Монтиране на МФА в Мк3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Заработи и моето МФА.Имам само 1 проблем навих датчик за маслото сложих кабелчето което стоеше свободно над стоиката на масления филтър но показания за температура на маслото не дава.Пробвах какви ли не режими на натоварване охладителната течност си загрява до 90 градуса продължавам да напъвам колата обаче температура на маслото не показва.Какво може да е?
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Монтиране на МФА в Мк3
hip-hopotam написа:Заработи и моето МФА.Имам само 1 проблем навих датчик за маслото сложих кабелчето което стоеше свободно над стоиката на масления филтър но показания за температура на маслото не дава.Пробвах какви ли не режими на натоварване охладителната течност си загрява до 90 градуса продължавам да напъвам колата обаче температура на маслото не показва.Какво може да е?
Просто не е опроводено до бушонното табло.
Кабелчето с обувката което си закачил стига само до кръглата букса на моторната инсталация, след нея в повечето случаи до таблото няма никой.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 02 окт 2013 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Братовчеди прочетох цялата тема от край до край имам едно питане относно сеат ибиза 95 6к1 с абд мотор 1.4 моно питах в сеат форума, но никой не ми каза нищо та да ви замоля ако някой е наясно с окабеляването от датчиците към пиновете на таблото моля дайте едно рамо :)
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Вярно ли ви показват разхода МФА-тата?
При мене показва с около 1 литър по-надолу по груби сметки.
При мене показва с около 1 литър по-надолу по груби сметки.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Литър, литър и половина надолу и при мен показва.
Аз имам проблем и не зная къде да го търся, при включване на фаровете стрелката на оборотомера забива нанякъде обикновено на нулата за момент все едно губи захранване и се оправя. Презапоил съм всички снадки по инсталация, таблото е с ел километраж.
Аз имам проблем и не зная къде да го търся, при включване на фаровете стрелката на оборотомера забива нанякъде обикновено на нулата за момент все едно губи захранване и се оправя. Презапоил съм всички снадки по инсталация, таблото е с ел километраж.
- rhodius
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 07 окт 2008 21:57
- Автомобил: vw golf III
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Свиленград
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Здравейте колеги! Преди половин година и ас си монтирах борд. комп. на голф3 1,6i АЕК мотор. За щастие имах оригинално прекарани кабели за темп. на маслото , външната и за разхода. Оригиналното табло беше произведено от TRW а това с което го замених беше motometer от 2.0 ADY или 2Е не можаха да ми кажат със точност в автоморгата, взех го заедно със кабела. След монтирането всичко си тръгна. Единствения проблем поне за мен, е че показва със 10-тина километра в повече от реалното(засечено със др. автомобил). След като прочетох цялата тема разбрах че се дължи на разликата във двигателите и по точно в ск. кутии и компа на таблото . До тук добре, след време ми изпадна табло от АЕК мотор пак motometer но резултата е същия.
Въпросът ми е дали трябва да търся точно TRW или се дължи на това че кабелът е от 2.0, което малко ме съмнява.
Въпросът ми е дали трябва да търся точно TRW или се дължи на това че кабелът е от 2.0, което малко ме съмнява.
- yordannnnnn
- Мнения: 616
- Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 93
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Монтиране на МФА в Мк3
И при мен беше така,смених три циферблата докато започне да показва точно,на едно и също табло,т.е.сложих табло с МФА и показваше повече с 20км,след това смених само циферблата на километрите,от друго табло с МФА със същите показания и пак даваше разлика с 10-тина км,накрая сложих циферблата от старото ми табло без МФА и си показва вярно,така че не трябва цяло табло да сменяш
- rhodius
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 07 окт 2008 21:57
- Автомобил: vw golf III
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Свиленград
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Само циферблата ли си сменил или и механизмът под него който е запоен?
Последна промяна от IvanMan на Пон 02 юни 2014 21:20, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
- yordannnnnn
- Мнения: 616
- Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 93
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Монтиране на МФА в Мк3
На моите табла не бяха запоени само се вади и слага,иначе цялото циферблатче се сменя с платката сад него,иначе какъв е смисъла,носиш ги ако е запоено в някой ел сервиз за секунди ще разпоят едното и запоят другото само с проба става
- rhodius
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 07 окт 2008 21:57
- Автомобил: vw golf III
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Свиленград
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Благодаря за тговора ! Приготвил съм поялника и почвам. Като е готово ще споделя резултата.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Хубаво ще оправите моментната скорост със смяната на циферблатите, ами с километрите на километража какво правите, ако отчита на 100 км/ч с 10 по малко, значи на 100км ще отчете 90, оттам интервали за масла и разстояние, че и разхода по мфа... отиват с тази разлика
- stigmi
- Мнения: 105
- Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
- Автомобил: passat b3
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: blagoevgrad
- Контакти:
Re: Монтиране на МФА в Мк3
имам следния проблем пасат б3 кр имаше си заводско мфа замених мех инжекция със дигифант 2 сега ми показва само температура масло нито обортомера работи нито километража къде да търса проблема
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Монтиране на МФА в Мк3
По тая схема сигнала за оборотомера го вземи от сигналния кабел на датчика на хол, обикновено е средния кабел от трите и го подай директно към таблото на пин 10.
Схемата е валидна ако километража е електрически, ако е със жило, най вероятно е скъсано
Схемата е валидна ако километража е електрически, ако е със жило, най вероятно е скъсано
- stigmi
- Мнения: 105
- Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
- Автомобил: passat b3
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: blagoevgrad
- Контакти:
Re: Монтиране на МФА в Мк3
а километрражза каде да с го търся
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Боже, аз не съм дал линк към схемата http://a2resource.com/electrical/CE2cluster.html
На 7 и 27 пин ако е електрически, датчика е завит на скоростната кутия също е с три кабела, +,- и сигнал
На 7 и 27 пин ако е електрически, датчика е завит на скоростната кутия също е с три кабела, +,- и сигнал
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта