Проблем с 1.4i ecotec...

Технически раздел за всички марки автомобили, които не са VAG
Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с 1.4i ecotec...

Мнениеот VW_FEN » Съб 05 яну 2008 20:45


Един приятел не ме послуша, като го карах да си вземе VW и сега бере ядове... Колата е астра комби, 1.4 пълна инжекция, екотек, два вала... на моменти му работи като трактор и като ходил в сервиз, му казали, че преобогатявало сместа. Следователно трябвало да търси нов компютър. Някой да е запознат със съответния екотек двигател и да е имал подобен проблем? Имам номера на компютъра. предполагам, че може да се смени стария чип с нов, ако наистина в това е проблема. Благодаря педварително за съветите ;) Сега след като го оправи, е решил да я продава и да взема поло ;) тъй че, още един човек към голямото семейство, няма да е зле :D
Възможно ли е проблема да идва от друго място, след като са му казали, че всичко било наред. То по законите на Мърфи, проблемът става винаги тогава, когато е на път. Някакъв майстор го гледал на диагностика и казал, че е пребогата горивната смес. Само това знам за съжаление. Някой диагностик тук ако може да каже нещо по въпроса... ;)




Потребителски аватар
Бай ти Митьо
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Бай ти Митьо » Съб 05 яну 2008 20:58


Че кво им е на Опелите...;)

Нали знаеш че всички диагностици са дървени философи...;)

Не може да преобогатява сместа от тва че на компа му има нещо. Ако е сменян софтуера - ок (чипа, щото до колкото разбирам майстора му е казал да си търси компютър, което не значи чип, а цялото ЕКУ). Ама иначе или работи или не.

Колко богата - 12.5:1? Или 10:1? Майтора как я е измерил? Свети ли му check engine? По принцип има ламбда корекция, та е трудно... Мисля, че не му е това проблема, ами нещо съвсем по-тривиално и хардуерно, от сорта на повдигачи да кажем... Стара болка на опелите... Друг фактор е ЕГР-а, щото и той участва в смесообразуването при тоя двигател, да погледне да не би да е запушен... Но пак казвам, ще свети чек енджин...


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Съб 05 яну 2008 21:09


Нека иде на "Триъгълника"-до бившия ресторант "Пролет"-есен,все тая :wink: -тия прават само опел,основно таксета...От колеги знам че са много добри,пък и до сервиза има магазин-там и частите били истински...
Във форума на опел,също хранят екотеците....


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 05 яну 2008 21:14


Ами ще го питам за чек енджин дали свети... и аз така си мислех, че не може от компютъра да е. останал съм с впечатлението, че специално екотек са стабилни и икономични двигатели. Шегувах се за това, че ще го правиме клубар. ;) Какво е това ЕГР?
Той иначе е от Велико Търново и няма да има много време в София да ходи по сервизи, тук е за два дена.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 05 яну 2008 21:20


Обикновенно когато не могат да открият проблема казва "смени си ЕКУ-то".

На мен са ми казвали същото, а проблема се оказа реле.

Половината диагностици са пълна скръб :lol:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 05 яну 2008 21:32


mhihi И аз така си мисля и за това и споделям тук ;)
Когато му го прави този номер, (трака като трактор и работи все едно на два цилиндъра, поне той така го описва), чек енджин не му свети и отзад излиза черен пушек... предполагам и аз, че е нещо свързано с клапаните... на гости са ни сега и сме седнали двамата тука и кибичим по форумите, в опел клуба няма никакви статии за такива проблеми... mhihi та дано да открием къде може да е проблемът.
Те там така са я правили тая диагностика, че и на него нищо не му станало ясно... взели му 30 лева и го пратили да си купува ново компутер... :D нито му е казал колко богата е сместа, нито нищо друго :(


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Съб 05 яну 2008 22:08


Заведи го там дет ти писах-пичовете ще му обърнат внимание...поне ще го насочат!Нищо че няма време...Все пак колата си е негова де.....
А лично аз незнам дали на полицейските астри може да се направи номера с кламера...На мойта става-знам,ама на тая....
М/у другото-по спомен имаше теми за тоя датчик в опел форума....


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Съб 05 яну 2008 22:16


VW_FEN написа:Когато му го прави този номер, (трака като трактор и работи все едно на два цилиндъра, поне той така го описва), чек енджин не му свети и отзад излиза черен пушек...


Мой приятел с екотек, само че 1.6, имаше проблем с някакъв клапан който вкарвал изгорелите газове обратно в мотора, за повторно изгаряне, за по-голяма икономия... та този клапан нещо се прецаквал и от време на време имаше същите симптоми както на твоя приятел - просто вкарва всичките изгорели газови в мотора и той почва да прекъсва и да няма мощност и да пуши, щото няма пресен килсород, а само гориво и изгорели газове... до колкото знам работата излезе около 300 лева с частите и се оправи проблема... нека някой да го погледне да не е същото и при него

Между другото, проблема при моя човек се появи при около 100к км. пробег


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 05 яну 2008 22:33


Да, този е на 120000 км. Значи може от това да е... :roll: клапан за изгорели газове...


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Stuttgart
Контакти:

Мнениеот icoico » Съб 05 яну 2008 22:59


http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... topic=5313
Ето ви тема за размисъл,но дали ще помогне... :dontknow:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Съб 05 яну 2008 23:02


единствената му цел е екологията,не случайно се нарича система за рециркулация на изгорелите газове,и май хората които са го затапили(вкл. и аз) наблюдават подобрение а не влошаване на работата на мотора......личен опит-


тва е цитат от една тема за тоя ЕРГ клапан,датчик или тамквото е

ето темата-дано да можеш да я отвориш
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... &hl=ekotec
Ето още една
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... &hl=ekotec

icoico-много си бърз бре :wink: :oops:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 05 яну 2008 23:44


Лелее, чета сега и се шашкам... о_О то било дълбока работата... може и да е от него, може и да не е, някои модели казват на екуто, че не са наред, други модели клапан не казват... :( абе нашите VW май нямат такова нещо, нали? :(


Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

....

Мнениеот XIKS » Нед 06 яну 2008 0:04


виж сега приятел взе на гаджето еко тек корса работеше като трактор почна и да гасне от време на времи беше се хванал за главата сервизи майстори кво ли не и не и не няма оправия
и се оказа целите главоболия от запушен катализатор


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19576
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 06 яну 2008 0:10


VW_FEN написа: абе нашите VW май нямат такова нещо, нали? :(

Абе нашите не, ама по-новите... :lol:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 06 яну 2008 0:23


Тц тц тц ужас :( е той май не е сменял гърнета... пук и са дошли с автобуса, така че отпада варианта да го карам да ходи. Друг път ще идва специално. Значи екотек е супер, ако бачка и докато е ново, но ако се развали нещо... :( явно става кофти. Абе нашето може да е старо, но поне безпроблемно ;) Значи новите VW също имат такава глупост... :( кофти работаааа :(



Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта