Бай Иван написа: Напротив, члена касае и завиващите на дясно, тъй като те са в насрещно движещата се лента, по която можеш да завиеш на дясно и да продължиш направо. Първа и основна грешка. Говорим за контретния случай. Пак ти повтарям, правиш ли ляв завой на крастовище, а ситуацията е именно на такова, значи чакаш. Това ако не го разбираш, съжалявам.
Даже и да се съглася,коментираме ситуацията след извършване на завоите.Що се го дъвчиш тоя ляв завой?
Щото за това ти пуснах вчера извадка от Държавен вестник в другата тема,да видиш,че много грешно смяташ маркировката в кръговото за неправилна.Ама ти си знаеш...
Щото не можеш да си разчупиш малко въображението и да си представиш кръстовище с 3,4,10 ленти.Същото е като с 2,твоя ляв завой не пречи на завиващите на дясно,понеже всеки си има лента.
Щото "насрещно движещ" се не значи "насрещно завиващ"
Щото,ако практикуваш правилника той ти разрешава да навлезеш в кръстовището преди да извършиш левия завой.И даже и да те пусна пред мен,ти пак си завиваш в дясна лента,аз в лява плътно зад теб и по никакъв начин това не ти дава предимство да се изнесеш в моята лента в последствие,пред мен,независимо преди или след пешеходна пътекаКаквото и предимство да ти дава десния завой,не го бъркай с навлизане в лява лента.
Бай Иван написа: Имаш път, време и скорост (говорим за първи коли от двете страни). Естествено е десния да стигне по-бързо и първи до улицата с конфликтната точка, нали така?
Точно така.На кръстовище ти си ми в дясно на стоп/Б2/,аз съм на знак с незадължително спиране/Б1/.Чисто математически за времето,което ти е нужно да спреш и тръгнеш,аз ще премина през кръстовището....Но ти си с предимство пред мен и аз трябва да те изчакам,нали?