Това е антената на радиото, която най-много ми пасна на визията на буса.
Тук се виждат и веждите, е няма такова цапане с черен полиуретан, който няма измиване. :(
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Как се монтират афтърмаркет вежди, голямо цапане пада ;)
Първо се напълна веждата с полиуретаново лепило, после се притиска към купето, след което се центрира и стяга с различни приспособления, през това време излишното лепило се е разтекло и започва едно голямо бърсане, кошмар наяве :) Резултата си заслужава.
С тази химия се чисти полуретана, препоръчвам.
Докато почивам си монтирах ветробраните Хеко, пластините от комплекта не вършат никаква работа и ги залепих с дойнолепяща лента на 3М с ширина 6 мм.
Първо се напълна веждата с полиуретаново лепило, после се притиска към купето, след което се центрира и стяга с различни приспособления, през това време излишното лепило се е разтекло и започва едно голямо бърсане, кошмар наяве :) Резултата си заслужава.
С тази химия се чисти полуретана, препоръчвам.
Докато почивам си монтирах ветробраните Хеко, пластините от комплекта не вършат никаква работа и ги залепих с дойнолепяща лента на 3М с ширина 6 мм.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Стигнахме и до монтажа на лебедката, започвам с центриране на водача, малко работа с флекс и пила, от там бронята отиде на прахово, заедно с останалите железа от защитите, кардана и теглича.
Монтирах и антенара на СВ радиостанцията, покрай нея няколко десетки метри допълнителни кабели, централно на всички врати, тонколони, лед осветление, усб-та за зареждане на телефони, таблети и т.н.
Антената, също подсилих с неръждаема монтажна планка от вътрешната страна.
Всички остри ръбове на конструкцията в надстройката бяха обезопасени с пвц лента, която ще пази ватата от нарязване. Имаше корозирали детайли, които подлмених с неръждаеми.
Тук се вижда маркизата и под нея, водоустойчива диодна лента Ултралукс, която избрах с максимални лумени, за по-добро осветяване под тентата, ще монтирам и димер с който да регулирам интезитета на светене.
В предната част на надстройката залепих 19 мм микропореста гума с алуминиево фолио, да се надяваме че ще е достатъчна изолация.
Монтирах и антенара на СВ радиостанцията, покрай нея няколко десетки метри допълнителни кабели, централно на всички врати, тонколони, лед осветление, усб-та за зареждане на телефони, таблети и т.н.
Антената, също подсилих с неръждаема монтажна планка от вътрешната страна.
Всички остри ръбове на конструкцията в надстройката бяха обезопасени с пвц лента, която ще пази ватата от нарязване. Имаше корозирали детайли, които подлмених с неръждаеми.
Тук се вижда маркизата и под нея, водоустойчива диодна лента Ултралукс, която избрах с максимални лумени, за по-добро осветяване под тентата, ще монтирам и димер с който да регулирам интезитета на светене.
В предната част на надстройката залепих 19 мм микропореста гума с алуминиево фолио, да се надяваме че ще е достатъчна изолация.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Музиката за колата, избрах ниския клас на Пайнер, има си радио, усб за флашка и сд карта, което е напълно достатъчно.
Ето и първата серия пясъкоструени и боядисани железа :)
Реших да залепя битумна изолация и микропореста гума с цел намаляне на шума от двигателя в купето, ще споделя дали има ефект.
Търся такава щипка от гумена лайсна за броня 1 бр.
Ето и първата серия пясъкоструени и боядисани железа :)
Реших да залепя битумна изолация и микропореста гума с цел намаляне на шума от двигателя в купето, ще споделя дали има ефект.
Търся такава щипка от гумена лайсна за броня 1 бр.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
И отново с флекс в ръка, започнах да творя :)
Дзън отвън....
Дзъннн отвътре.... Но понеже обичам да се презастраховам, реших да подсиля предната страна с дублаж от донор.
Освен че стегнах планката с болтове, застраховах се като я залепих с любимия полиуретан. Черната цапаница /грунд/ от двете страни на планката е специална химия, с която се намазват детайлите преди залепяне, така се получавала супер яка спойка :)
Дзън отвън....
Дзъннн отвътре.... Но понеже обичам да се презастраховам, реших да подсиля предната страна с дублаж от донор.
Освен че стегнах планката с болтове, застраховах се като я залепих с любимия полиуретан. Черната цапаница /грунд/ от двете страни на планката е специална химия, с която се намазват детайлите преди залепяне, така се получавала супер яка спойка :)
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Стигнахме и до броните, предната оригинално си имаше гумени лайсни, но след отпадането на номера и монтажа на водача на лебедката ме дразни голямото разстояние без лайсна.
Малко ми трябва да запаля флекса и да префасонирам една задна лента в две по-дълги парчета :)
Пак цапане с полиуретан и стягане с винтове. Още един инетересен факт, оказа се че новите афтърмаркет рогчета за броня не пасват така добре на предната броня, която е оригинална, както на задната броня, където заспаха, явно китайчетата се надушват :)
Търсих оригинална задна броня в добро състояние, но уви...нямах късмет. Поради тази причина си викнах една китайска, оформих я леко с флекса при теглича, направих отвори за гумена лайсна и всичко заспа. Реших да оставя оригиналната VW букса на теглича, само смених кабелите с нови от едно блъснато ауди. Естествено, всичко е с кабелни обувки тип гилза, термо шлаух и последния да затвори вратата :)
Малко ми трябва да запаля флекса и да префасонирам една задна лента в две по-дълги парчета :)
Пак цапане с полиуретан и стягане с винтове. Още един инетересен факт, оказа се че новите афтърмаркет рогчета за броня не пасват така добре на предната броня, която е оригинална, както на задната броня, където заспаха, явно китайчетата се надушват :)
Търсих оригинална задна броня в добро състояние, но уви...нямах късмет. Поради тази причина си викнах една китайска, оформих я леко с флекса при теглича, направих отвори за гумена лайсна и всичко заспа. Реших да оставя оригиналната VW букса на теглича, само смених кабелите с нови от едно блъснато ауди. Естествено, всичко е с кабелни обувки тип гилза, термо шлаух и последния да затвори вратата :)
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Много яко става буса
- Ivaile
- Мнения: 552
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Удоволствие е човек да проследява работата нa PACH... !
( И до днес съжалявам, че не успях навреме да реагирам , когато продаваше синия бус!)
( И до днес съжалявам, че не успях навреме да реагирам , когато продаваше синия бус!)
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Просто красота! Получава се повече от перфектно. Наскоро се бях сетил за нашия бус едно време като го правихме - беше същата работа. Даже като те гледам си сложил същите люкове като на нашия. Продължавай само така!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта