Айде да поговориме за видовете кит( и шприц) на пазара...

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Айде да поговориме за видовете кит( и шприц) на пазара...

Мнениеот Selqatin » Нед 28 май 2006 17:42


Та значи,са си подготвям колата за боя с малко тунинг подобрения,използвам предимно кит на новал (С нишките и обикновен),по принуда ползвах и от бодито,ма съм много разачораван от него...
Скоро стигам на етапа със шприц кита и се чуда какъв да ползвам,нямам идея за другите шприц китове освен тоя на Боди,някой може ли да каже впечатления и горе долу ориентировъчни цени,щото права колата любителски и не ми трябва някакви чак много скъпи материали :wink:




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Нед 28 май 2006 22:47


Аз ползвам шприц 3+1 (или пове4е) На новол не е лош
На боди шприца сащо ми харесва
ако е за малко (джантите примерно) си зимам наливен на Сиккенс или Спиис Хекер... не е много скъп!!!

А за обикновения кит ... На Сиккенс много ми харесва :roll: 21лв-2 кила!!!
А от Новол и боди сам еднакво разо4арован :oops:


Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Пон 29 май 2006 0:24


Мене ми требва за колата,щото и права малко тунинг и ща не ща отива кит.А за новал аз ползвам кита със стъклопласт много и съм доволен от него,като здравина и слагане и стягане е много по добре от тоя на боди.На боди кита не ми харесва че е гаден за шкурене :wink:


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пон 29 май 2006 12:19


Не знам дали на Боди е гаден за шкурене, но знам, че няма никаква защита след това за метала.
Предната кола се наложи да се пребоядиса. Реших да платя малко повечко, но си заслужаваше. Кит, шприцкит и боя използваха на МаxMayer. Три години я таркалях след това по разбитите улици колата, нямаше гараж и ното гланца падна на боята, нито се нагъна, нито се нацепи, нито пък се появиха ръждиви петанца. А всеки който я погледне питаше "как така е толкова лъскава?"
Според мен ако си решил да позваш колата повечко време е хубаво да вкараш маркови материали.
Друго си е все пак, като погледнеш колата и да трепва сърцето.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пон 29 май 2006 16:13


Нека хората, които са имали взимане даване с различни марки кит (и различни видое - с нишки, обикновен, шприц), да кажат какво се пропоръчва и какво не, също така къде да се търси и колко струва.
Тук в БГ всички коли ги китосват с бял кит а по телевизията (Дискавъри чанел) обикновенно ползват някакъв зелен... някой да знае нещо повече за него?


Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Пон 29 май 2006 19:18


Новал със стъклени нишки-много добър,стега добре здрав е и се шкури сравнително добре.
Новал обикновен-добър кит.
Боди със стъклени нишки-много гаден кит,не е много задрав и не стега бързо,много гаден за шкурене.
Боди обикновен-много гаден за шкурене,не е много здрав,ма в малки количества става.
Шприц кит-само на боди съм ползвал,не мога да преценя :!:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пон 29 май 2006 19:40


кит-разбирасе,само на CAR SYSTEM...невероятен е:))....а пък аз използвам не шприц кит а филер на IVAT-5+1....доста е добър


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 30 май 2006 21:38


Аз съм изгълтал доста кит на Body на прах и съм изшкурил много неща, та не мисля че обработката е трудна, той е сравнително мек като изсъхне :roll: Ползвал съм и други, но не помня какви :shock
П.П. За тези които хал хабер си нямат да кажа да не купуват кит на оргахим, защото това не е кит ами гипс :oops: А колкото до втвърдяването на всеки кит, аз съм останал с впечалението че колкото втвърдител сложиш, толкова бързо се втвърдява, вече зависи и от околната температура.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 31 май 2006 10:30


Колата от аватара си и няколко спойлера на пистови мотори ги правих с български кит, не знам каква беше марката но не съм имал проблеми 4-5 години, макар че на Костенура не съм свлял старите бои и имаше изгнили места, където беше за заварки, а аз слагах само кит, тогава няколко майстора ми казаха да си ползвам само бг-кит и ги послушах, но сега вече май няма от оня стария кит. Работил съм и с Боди, който дърпаше прекалено бързо и беше труден за шлайфане, но пък по-фин, сега глрдам са го оравили и и имат в каталоога си още около 5 вида, както и няколко Шприц кита, междо които и прозрачен :shock . Шприц-кит съм копувал на 3М на грамаж и на Иват и съм доволен и от 2-та. Не ми харесва само боята на Иват - много е нежна, може би си е направена за камера, а може и да са я оправили вече, за гланца и покривността нямам забележки...
Темата е чудесна давайте да я развием как си требе... Много се чудя и аз какво е, онова синьо-зеленото дето ползуват в Хамерика :?: ... :wink:


Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Сря 31 май 2006 19:36


Абе и аз съм виждал от тоя синйо зеления,при бившимия шеф който е бояджия,скоро като ходих да пазарим едни задни спирани апарати,ама не го попитах къв е :?
За сега ще ползвам новал и боди,добре става колата :wink:
Само ми кажете какъв Пластофикс да сложа,защото ще си лепа вежди пласмасови от Г2-ка за да раздуя леко калниците :wink:
П.С>и кажете къде ги продават тея вежди от Г2 по 8 лв,щото 3 коли чакат за такива да сложим :roll:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 31 май 2006 19:45


Selqatin написа:П.С>и кажете къде ги продават тея вежди от Г2 по 8 лв,щото 3 коли чакат за такива да сложим :roll:

Колега, нали ти писах в другата тема, мястото е Интеркар 3000, дори преди 2 дена си купих от там точно вежди :wink:
П.П.Ако ще купувате за 3 коли, направо си намерете човек който пазарува с отстъпка от там и за тия пари ще вземете даже един комплект в повече :D


Потребителски аватар
gotto
Мнения: 95
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

КАК СЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМА ДУПКА ???

Мнениеот gotto » Вто 06 юни 2006 12:31


КАК СЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМА ДУПКА ???
извинявам се за тъпият въпрос , ама как може да се напълни голема колкото детски юмрук дупка на задния калник , долу ...най - лесно и бързо ....
благодаря !!!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: КАК СЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМА ДУПКА ???

Мнениеот golfer » Вто 06 юни 2006 12:39


PRETENDER написа:как може да се напълни голема колкото детски юмрук дупка на задния калник ..

с телоподаващо.

кита ще падне за отрицателно време.


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivo_Dinkov » Вто 06 юни 2006 12:58


Зависи колко време искаш да издържи. На едно Типо, чийто настоящ собственик е член на клуба :) праговете ги направих с влакнест кит и парчета дънков плат, обилно намазани с кит, залепих няклолко едно върху друго, изчаквайки малко, докато втвърди кита, после изшкурих, боядисах, лакирах и стана добре. Естествено целта на занятието беше да мине колата технически преглед, понеже доста беше загнил единия праг(поне останалата от него ламарина :oops: ) и щяха да се заядат на прегледа, а и до пролетта щеше да е защитена вътрешната ламарина под прага от солта, която се ползва зимата. А и посред зима малко майстори им се занимаваше с кърпене.
Това обаче е само временно решение.
По- трайното са го написали колегите по- горе- кърпене.


Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Вто 06 юни 2006 19:33


Хммм,при мене и друг проблем :wink:
Значи сложих си въздухоотводи и ги монтирах хубаво-с винчета за капака,после лепене със смола,после влакнек кит на новал и накрая обикновен боди :wink:
И днеска видех че след бая каране градско се е напукал точно Ши*ното боди,явно от температурата(щото карам само на пусната перка) и яко се нагряват въздухоотводите :? или пък от вибрациите :wink:
Са ше свала бодито и се чуда дали тея алуниниевоте китове не са по термо устойчиви и здрави :? Щото аз не съм виждал капак който да е с лепени "тунинги' по него и да не се напуква поне веднъж на 1-2 години :?
Изображение



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта