Отново фаровете на Пасат
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Vasseto
- Мнения: 2638
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
didoriginal написа:Та, има ли нужда от релета?
Откриваш крушката така че да можеш да пъхаш кабел.Запалваш колата за да даде необходимото напрежение и слагаш допълнителен кабел от акумулатора към крушката.Ако има драстично изменение на светенето то иска реле,ако и така те кефи както свети сега няма нужда от реле.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Ако направя дупки около ампона на амортесьора мога ли да повредя нещо? Там ми се пада единственото свободно място близо до акумулатора и поне е близо до левия фар. Купих си и релета 20/30А. Имат 2 изхода и единия е 20 а другия 30А обаче не пише кой колко е. Мога ли да вържа на единия изход левия на другия десния фар и ще има ли разлика в светенето?
Предварително благодаря!
Предварително благодаря!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сигурен съм, че имаш още много място къде да ги сложиш...
поразгледай например под корите..
Не е казано че туптан трябва да са на 10 см от акумулатора...
А по въпроса за релетата нещо не те разбрах...
та
обикновенно имат 4 или 5 извода..
2 са за обината
и общ, и един за включено /превежда от общ към него/
и един за изключено /превежда от общ към изключено/
има тема за Поло в направи си сам, там са описани релетата....
поразгледай например под корите..
Не е казано че туптан трябва да са на 10 см от акумулатора...
А по въпроса за релетата нещо не те разбрах...
та
обикновенно имат 4 или 5 извода..
2 са за обината
и общ, и един за включено /превежда от общ към него/
и един за изключено /превежда от общ към изключено/
има тема за Поло в направи си сам, там са описани релетата....
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами като си я чел, там има и номерчета ако не се лъжа... на схемата ...
така ли беше....
87А остава празен
20/30 А има значение според това какъв волтаж ще прекарваш...
в твоят случай 12В ще издържи 30 А -> предостатъчно
а за повечето вода... не ми се ще да влизам в спорове, но се замисли малко и ще се убедиш, че не е точно така...
Ако искаш лепи салфетки и гледай
така ли беше....
87А остава празен
20/30 А има значение според това какъв волтаж ще прекарваш...
в твоят случай 12В ще издържи 30 А -> предостатъчно
а за повечето вода... не ми се ще да влизам в спорове, но се замисли малко и ще се убедиш, че не е точно така...
Ако искаш лепи салфетки и гледай
- Pav3l
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
wili98 написа:...
87А остава празен
20/30 А има значение според това какъв волтаж ще прекарваш...
в твоят случай 12В ще издържи 30 А -> предостатъчно ...
Тука си грешка!
wili98 написа: ... 20/30 А има значение според това какъв волтаж ще прекарваш ...
Извод "87А" е за тези 20А. Т.е. той е "Нормално затворен" без контролно напрежение провежда до 20А според волтажа на релето.
Извод "87" е "Нормално отворен" той провежда до 30А според волтажа на релето САМО с контролно напрежение
Има релета с два извода "87" - при тях двата извода са свързани с мост в самото реле.
Само при тях можеш да свържеш съответните изводи за всеки фар.
Иначе ако все още някой не знае кой извод за какво е, тук ще напиша:
Изводи "85" и "86" - контролно напрежение (+)(примерно от ключ) и (-)-минус.
Извод "87" - към консуматора.
Извод "30" - постоянен (+) --> Желателно през предпазител.
Ампеража на предпазителя се пресмята като разделите волтажа по ватовете на консуматора. Примерно за фарове с мощност 55W:
55W x2 (понеже са 2 лампи) = 110W :12V = 9,16А Достатъчен е един предпазител от 10А (както и реле от 10А...)
Ако обаче мислите за по-силни лампи... А и е желателно да се презапасите. Поне с релето!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта