Ти бате, за пореден път праиш ебахти изказванията! Отзад имаш голям и малък лагер, които седят в диска, нанизваш на оста, слагаш апарата и забравяш! Предните си е само диск! На струга какво му е ваското, не говорим за диск 3-4мм дебел, а се маха ръба, за да може да си вадиш накладките по нормален начин! А заден диск ми е много интересно от какво може да се изкриви, при положение, че няма толкова натоварване на него като тези на предното! Аха ... кой си сложел дискове втора ръка е тръгнал да умира, ми то е същото и с гумите ве! И аз карам с втора ръка гуми, и чисто нова гума след 6-8месеца каране не е нова гума! Ти на 6 месеца четири нови ли вадиш?
Стар диск ... няма лошо, стига да не е много изтънял!
Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada
Re: Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?
С извинение от колегата, че му ползвам темата.
Някой има ли представа дали става спирачна помпа от Jeta 3-ка на 2-ка 92г.че мойта птотече и ако става да взема да я сменя .
Благода ря ви предварително.
Някой има ли представа дали става спирачна помпа от Jeta 3-ка на 2-ка 92г.че мойта птотече и ако става да взема да я сменя .
Благода ря ви предварително.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Petrich
Re: Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?
Здравейте колеги , искам да ви попитам този номер с подмяната на барабан към диск дали ще се получи на Поло .
Аз карам Поло 97г . 1,4 55коня.
Аз карам Поло 97г . 1,4 55коня.
Re: !
Sachko написа:Интересна теми4ка :
.....
А сега по темата ... понеже от 2 седмици сам с дискове отзад , аиде да земем да си спретнем едно тест4е .... с колите на хората които са писали в темата ( а за6то не и други) от 100 до 0 за колко метра ... е така да сме наясно кои кфо е направил : а какво е ползвал ще си разказваме след тест4ето ? (говорим за коли с стандартни спира4ни с-ми ...
А какъв е нормалният спирачен път при спиране от:
- 50 до 0
- 90 до 0
- 130 до 0
То ясно че всички коли са различни, но все трябва да има някаква норма за НОРМАЛНО спиране?
Аз имам 2 коли,
- едната спира от 50 до 0 за една дължина на колата (към 4-5 метъра) и от 90 до 0 за 2-3 дължини на колата, от 130 до 0 не съм я пробвал
- другата спира за двойно по-дълго разстояние
Та въпросът е какво са "добри спирачки" и колко е "нормалният" спирачен път?
- joro_bartera
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 25 яну 2012 19:06
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: VR6 sincro ABV
Re: Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?
Колега x15 би ли споделил каква е тази машина,която спира от 50 до 0 за 4-5м .На всички следящи темата ще им е интересно да разберат.
Re: Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?
Ford Explorer,
Както казали хората форд но две хубави неща мога да кажа за него.
- Спирачките коват
- Парното стопля за под 5 минути дори при минус 10 навън
Иначе четох на различни места кое се приема за нормален спирачен път и все различни неща пише?
Както казали хората форд но две хубави неща мога да кажа за него.
- Спирачките коват
- Парното стопля за под 5 минути дори при минус 10 навън
Иначе четох на различни места кое се приема за нормален спирачен път и все различни неща пише?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: !
x15 написа:Sachko написа:Интересна теми4ка :
.....
А сега по темата ... понеже от 2 седмици сам с дискове отзад , аиде да земем да си спретнем едно тест4е .... с колите на хората които са писали в темата ( а за6то не и други) от 100 до 0 за колко метра ... е така да сме наясно кои кфо е направил : а какво е ползвал ще си разказваме след тест4ето ? (говорим за коли с стандартни спира4ни с-ми ...
А какъв е нормалният спирачен път при спиране от:
- 50 до 0
- 90 до 0
- 130 до 0
То ясно че всички коли са различни, но все трябва да има някаква норма за НОРМАЛНО спиране?
Аз имам 2 коли,
- едната спира от 50 до 0 за една дължина на колата (към 4-5 метъра) и от 90 до 0 за 2-3 дължини на колата, от 130 до 0 не съм я пробвал
- другата спира за двойно по-дълго разстояние
Та въпросът е какво са "добри спирачки" и колко е "нормалният" спирачен път?
На тия стари кочини нямам идея колко им е нормалния спирачен път, но за да се усети ефект от дисковете на задните спирачки при изправен кантар, колата трябва да е натоварена. Аз сменях задните дискове преди време, минал съм сам без товар близо 600 км от тогава, а още не се е очистила хубаво ръждата от стоенето на дисковете в мазето.
За нормален спирачен път мисля ги правят новите коли да спират от 100 до 0 за около 40м, но може и само така да си мисля. В спирачния път обаче освен спирачките, огромно значение имат и гумите
Re: Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?
Няма ли някакъв стандарт на КАТ или нещо подобно?
То ясно че ще има някакви вариации според колата, гумите и т.н.
но ако една кола спира за 2 метъра примерно, а друга за 200 ...
То ясно че ще има някакви вариации според колата, гумите и т.н.
но ако една кола спира за 2 метъра примерно, а друга за 200 ...
- ifch0
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 27 авг 2012 13:37
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP - 1991
- Местоположение: София
Re: Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?
x15 написа:Няма ли някакъв стандарт на КАТ или нещо подобно?
То ясно че ще има някакви вариации според колата, гумите и т.н.
но ако една кола спира за 2 метъра примерно, а друга за 200 ...
Има си нормативи.
Цитирам прегледите за техническа изправност на автомобила (ГТП). Доста надолу е, но е описано, как се процедира.
Търси "Определяне на спирачната ефективност".
Общо казано, резултатът е 'общо спирачно усилие (на всички оси)' разделен на 'тегло на автомобила'. Умножава се по 100 и се получава спирачното усилие в проценти. И вече, според превозното средство, трябва да е еди-колко-си.
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: !
На тия стари кочини нямам идея колко им е нормалния спирачен път, но за да се усети ефект от дисковете на задните спирачки при изправен кантар, колата трябва да е натоварена. Аз сменях задните дискове преди време, минал съм сам без товар близо 600 км от тогава, а още не се е очистила хубаво ръждата от стоенето на дисковете в мазето.
За нормален спирачен път мисля ги правят новите коли да спират от 100 до 0 за около 40м, но може и само така да си мисля. В спирачния път обаче освен спирачките, огромно значение имат и гумите
Аз като направих тая интервенция ръждата падна за няколко спирания
- yordannnnnn
- Мнения: 616
- Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 93
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?
от голф 2 съвместими ли са задните оси с дискове с голф 3 АБС с барабани или трябва да се сменя целия мост
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?
Осите за диск и барабан са различни. Ако питането ти е дали на мястото на ос за барабан можеш да сложиш ос за диск, става.
п.п. Отделно осите на кола с ABS имат дупки за датчиците.
п.п. Отделно осите на кола с ABS имат дупки за датчиците.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта