Един приятел не ме послуша, като го карах да си вземе VW и сега бере ядове... Колата е астра комби, 1.4 пълна инжекция, екотек, два вала... на моменти му работи като трактор и като ходил в сервиз, му казали, че преобогатявало сместа. Следователно трябвало да търси нов компютър. Някой да е запознат със съответния екотек двигател и да е имал подобен проблем? Имам номера на компютъра. предполагам, че може да се смени стария чип с нов, ако наистина в това е проблема. Благодаря педварително за съветите Сега след като го оправи, е решил да я продава и да взема поло тъй че, още един човек към голямото семейство, няма да е зле
Възможно ли е проблема да идва от друго място, след като са му казали, че всичко било наред. То по законите на Мърфи, проблемът става винаги тогава, когато е на път. Някакъв майстор го гледал на диагностика и казал, че е пребогата горивната смес. Само това знам за съжаление. Някой диагностик тук ако може да каже нещо по въпроса...
Проблем с 1.4i ecotec...
- Бай ти Митьо
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Че кво им е на Опелите...
Нали знаеш че всички диагностици са дървени философи...
Не може да преобогатява сместа от тва че на компа му има нещо. Ако е сменян софтуера - ок (чипа, щото до колкото разбирам майстора му е казал да си търси компютър, което не значи чип, а цялото ЕКУ). Ама иначе или работи или не.
Колко богата - 12.5:1? Или 10:1? Майтора как я е измерил? Свети ли му check engine? По принцип има ламбда корекция, та е трудно... Мисля, че не му е това проблема, ами нещо съвсем по-тривиално и хардуерно, от сорта на повдигачи да кажем... Стара болка на опелите... Друг фактор е ЕГР-а, щото и той участва в смесообразуването при тоя двигател, да погледне да не би да е запушен... Но пак казвам, ще свети чек енджин...
Нали знаеш че всички диагностици са дървени философи...
Не може да преобогатява сместа от тва че на компа му има нещо. Ако е сменян софтуера - ок (чипа, щото до колкото разбирам майстора му е казал да си търси компютър, което не значи чип, а цялото ЕКУ). Ама иначе или работи или не.
Колко богата - 12.5:1? Или 10:1? Майтора как я е измерил? Свети ли му check engine? По принцип има ламбда корекция, та е трудно... Мисля, че не му е това проблема, ами нещо съвсем по-тривиално и хардуерно, от сорта на повдигачи да кажем... Стара болка на опелите... Друг фактор е ЕГР-а, щото и той участва в смесообразуването при тоя двигател, да погледне да не би да е запушен... Но пак казвам, ще свети чек енджин...
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами ще го питам за чек енджин дали свети... и аз така си мислех, че не може от компютъра да е. останал съм с впечатлението, че специално екотек са стабилни и икономични двигатели. Шегувах се за това, че ще го правиме клубар. Какво е това ЕГР?
Той иначе е от Велико Търново и няма да има много време в София да ходи по сервизи, тук е за два дена.
Той иначе е от Велико Търново и няма да има много време в София да ходи по сервизи, тук е за два дена.
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз така си мисля и за това и споделям тук
Когато му го прави този номер, (трака като трактор и работи все едно на два цилиндъра, поне той така го описва), чек енджин не му свети и отзад излиза черен пушек... предполагам и аз, че е нещо свързано с клапаните... на гости са ни сега и сме седнали двамата тука и кибичим по форумите, в опел клуба няма никакви статии за такива проблеми... та дано да открием къде може да е проблемът.
Те там така са я правили тая диагностика, че и на него нищо не му станало ясно... взели му 30 лева и го пратили да си купува ново компутер... нито му е казал колко богата е сместа, нито нищо друго
Когато му го прави този номер, (трака като трактор и работи все едно на два цилиндъра, поне той така го описва), чек енджин не му свети и отзад излиза черен пушек... предполагам и аз, че е нещо свързано с клапаните... на гости са ни сега и сме седнали двамата тука и кибичим по форумите, в опел клуба няма никакви статии за такива проблеми... та дано да открием къде може да е проблемът.
Те там така са я правили тая диагностика, че и на него нищо не му станало ясно... взели му 30 лева и го пратили да си купува ново компутер... нито му е казал колко богата е сместа, нито нищо друго
Заведи го там дет ти писах-пичовете ще му обърнат внимание...поне ще го насочат!Нищо че няма време...Все пак колата си е негова де.....
А лично аз незнам дали на полицейските астри може да се направи номера с кламера...На мойта става-знам,ама на тая....
М/у другото-по спомен имаше теми за тоя датчик в опел форума....
А лично аз незнам дали на полицейските астри може да се направи номера с кламера...На мойта става-знам,ама на тая....
М/у другото-по спомен имаше теми за тоя датчик в опел форума....
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
VW_FEN написа:Когато му го прави този номер, (трака като трактор и работи все едно на два цилиндъра, поне той така го описва), чек енджин не му свети и отзад излиза черен пушек...
Мой приятел с екотек, само че 1.6, имаше проблем с някакъв клапан който вкарвал изгорелите газове обратно в мотора, за повторно изгаряне, за по-голяма икономия... та този клапан нещо се прецаквал и от време на време имаше същите симптоми както на твоя приятел - просто вкарва всичките изгорели газови в мотора и той почва да прекъсва и да няма мощност и да пуши, щото няма пресен килсород, а само гориво и изгорели газове... до колкото знам работата излезе около 300 лева с частите и се оправи проблема... нека някой да го погледне да не е същото и при него
Между другото, проблема при моя човек се появи при около 100к км. пробег
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... topic=5313
Ето ви тема за размисъл,но дали ще помогне...
Ето ви тема за размисъл,но дали ще помогне...
единствената му цел е екологията,не случайно се нарича система за рециркулация на изгорелите газове,и май хората които са го затапили(вкл. и аз) наблюдават подобрение а не влошаване на работата на мотора......личен опит-
тва е цитат от една тема за тоя ЕРГ клапан,датчик или тамквото е
ето темата-дано да можеш да я отвориш
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... &hl=ekotec
Ето още една
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... &hl=ekotec
icoico-много си бърз бре
тва е цитат от една тема за тоя ЕРГ клапан,датчик или тамквото е
ето темата-дано да можеш да я отвориш
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... &hl=ekotec
Ето още една
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... &hl=ekotec
icoico-много си бърз бре
- XIKS
- Мнения: 896
- Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
....
виж сега приятел взе на гаджето еко тек корса работеше като трактор почна и да гасне от време на времи беше се хванал за главата сервизи майстори кво ли не и не и не няма оправия
и се оказа целите главоболия от запушен катализатор
и се оказа целите главоболия от запушен катализатор
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тц тц тц ужас е той май не е сменял гърнета... пук и са дошли с автобуса, така че отпада варианта да го карам да ходи. Друг път ще идва специално. Значи екотек е супер, ако бачка и докато е ново, но ако се развали нещо... явно става кофти. Абе нашето може да е старо, но поне безпроблемно Значи новите VW също имат такава глупост... кофти работаааа
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта