Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Мда, малко по-сложно става, но пък е много по-ефикасно. Винаги съм искал двойно-оптични фарове. При теб ще се получи много хубаво ако се свържат релетата по втория начин (там със зелената линия на схемата) Защото тогава ще може докато си на дълги да ти светят и късите и така се осветява страшно яко пътя
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Аз ли нещо не мога да схвана схемата или...Как ще пуснеш едновременно дългите и къстите?Допълнителния ключ е за включване на допълнителните фарове за дълги по желание(но само когато си на дълги).Не е ли така?
Отгоре пише 3-beam, мисля че имат предвид - къси, дълги, дълги+плюс малките дълги(вклюване по желание)
Отгоре пише 3-beam, мисля че имат предвид - къси, дълги, дълги+плюс малките дълги(вклюване по желание)
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Може би аз не съм разгледал схемата достатъчно. Но така или иначе може да се направи както казах по-нагоре. Само че трябва да се откачи от превключвателя ти кабела на късите и късите директно да са от ключа за пускане на фаровете. Така късите ще са non-stop, а дългите по женалие. Не е толкова трудно, не трябва да следваме като кон с капаци схемите
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Че какво ще им се пърже, едните си светят на къси, другите на дълги. Проблем няма. Поне в моите очи.
П.С. Мился че се отклонявам от темата и не смятам да поствам повече отговори освен ако не излезе някой проблем
Edit:
09.1.05 - 16:25
Инсталирах всичко в колата свети осезаемо по-добре, но известния резултат ще го усетя след няколко часа
Безпроблемно инсталиране на всички!
П.С. Мился че се отклонявам от темата и не смятам да поствам повече отговори освен ако не излезе някой проблем
Edit:
09.1.05 - 16:25
Инсталирах всичко в колата свети осезаемо по-добре, но известния резултат ще го усетя след няколко часа
Безпроблемно инсталиране на всички!
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ами ефекта е поразяващ Сега даже когато съм си пуснал фаровете (само на контакт) и завъртя да паля докато върти фаровете изгасят и се пускат като колата запали - супер културно. Пък за осветяването - страхотно е Който си мисли, че процедурата е безмислена е глупак Струва си всяко парче калай което съм разтопил (а те бяха доста)
А човека писал статията препоръчва тези крушки :
Osram SilverStar
Philips Vision Plus
Tungsram Megalight Premium
Sylvania Xtravision (in the pink-and-black package),
Narva RangePower
Osram и Sylvania са се слели, НО Sylvania SilverStar не е Osram SilverStar - ТАКА ЧЕ ГЛЕДАЙТЕ ДА НЕ СЕ НАБУТАТЕ
А човека писал статията препоръчва тези крушки :
Osram SilverStar
Philips Vision Plus
Tungsram Megalight Premium
Sylvania Xtravision (in the pink-and-black package),
Narva RangePower
Osram и Sylvania са се слели, НО Sylvania SilverStar не е Osram SilverStar - ТАКА ЧЕ ГЛЕДАЙТЕ ДА НЕ СЕ НАБУТАТЕ
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ххаах много ясно Тва се търговски трикове...некоя китайска глупост и слагат наименование да ти напомня на нещо марково и ти без да искаш се излъгваш и си купуваш...иначе от релетата полза има много ясно, но сега нямам време да подлагам колата на манипулацията Макар че можеше тези дни беше яко топло, но си имах и друга работа...ще взема да звъна на Васко
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Относно "Xenon" крушките - и аз съм с такива, но щом изгорят ще си купя нещо хубаво.
Без да искам ви заблудих относно крушките "Xenon" (синя опаковка). Всъщност забранени в Европа са "Bosma", модел 100/80 (също в синя опаковка, 100W). А "Eaglite Plasma Xenon" са получили оценка "ограничено препоръчителни" поради слаба пробивност на дългите светлини.
За тези от вас, които не са успели да се снабдят с бр. 12/2004 на Ауто Билд, някой от най-добре представилите се в теста:
PHILIPS Bluevision, OSRAM Light@Day - особено препоръчителни
OSRAM Super, най-добро съотношение цена/качество
PHILIPS Power2night, Premium, VisionPlus, Longerlife - препоръчват се
OSRAM Allseason, Cool Blue, Silverstar, Standard - препоръчват се
JAHN Superblue - препоръчват се
Последна промяна от stil на Вто 11 яну 2005 22:11, променено общо 1 път.
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
С риск да се изложа ще коментирам някои от мненията по темата . Няма да включвам цитати че и без това ще стане малко дълго. поразгледах приложените схеми , но или не са съвсем пълни или аз не ги разбирам. Когато изгася колата и извадя контактния ключ колата независимо дали е на къси или на дълги остава само на габарити. Което означава че нещо в схемата свързано с контактния ключ липсва.
По отношение на релетата и на по дебелите проводници. Наистина дебелината на проводника е от голямо значение - тя е обратно пропорционална на съпротивлението му и е нормално при толкова силен ток - за 2 крушки по 60 Вата около 10 ампера да има някакъв пад върху проводника. Но за релетата май смисъла е по скоро га не се получава нагар и да не се износват контактните клеми на превключвателя къси - дълги. Иначе ако има сериозен пад там, тъй като повърхността не е кой знае колко голяма много бързо от нагряването те ще откажат да работят. Някой коментираше едновременното светене на късите и дълги светлини. От това май няма много смисъл. Най много да стопиш нещо по отражателите или да скъсиш живота на крушката тъй като балона се нагрява много. Разликата в мошността на късите и дългите май е 5 вата, но ако светят едновременно резултата не е като от 110 вата. Основната разлика е в насочването на светлинния поток и когато си на дълги ако светят и късите осетеността почти не се променя.
По отношение на релетата и на по дебелите проводници. Наистина дебелината на проводника е от голямо значение - тя е обратно пропорционална на съпротивлението му и е нормално при толкова силен ток - за 2 крушки по 60 Вата около 10 ампера да има някакъв пад върху проводника. Но за релетата май смисъла е по скоро га не се получава нагар и да не се износват контактните клеми на превключвателя къси - дълги. Иначе ако има сериозен пад там, тъй като повърхността не е кой знае колко голяма много бързо от нагряването те ще откажат да работят. Някой коментираше едновременното светене на късите и дълги светлини. От това май няма много смисъл. Най много да стопиш нещо по отражателите или да скъсиш живота на крушката тъй като балона се нагрява много. Разликата в мошността на късите и дългите май е 5 вата, но ако светят едновременно резултата не е като от 110 вата. Основната разлика е в насочването на светлинния поток и когато си на дълги ако светят и късите осетеността почти не се променя.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Най-после и аз си "изплетох" ел инсталацийка за фаровете на Голфа.Понеже реших да сложа малко по-мощни крушки(2х100/90 Н4 и 2х100 Н3) всичките доработки са отпред в коша, защото ако нещо не издържи и почне да се топи да не стане мазало.Ползвам фабричната букса на единия фар за управление на релетата(2 ладовски, едното за къси, а другото за дълги), а плюса и минуса са директно от акумулатора.Снощи си направих малка разходка на дълги и както се очакваще пластмасата на бушона и гнездото му почнаха да се топят , а дори не успях да сменя едната крушка и остана 55 вместо 100.Кабелите преди и след бушона са доста дебели, после стават по-тънки, но баш в бушона удря топлината.Сега ще мъдря кви да ги преформям, за да не става така и къде е причината.
Някой ако има идея да казва
Някой ако има идея да казва
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта