Монтиране на МФА в Мк3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот hip-hopotam » Нед 09 мар 2014 23:16


Заработи и моето МФА.Имам само 1 проблем навих датчик за маслото сложих кабелчето което стоеше свободно над стоиката на масления филтър но показания за температура на маслото не дава.Пробвах какви ли не режими на натоварване охладителната течност си загрява до 90 градуса продължавам да напъвам колата обаче температура на маслото не показва.Какво може да е?




Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот Mapoka » Нед 09 мар 2014 23:21


hip-hopotam написа:Заработи и моето МФА.Имам само 1 проблем навих датчик за маслото сложих кабелчето което стоеше свободно над стоиката на масления филтър но показания за температура на маслото не дава.Пробвах какви ли не режими на натоварване охладителната течност си загрява до 90 градуса продължавам да напъвам колата обаче температура на маслото не показва.Какво може да е?

Просто не е опроводено до бушонното табло.
Кабелчето с обувката което си закачил стига само до кръглата букса на моторната инсталация, след нея в повечето случаи до таблото няма никой.


kasparrrrr
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 02 окт 2013 12:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот kasparrrrr » Сря 19 мар 2014 12:04


Братовчеди прочетох цялата тема от край до край имам едно питане относно сеат ибиза 95 6к1 с абд мотор 1.4 моно питах в сеат форума, но никой не ми каза нищо та да ви замоля ако някой е наясно с окабеляването от датчиците към пиновете на таблото моля дайте едно рамо :)


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот hip-hopotam » Вто 22 апр 2014 23:38


Вярно ли ви показват разхода МФА-тата?
При мене показва с около 1 литър по-надолу по груби сметки.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11922
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 23 апр 2014 7:07


Литър, литър и половина надолу и при мен показва.
Аз имам проблем и не зная къде да го търся, при включване на фаровете стрелката на оборотомера забива нанякъде обикновено на нулата за момент все едно губи захранване и се оправя. Презапоил съм всички снадки по инсталация, таблото е с ел километраж.


Потребителски аватар
rhodius
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 21:57
Автомобил: vw golf III
Двигател: AEK 1995
Местоположение: Свиленград

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот rhodius » Нед 01 юни 2014 21:34


Здравейте колеги! Преди половин година и ас си монтирах борд. комп. на голф3 1,6i АЕК мотор. За щастие имах оригинално прекарани кабели за темп. на маслото , външната и за разхода. Оригиналното табло беше произведено от TRW а това с което го замених беше motometer от 2.0 ADY или 2Е не можаха да ми кажат със точност в автоморгата, взех го заедно със кабела. След монтирането всичко си тръгна. Единствения проблем поне за мен, е че показва със 10-тина километра в повече от реалното(засечено със др. автомобил). След като прочетох цялата тема разбрах че се дължи на разликата във двигателите и по точно в ск. кутии и компа на таблото . До тук добре, след време ми изпадна табло от АЕК мотор пак motometer но резултата е същия.
Въпросът ми е дали трябва да търся точно TRW или се дължи на това че кабелът е от 2.0, което малко ме съмнява.


Потребителски аватар
yordannnnnn
Мнения: 616
Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 93
Местоположение: СтараЗагора

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот yordannnnnn » Пон 02 юни 2014 7:33


И при мен беше така,смених три циферблата докато започне да показва точно,на едно и също табло,т.е.сложих табло с МФА и показваше повече с 20км,след това смених само циферблата на километрите,от друго табло с МФА със същите показания и пак даваше разлика с 10-тина км,накрая сложих циферблата от старото ми табло без МФА и си показва вярно,така че не трябва цяло табло да сменяш


Потребителски аватар
rhodius
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 21:57
Автомобил: vw golf III
Двигател: AEK 1995
Местоположение: Свиленград

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот rhodius » Пон 02 юни 2014 21:01


Само циферблата ли си сменил или и механизмът под него който е запоен?

Последна промяна от IvanMan на Пон 02 юни 2014 21:20, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!


Потребителски аватар
yordannnnnn
Мнения: 616
Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 93
Местоположение: СтараЗагора

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот yordannnnnn » Пон 02 юни 2014 21:06


На моите табла не бяха запоени само се вади и слага,иначе цялото циферблатче се сменя с платката сад него,иначе какъв е смисъла,носиш ги ако е запоено в някой ел сервиз за секунди ще разпоят едното и запоят другото :th_up само с проба става


Потребителски аватар
rhodius
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 21:57
Автомобил: vw golf III
Двигател: AEK 1995
Местоположение: Свиленград

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот rhodius » Пон 02 юни 2014 21:13


Благодаря за тговора ! Приготвил съм поялника и почвам. Като е готово ще споделя резултата. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот Mapoka » Сря 04 юни 2014 18:49


Хубаво ще оправите моментната скорост със смяната на циферблатите, ами с километрите на километража какво правите, ако отчита на 100 км/ч с 10 по малко, значи на 100км ще отчете 90, оттам интервали за масла и разстояние, че и разхода по мфа... отиват с тази разлика


Потребителски аватар
stigmi
Мнения: 105
Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
Автомобил: passat b3
Двигател: KR 1991
Местоположение: blagoevgrad
Контакти:

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот stigmi » Чет 05 юни 2014 20:26


имам следния проблем пасат б3 кр имаше си заводско мфа замених мех инжекция със дигифант 2 сега ми показва само температура масло нито обортомера работи нито километража къде да търса проблема


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11922
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 05 юни 2014 20:31


По тая схема сигнала за оборотомера го вземи от сигналния кабел на датчика на хол, обикновено е средния кабел от трите и го подай директно към таблото на пин 10.
Схемата е валидна ако километража е електрически, ако е със жило, най вероятно е скъсано


Потребителски аватар
stigmi
Мнения: 105
Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
Автомобил: passat b3
Двигател: KR 1991
Местоположение: blagoevgrad
Контакти:

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот stigmi » Чет 05 юни 2014 20:53


а километрражза каде да с го търся


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11922
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Монтиране на МФА в Мк3

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 06 юни 2014 9:27


Боже, аз не съм дал линк към схемата http://a2resource.com/electrical/CE2cluster.html
На 7 и 27 пин ако е електрически, датчика е завит на скоростната кутия също е с три кабела, +,- и сигнал



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта