ОК признавам...
звучиш правдоподобно.
Отново фаровете на Пасат
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Вчера сложих релетата и разликата се забелязва. Измерих волтажа преди да ги сложа - 13.9 на акумулатора, 12.5 на фара. След като ги сложих - 14.2 на акумулатора, 13.8 на фара. Сега на дългите съм със 100W крушки а на късите с обикновенни. При мене се оказа че лампичката на ключа не създава проблеми и като махна контакт фаровите си угасват. Релетата сложих под корите където е мотора за чистачките и ги поставих в пластмасова кутия. Сега фаровете светят значително по добре
- sa6o
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Здравейте колеги
Връщам се към темата за релетата и фаровете поради това че от 1.11. започваме да караме с включени фарове чак до март месец...
Реших да си направя системата с четири релета поставени в кутийки в коша на двигателя. /Пасат В3 РП двигател/
Въпроса ми е следния:
Къде да прекъсна веригата за управление на релето и дали има някакъв проблем в това че ще сложа примерно 2,5m2 кабел до куплонга на входа на фара а от там ще тръгнат стандартните до фасунката на крушката. /крушката ще е 100/90/
Връщам се към темата за релетата и фаровете поради това че от 1.11. започваме да караме с включени фарове чак до март месец...
Реших да си направя системата с четири релета поставени в кутийки в коша на двигателя. /Пасат В3 РП двигател/
Въпроса ми е следния:
Къде да прекъсна веригата за управление на релето и дали има някакъв проблем в това че ще сложа примерно 2,5m2 кабел до куплонга на входа на фара а от там ще тръгнат стандартните до фасунката на крушката. /крушката ще е 100/90/
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Сря 05 май 2010 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Отново фаровете на Пасат
Здравейте,
скоро установих, че и при мене има голям спад на напрежението на фаровете, спрямо това на акумулатора и реших да слагам релета и нови кабели 2,5мм2, нови лампи OSRAM Silverstar, подготвил съм си всичко вече, но ми е интересно вие, как си свързахте кабелите от страната на фара.
- вариант1: да свържа новите кабели към вънпния куплуг на фара, но ще трябва да режа кабели (което не ми се иска), а вътре ще си продължават старите кабели до самата лампа.
- вариант2: да пробия дупка на капачката на фара от буксата, която отива директно на лампата да си взема управление за релетата и да сложа нова букса на новите кабели, която да отива към самата лампа. Но и в този случай пак нанасям щети на фара, трябва да се пробива, изолира, а на въртяща капачка да има кабели....
Та въпроса ми е, как сте го направили при вас ?
скоро установих, че и при мене има голям спад на напрежението на фаровете, спрямо това на акумулатора и реших да слагам релета и нови кабели 2,5мм2, нови лампи OSRAM Silverstar, подготвил съм си всичко вече, но ми е интересно вие, как си свързахте кабелите от страната на фара.
- вариант1: да свържа новите кабели към вънпния куплуг на фара, но ще трябва да режа кабели (което не ми се иска), а вътре ще си продължават старите кабели до самата лампа.
- вариант2: да пробия дупка на капачката на фара от буксата, която отива директно на лампата да си взема управление за релетата и да сложа нова букса на новите кабели, която да отива към самата лампа. Но и в този случай пак нанасям щети на фара, трябва да се пробива, изолира, а на въртяща капачка да има кабели....
Та въпроса ми е, как сте го направили при вас ?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Отново фаровете на Пасат
Вариант 1!
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Отново фаровете на Пасат
- вариант 3 - отиваш в някоя морга и си режеш две стари букси - тях ползваш за силовите кабели, а от старите букси всимаш сигнал за релетата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта