Монтиране на МФА в Мк3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Николай_
Мнения: 31
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот Николай_ » Пон 11 мар 2013 20:07


djmimo89 написа:Другия проблем е че като сложих това табло стрелката на температурата не показва повече от 80 градуса и то много рядко, повечето време си седи на 65-70, а перката се включва, съм я забелязал на около 70 градуса по стрелката. Дали не трябва да сменя и датчика за водата, но от там идва проблема да не би нещо да се бърка ECu-то, защото колата ми е AAM а таблото е от 2Е.

според мен не пропускай възможността уредът за отчитане на температурата на самото табло да показва грешно...струва ми се е по-важно това какво отчита самият датчик, а не какво показва таблото
и ако се окаже така - едва ли пречи да прехвърлиш уреда за температурата от старото ти табло на новото




i3v3a3n
Мнения: 519
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот i3v3a3n » Вто 16 апр 2013 1:50


да допълня темата макар и след толкова страници... още в първия пост е посочено кой пин от компа се взима за моментен разход на гориво MPG посочени са за дизелов двигател и бензинов ,като за бензинов е даден пин 27, което не е така може би за някой двигатели е така но не за всички... проверено АДУ двигател пин 10 отговаря за сигнал MPG съответно той е и опроводен , пин 27 изобщо няма информация в аутодатата че изобщо съществува ....
второ допълнение за кабелите тези които сте снимали с двете сини букси освен тях излизат и малки 1, 2 или повече черни малки буксички с 1 или 2 пина
... така двупиновата черна е за мигачите да светкат светлинките за наляво и надясно според зависи кой мигач е натиснат
- другите единични черни се водят индивидуални конектори ... като ако е само един още то той е за този MPG сигнал за моментният разход на гориво към който трябва да се върже съответният извод от съответния пин идващ от ЕКУ то
- ако има още единични черни изведени то те могат да бъдат най много още 3 на брой и са съответно за - автоматична скоросна кутия да показва на каква позиция е лоста ; - за багажника (отключен заключен или отворен затворен не стана много ясно); - и третото (Break Pad Wear Indicator) превеждам го индикатор за почивка , ако карате дълъг маршрут нали по новия закон там на определено време трябва да се направи почивка и даже да се смени шофьора е май за това е тоя индикатор

Относно таблата с MFA тъй като се слагат на почти всички двигатели излизали някога за голф 3 мисля че се различават и поради това ви дава грешни стойности после при показанието на някоя от величините , например температура на антифриза , моментната стойност за разхода на гориво , и може би и другите , например нивото на бензин в резервоара (последното може да се регулира но не пречи да дава грешна стойност).... имам предвид че температурния датчик за антифриза е различен за различните модели двигатели стойностите които дава датчика като съпротивления са различни има ги в аутодатата, съответно електрониката която преобразува сигнала от датчика за да отклони стрелката на уреда пак трябва да е различна за да дава коректни стойности, така че правя изводи ЗА ДА ВИ ДАВА КОРЕКТНИ СТОЙНОСТИ КОГАТО ПРИСАЖДАТЕ ТАБЛО С МФА ТО Е ХУБАВО ДА Е ТО СЪЩИЯ ДВИГАТЕЛ КАТО ВАШИЯ ... това са само предположения така си мисля от всичко което изчетох до тук като проблеми


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11922
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 16 апр 2013 2:03


i3v3a3n написа:(Break Pad Wear Indicator) превеждам го индикатор за почивка

Така го превежда гугъл, по скоро според мен е индикатор за смяна на накладките


Потребителски аватар
kpuck0o
Мнения: 118
Регистриран на: Пет 10 юни 2011 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй-София

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот kpuck0o » Съб 18 май 2013 11:49


Здравейте колеги имам голф 3 АФН,от последните тройки,с климатроник е.Таблото е бялото,но ръчките ми не са с копчета за МФА.Въпроса ми е как мога да разбера дали таблото ми е с МФА. Под оборотомера няма символи за температура,разход и т.н.Дайте малко акъл ,за да знам дали да сменям и таблото или ще трябва да купя само ръчки и снопа с кабелите.


Потребителски аватар
swifter
Мнения: 611
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
Местоположение: Велинград

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот swifter » Съб 18 май 2013 13:03


Щом няма символи, значи няма МФА.


Потребителски аватар
kpuck0o
Мнения: 118
Регистриран на: Пет 10 юни 2011 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй-София

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот kpuck0o » Съб 18 май 2013 14:22


Значи можем да познаем едно табло дали има МФА или няма по това дали има или няма символи под оборотомера,така ли?


Потребителски аватар
YordanGergov
Мнения: 64
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 19:56
Автомобил: Golf III
Двигател: AEE
Местоположение: Sofia

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот YordanGergov » Съб 18 май 2013 14:30


swifter написа:Щом няма символи, значи няма МФА.


:th_up Ето ти го отговора. Ще ти трябва и табло щом искаш да си слагаш.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 22 май 2013 9:15


имам няколко примера, за табла, които са без символи и нищо не предразполага за МФА, но имат.
Затова най-сигурно е да се тества таблото на кола с МФА(т.е да има инсталация)


Потребителски аватар
spears
Мнения: 296
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:03
Автомобил: VW VENTO
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: Varna

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот spears » Сря 02 окт 2013 14:32


Колега и аз имам един проблем всичко свързах но не ми излиза информацията на МФА-то на таблото вече се съмнявам дали не е че съм с старата инсталация за таблото че моето беше без МФА дали може да е от това ?
Ето как изглежда :question
Изображение
А тука има някакви свободни букси дали не е нещо от тях ?
Изображение


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11922
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 03 окт 2013 21:47


Тая свободната букса е за мигачите мисля при разлика в таблата с един или два диода/стрелки/ за мигачите.
Инсталацията, виж по тая схема http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html на двете сини букси на бушониерата има ли ги всичките кабели.


Потребителски аватар
b1z0na
Мнения: 272
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот b1z0na » Сря 09 окт 2013 17:57


перфектно е обяснено само да събера частите и влизам във филма, но ще гледам да съм си във Видин, та ако има нещо да помагаш :th_up :beer

П.П. Аз като съм с Венто трябва ли да търся табло с МФА от Бенто или са еднакви с голфовите ?


Потребителски аватар
-=Maverick=-
Мнения: 55
Регистриран на: Вто 15 фев 2011 21:06
Автомобил: Vw Vento
Двигател: AAA
Местоположение: Пловдив

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот -=Maverick=- » Пон 14 окт 2013 15:19


Колеги помагайте,имам датчик за външна темп. но май е от голф 4,парт номера му е 1J0 919 379 A. Въпроса ми е ще успея ли да го подкарам на голф 3 или да си търся друг?


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот mastersound » Пон 28 окт 2013 8:43


А кабелчетата и ръчката МФА ако са от бензинова кола нали не е проблем на дизел?Само таблото трябва да си е от дизел?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 28 окт 2013 10:24


няма проблеми ръчката да е от бензин


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот mastersound » Съб 23 ное 2013 10:29


При мен пин 26 е виолетов със бяло , до колкото разбрах да го оголя (примерно там където е зеленото) и от пин 9 на компютъра да прекарам кабел до пин 26 нали така? ( diesel )

Също така ме интересува и какви са кабелите за датчика за външната температура,че такива май нямам или аз не мога да ги намеря :(

За датчика на маслото по същия начин като със разхода?
Прикачени файлове
1467363_747555665257803_748177675_n.jpg



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bahyr, batjoro и 26 госта