Отново фаровете на Пасат

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 фев 2006 21:00


ОК признавам...
звучиш правдоподобно.




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 23 фев 2006 18:16


Вчера сложих релетата и разликата се забелязва. Измерих волтажа преди да ги сложа - 13.9 на акумулатора, 12.5 на фара. След като ги сложих - 14.2 на акумулатора, 13.8 на фара. Сега на дългите съм със 100W крушки а на късите с обикновенни. При мене се оказа че лампичката на ключа не създава проблеми и като махна контакт фаровите си угасват. Релетата сложих под корите където е мотора за чистачките и ги поставих в пластмасова кутия. Сега фаровете светят значително по добре


Потребителски аватар
sa6o
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот sa6o » Съб 21 окт 2006 22:49


Здравейте колеги

Връщам се към темата за релетата и фаровете поради това че от 1.11. започваме да караме с включени фарове чак до март месец...
Реших да си направя системата с четири релета поставени в кутийки в коша на двигателя. /Пасат В3 РП двигател/
Въпроса ми е следния:
Къде да прекъсна веригата за управление на релето и дали има някакъв проблем в това че ще сложа примерно 2,5m2 кабел до куплонга на входа на фара а от там ще тръгнат стандартните до фасунката на крушката. /крушката ще е 100/90/


iliandj
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 05 май 2010 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отново фаровете на Пасат

Мнениеот iliandj » Вто 14 сеп 2010 10:39


Здравейте,

скоро установих, че и при мене има голям спад на напрежението на фаровете, спрямо това на акумулатора и реших да слагам релета и нови кабели 2,5мм2, нови лампи OSRAM Silverstar, подготвил съм си всичко вече, но ми е интересно вие, как си свързахте кабелите от страната на фара.
- вариант1: да свържа новите кабели към вънпния куплуг на фара, но ще трябва да режа кабели (което не ми се иска), а вътре ще си продължават старите кабели до самата лампа.
- вариант2: да пробия дупка на капачката на фара от буксата, която отива директно на лампата да си взема управление за релетата и да сложа нова букса на новите кабели, която да отива към самата лампа. Но и в този случай пак нанасям щети на фара, трябва да се пробива, изолира, а на въртяща капачка да има кабели....

Та въпроса ми е, как сте го направили при вас ?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Отново фаровете на Пасат

Мнениеот pas1.8mi » Сря 15 сеп 2010 11:29


Вариант 1! :wink:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Отново фаровете на Пасат

Мнениеот aradovanov » Сря 15 сеп 2010 20:53


- вариант 3 - отиваш в някоя морга и си режеш две стари букси - тях ползваш за силовите кабели, а от старите букси всимаш сигнал за релетата mhihi



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта