Колата ми е Опел Корса 1.2 1989 година.
Преди 2 месеца си я купих. И загряваше доста след което си купих нов термостат и нещата се оправиха. От няколко дни насам имам следния проблем паля я и тя не загрява карам я 10 - 15 км и тя почва да духа топло но загрява до първата чарта на таблото то е разграфено и това е на 1/4 от цялото поле ... или на 1/2 от средата което незнам дали е нормално искам да помоля някой който е по наясно да ми помогне и да каже докъде е нормално да загрява колата ми в момента като се има впредвид че е зима и как да проверя дали термостата работи коректно като я запаля и се качи на първата чарта трябва ли да се е стоплило съединението от термостата към радиатора или не защото си мисля че карам колата почти студена (загрява много по бавно а температурите са паднали само за 10-тина градуса) та моля кажете ми ако трябва ми пратете снимка докъде е нормално да загрее преди да се отвори термостата на този модел кола ... ASP е модела на новия ми термостат и (италянско производство) повече немога да кажа но нямам и кого да питам а от "разбирачи съм се напатил" Неможах да намеря подобна тема и затова пиша тук.
Благодаря предварително
за тази тема си има определен раздел
Търсете я там
mod edit: LILO&STICH
Въпрос отностно проблем с загряването
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Въпрос отностно проблем с загряването
Последна промяна от Gladiator6 на Сря 26 ное 2008 13:50, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
За колко време би трябвало на празен ход студена като я запаля на смукач например да достига 90 градуса (12 часа на стрелката) ще пробвам днес след работа и нормално ли е да загрява като е преди 90 градуса как да ги проверя тези неща обедил съм се че в повечето сервизи немогат да направят точна диагноза и е по добре сам да си го направя отколкото някой си там гаражен майстор патил съм си вече доста от тях а нямам достатъчно пари да отида във фирмен сервиз.
Благодаря предварително
Благодаря предварително
- magician
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Нищо лично, но защо не попиташ или прочетеш в Опел форума?
Аз бих искал да ти помогна, но никога не съм имал или карал Опел и нямам идея как е разграфено таблото за температурата на водата и за колко време достига нормалния режим...иначе принципа е един при всички автомобили....
Успех и извинявай зя офф топика!
Аз бих искал да ти помогна, но никога не съм имал или карал Опел и нямам идея как е разграфено таблото за температурата на водата и за колко време достига нормалния режим...иначе принципа е един при всички автомобили....
Успех и извинявай зя офф топика!
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
magician написа:Нищо лично, но защо не попиташ или прочетеш в Опел форума?
Аз бих искал да ти помогна, но никога не съм имал или карал Опел и нямам идея как е разграфено таблото за температурата на водата и за колко време достига нормалния режим...иначе принципа е един при всички автомобили....
Успех и извинявай зя офф топика!
Първо опел форум няма в момента .. а като имаше и пробвах да се регистрирам преди 2 месеца на няколко пъти ми изписа. Не приемаме нови потребители но в едно ще те уверя ...
Дали ще караш - голф , фиат , опел , крайслер , субаро и каквото и да е средство. В случай че е бензин ще има кабели , свещи , гуми , термостат , термодатчик , и те ще работят еквивалентно без значение емблемата и смятам че ако някой знае къде е проблема на VW той ще може да каже и къде е проблема на моя опел та форума на опел е занемарен и затова пиша тук по принцип за мен марката на колата няма кой знае какво значение харесвам предимно немски и японски автомобили но ако ми падне сносна алфа няма да се замислям
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
rosen79 написа:Палиш колата, и следиш маркуча от термостата дали се загрява заедно с другия мъркуч на радиатора.Ако не се загрява значи работи(гледай същевременно и стрелката).А ако се загрява сменявай термостата.Стрелката трябва да стои по средата на циферблата.Там е горе долу 90 градуса.
Благодаря ти
Паля колата и след 5 - 10 мин започва да се загрява маркуча от термостата към радиатора но стрелката ми е още на около 40 - 50 градуса не повече на 1/4 от мястото та си мисля че щом минавам 10 - 15 км и още не е стигнало средата а загрява то термостата ми е постоянно отворен ..
Като купих колата преди 2 месеца го смених защото ми се струваше че много загрява а сега съм обеден че изобщо не загрява и се чудя какво да правя .. сегашния ми термостат е някаква италянска куча марка : Vernet
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Проблема е решен и беше следния.
Когато купих колата загряваше повечко и реших да сменя термодатчика , термостата , да промия инсталацията , да сменя 2 съединения защото бяха стари , и да налея оцет за няколко дни после няколко пъти с вода и така всичко се избистри спря да тече гадна тиня и сложих новите части , запалих и тръгнах. Проблема със загряването се оправи до преди няколко дни когато реши да се гъбарка.
След доста чудене , четене , питане , проверяване се оказа че има начин да проверя коректно ли работи термостата в тенджера която се загрява на котлон и хванах стария си термостата : Warlex 92-107 и се оказа че се отлепи точно на 93-тия градус което предполагам е нормално ... след което слязох извадих "новия VERNET" за който никъде не прочетох нещо добро ... само негативни мнения от рода на от три двата не работят , моя отказа на втората седмица , .... Сложих си стария Warlex след 15 мин прекарани на място с издърпан смукач колата загря до 12 часа т.е. на предполагаемите около 90 градуса радиатора беше студен дотогава както и съединенията освен съединението което е от термостата към радиатора което беше леко топло т.е. не беше ледено студено а хладно... И хоп изведнъж системата загря имам си идеалното парно , долях течност и всияко е ок та извода Повече никога ама никога части : Vernet ... като се замисля новия ми датчик е Vernet и е добре да го проверя лятото преди да карам с него.... (датчика за перката).
Благодаря ви
EDIT :
сега пробвах Vernet-a отваря на 93 градуса и затвори на 87 което смятам е добре.... неразбирам само къде е бил проблема... а той се оправи...
Възможно ли е неправилен монтаж. И за какво служи от комплекта на Verneta излезе една гума която неможах да сложа никъде , и която нямаше на стария ми термостат тя трябва ли да е някъде ? просто той застана плътно и не съм се чудел къде ... Казоха ми че гумата е ако не влиза плътно и т.н. но дали е така някой ако може да ми обясни
Когато купих колата загряваше повечко и реших да сменя термодатчика , термостата , да промия инсталацията , да сменя 2 съединения защото бяха стари , и да налея оцет за няколко дни после няколко пъти с вода и така всичко се избистри спря да тече гадна тиня и сложих новите части , запалих и тръгнах. Проблема със загряването се оправи до преди няколко дни когато реши да се гъбарка.
След доста чудене , четене , питане , проверяване се оказа че има начин да проверя коректно ли работи термостата в тенджера която се загрява на котлон и хванах стария си термостата : Warlex 92-107 и се оказа че се отлепи точно на 93-тия градус което предполагам е нормално ... след което слязох извадих "новия VERNET" за който никъде не прочетох нещо добро ... само негативни мнения от рода на от три двата не работят , моя отказа на втората седмица , .... Сложих си стария Warlex след 15 мин прекарани на място с издърпан смукач колата загря до 12 часа т.е. на предполагаемите около 90 градуса радиатора беше студен дотогава както и съединенията освен съединението което е от термостата към радиатора което беше леко топло т.е. не беше ледено студено а хладно... И хоп изведнъж системата загря имам си идеалното парно , долях течност и всияко е ок та извода Повече никога ама никога части : Vernet ... като се замисля новия ми датчик е Vernet и е добре да го проверя лятото преди да карам с него.... (датчика за перката).
Благодаря ви
EDIT :
сега пробвах Vernet-a отваря на 93 градуса и затвори на 87 което смятам е добре.... неразбирам само къде е бил проблема... а той се оправи...
Възможно ли е неправилен монтаж. И за какво служи от комплекта на Verneta излезе една гума която неможах да сложа никъде , и която нямаше на стария ми термостат тя трябва ли да е някъде ? просто той застана плътно и не съм се чудел къде ... Казоха ми че гумата е ако не влиза плътно и т.н. но дали е така някой ако може да ми обясни
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта