Колеги, налага ми се да махна волана с AIRBAG-a(Пасат Б4) за да си сложа лоста с темпомата.
Всичко ми я ясно, само, че намерих в нета, където пише - трябвало след като се свърже отново AIRBAG-a , преди да се сложат клемите на акумулатора да се даде на КОНТАКТ!?!?
Давам съответния линк:
http://www.christiantena.pwp.blueyonder ... i/ccs.html
18. Before re-connecting the battery, put the key in the ignition lock, and turn it all the way on, then re-connect the battery. Don't ask me why this has to be done, my Haynes manual said to do it this way after removing the airbag; presumably it stops fault codes from entering the airbag system memory.
и във една тема ot tdiclub.com го намерих подобно:
b) when you remount the airbag on the steering wheel first thing you should put the key contact (insert key in ignition switch and rotate it until the glow plug operation - just before starter activation) THEN go in the engine bay and reconnect the negative cable.
Има ли нещо вярно в това.Моля тези който им се е налагало по една или друга причина да откачат AIRBAG-а да напишат как са процедирали
Става въпрос Голф3/Пасат Б4 , предполагам и полото 6N е така
Благодаря предварително на всички помогнали
AIRBAG - разглобяване и сглобяване
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
То е ясно че не трябва да се слага клемата на акумулатора докато е откачен AIRBAG-а.
Но тука въпроса е друг. По тези ръководства на английски пише, че трябва СЛЕД като се сложи AIRBAG-а да се даде на контакт (нищо че клемата на акумулатора не е сложена още и няма ток) и след това докато ключа е на контакт да се закачи и клемата.
Но тука въпроса е друг. По тези ръководства на английски пише, че трябва СЛЕД като се сложи AIRBAG-а да се даде на контакт (нищо че клемата на акумулатора не е сложена още и няма ток) и след това докато ключа е на контакт да се закачи и клемата.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
ABSOLUT написа:То е ясно че не трябва да се слага клемата на акумулатора докато е откачен AIRBAG-а.
Но тука въпроса е друг. По тези ръководства на английски пише, че трябва СЛЕД като се сложи AIRBAG-а да се даде на контакт (нищо че клемата на акумулатора не е сложена още и няма ток) и след това докато ключа е на контакт да се закачи и клемата.
Благодаря за превода колега, но чета английски.
Toва го разбрах. Но досега винаги съм процедирал по описания начин и никакви проблеми.
Не виждам смисъл от процедурата.
п.с presumably it stops fault codes from entering the airbag system memory
това визирах
Последна промяна от Andonov на Пон 13 окт 2008 11:41, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може би трябва да се прави когато е откачан AIRBAG-a.Сигурно има някаква енерегонезависима памет или пък има батериика тоя контролер нямам представа.
Ако взема да го направя както е описано и се пре..ба нещо зорлем направо ще се изям от яд.
Сигурно ще си карам по вашите начини...щом сте нямали проблеми
Ако взема да го направя както е описано и се пре..ба нещо зорлем направо ще се изям от яд.
Сигурно ще си карам по вашите начини...щом сте нямали проблеми
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
никога не съм правил така! и не съм имал никога проблем, дори и след като съм закачал кола след интервенция.
единственото което винаги спазвам е в колата да няма никой като закачам акумулатора. никога не знаеш...
после всичко си е на мястото.
мисля че е огромна глупост да е на контакт и да слагаш клемата-така инициираш накуп всички ситеми и то не с ключа а с клемата (като се замисля-не че има особено значение с какво ще ги инициираш...)
може би така го пишат защото ако има проблем-да гърми без да си вътре и да даваш контакт... единственото разумно нещо което ми идва като обяснение...
ениуей-аз не го правя така-проблеми нямам, на колко коли-един господ знае вече...
единственото което винаги спазвам е в колата да няма никой като закачам акумулатора. никога не знаеш...
после всичко си е на мястото.
мисля че е огромна глупост да е на контакт и да слагаш клемата-така инициираш накуп всички ситеми и то не с ключа а с клемата (като се замисля-не че има особено значение с какво ще ги инициираш...)
може би така го пишат защото ако има проблем-да гърми без да си вътре и да даваш контакт... единственото разумно нещо което ми идва като обяснение...
ениуей-аз не го правя така-проблеми нямам, на колко коли-един господ знае вече...
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря на всички , включили се
Използвах "традиционния" метод и всичко си тръгна, лампата на AIRBAG-а си изгасва.Не съм проверявал за грешки, но ми се струва, че няма да има такива.
Колата вече е с темпомат.
И аз смятам обяснението на ваското за най-логично относно процедурата описана в тъй наречения Хайнес.
Смятам темата за приключена
Използвах "традиционния" метод и всичко си тръгна, лампата на AIRBAG-а си изгасва.Не съм проверявал за грешки, но ми се струва, че няма да има такива.
Колата вече е с темпомат.
И аз смятам обяснението на ваското за най-логично относно процедурата описана в тъй наречения Хайнес.
Смятам темата за приключена
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта