Здравейте! Колата е KIA Ceed GT 1.6T 204кс 2016 год.
Да ви питам какво ви е мнението за ремап на двигателя , някой правил ли го е - ако може впечатления? Ще има ли проблем за турбото, ще бара ли масло и т.н? Отделно мисля да сменя и блоу оф клапана, за да "съска" повече , винаги ме е кефело това. И един спортен филтър KN от по-скъпичките сигурно ще сложа. Ако наистина се навия да сменям блоу оф клапана и спортния филтър ще ида след това задължително на настройка в Kinetics Motorsport. Също може да предложите някакви филтри и клапан, от къде да взема, какъв, без значение от цената. Благодаря ви
KIA Ceed GT 204hp ремап на двигателя
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: KIA Ceed GT 204hp ремап на двигателя
Не те съветвам да ремпваш толкова малък по обем мотор. Като гледам конете, още от завода са го форсирали достатъчно. С ремап няма да извадиш много повече от него, но пък ще му скъсиш живота доволно.
Тая кола не е правена за бегачка, а е малко по-динамична версия на нормален Ceed, така че самолет не очаквай да стане с ремап, филтър и свирещ блоу-офф.
Тая кола не е правена за бегачка, а е малко по-динамична версия на нормален Ceed, така че самолет не очаквай да стане с ремап, филтър и свирещ блоу-офф.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: KIA Ceed GT 204hp ремап на двигателя
Напълно съгласен с колегата Каспър, освен всичко което спомена, според мен ремап след филтър и блоу-офф не ти трябва, т.е. спокойно може да си сложиш спортен филтър и блоу оф без да правиш ремап. Ремапа е наложителен при по сериозни хардуерни промени, а тези не са такива. Ще вдигнеш 1-2 коня и без ремап, но определено няма да скъсиш живота на мотора.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 11 яну 2022 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
Re: KIA Ceed GT 204hp ремап на двигателя
Аз не искам да става самолет , дори не съм на 100 процента сигурен , че искам и да я ремапна. Гледам в чуждестранните форуми, че да ги ремапвали и изкарват около 260к.с и 350нм по техни думи. А иначе блоу оф-а просто го искам заради звука. Някакви идеи от къде да взема някакъв по-хубав ,некитайски :D или тук такива предлагат само?
А иначе след поставяне на клапана и филтъра не е ли желателно да мина да я настроят колата да си подава горивото, което и трябва , защото четох , че ще се вдигне разхода на гориво? Не ги разбирам нещата.
А иначе след поставяне на клапана и филтъра не е ли желателно да мина да я настроят колата да си подава горивото, което и трябва , защото четох , че ще се вдигне разхода на гориво? Не ги разбирам нещата.
Re: KIA Ceed GT 204hp ремап на двигателя
Филтър K&N общо взето няма да има никакъв ефект върху мощността или звука. Предимство е, че можеш да си го мазниш сам и да не си купуваш постоянно ако караш в силно запрашена среда.
Ако не разбираш те съветвам да не си правиш експерименти, ако нямаш някой познат - който разбира.
Както Каспър е казал, има огромна разлика между тунинг за максимален потенциал и такъв за кола ежедневка.
Според мен се откажи тотално, защото:
1. Тези к.с. в общия случай се появяват в горния диапазон на оборотомера
2. Има минимален риск този дето ти го прави тунинга да укъка нещо (трябва да си технически запознат с двигателя, а не просто да смениш стойности от лаптопа)
3. Смислен такъв клапан (blow off) ще ти излезе повече от чип тунинга като цена и ще се превърнеш в абонат за патрулките. Незабравяй, че за редовна проверка могат да си те спират отма.... Не е нужно да си направил нарушение.
4. G4FJ е алуминиев блок
5. Нямаш представа в какво състояние е колата и дали изобщо може да понесе допълнителна мощност.
AKO Имаш излишни пари за хвърляне и това няма да се отрази на семейството ти и искаш да ти става хоби и наистина наистина те влече и го желаеш, тогава можеш да се впуснеш в приключения.
Ако не разбираш те съветвам да не си правиш експерименти, ако нямаш някой познат - който разбира.
Както Каспър е казал, има огромна разлика между тунинг за максимален потенциал и такъв за кола ежедневка.
Според мен се откажи тотално, защото:
1. Тези к.с. в общия случай се появяват в горния диапазон на оборотомера
2. Има минимален риск този дето ти го прави тунинга да укъка нещо (трябва да си технически запознат с двигателя, а не просто да смениш стойности от лаптопа)
3. Смислен такъв клапан (blow off) ще ти излезе повече от чип тунинга като цена и ще се превърнеш в абонат за патрулките. Незабравяй, че за редовна проверка могат да си те спират отма.... Не е нужно да си направил нарушение.
4. G4FJ е алуминиев блок
5. Нямаш представа в какво състояние е колата и дали изобщо може да понесе допълнителна мощност.
AKO Имаш излишни пари за хвърляне и това няма да се отрази на семейството ти и искаш да ти става хоби и наистина наистина те влече и го желаеш, тогава можеш да се впуснеш в приключения.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: KIA Ceed GT 204hp ремап на двигателя
Тези коне на този мотор 100% са с компресор (най-вероятно турбокомпресор). Спортните филтри на К и Н навремето ги пишеха, че филтрирали по-малко прахоляка от нормалните, а това водело да износване на компресора.
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: KIA Ceed GT 204hp ремап на двигателя
С турбо е мотора
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта