Т.е. следната схема става и за Г3 или...???
Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Което ме навежда на мисълта, че не е зле да си сложи колегата едни реленца, и по-дебели кабели, ако ще пуска по-мощни крушки.. да не пламне иначе...
Хайде малко да добавя:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11756
Това съм го правил на поло.. описано е детайлно със схема.. как и къде съм вързал релетата...
Ако разбираш какво правиш, ще ти е ясно как се връзва и на Г3.. ако не...отиди или при някой от клубните мастори.. за да ти направи манипулацията...
успех..
Силно препоръчително е, да го направиш с релета, и да си пуснеш по-дебели кабели така, че да си сигурен, че няма да се задъхва инсталацията... или евентуално ако решиш да слагаш 100 ватови крушки..
Да не говорим, че двусекционните фарове са се утепали, да оставиш късите да светят когато включиш дългите.... и тогава ако нямаш релета можеш да останеш някъде със стопен конт. кллюч насред пътя, ако не си се запалил преди това...
Хайде малко да добавя:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11756
Това съм го правил на поло.. описано е детайлно със схема.. как и къде съм вързал релетата...
Ако разбираш какво правиш, ще ти е ясно как се връзва и на Г3.. ако не...отиди или при някой от клубните мастори.. за да ти направи манипулацията...
успех..
Силно препоръчително е, да го направиш с релета, и да си пуснеш по-дебели кабели така, че да си сигурен, че няма да се задъхва инсталацията... или евентуално ако решиш да слагаш 100 ватови крушки..
Да не говорим, че двусекционните фарове са се утепали, да оставиш късите да светят когато включиш дългите.... и тогава ако нямаш релета можеш да останеш някъде със стопен конт. кллюч насред пътя, ако не си се запалил преди това...
Последна промяна от wili98 на Пон 03 апр 2006 9:45, променено общо 1 път.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
blacki написа:Оооо колега аз искам да си е истинско руско. ...
Истинско руско е 20 ампера
Кво гониш не знам..
Казвам ти тези релета са прости като съчми, и са 40 Ампера...
1/2 година при 100/90W крушки.. /демек командва товар около 200 W ..или 16 А../ и няма грижа цъкат като бесни..
+ това за 4 лв.. можеш да си вземеш хубави маркови релета...
А иначе в магазинчета за лади мотоциквичи и други руски.. релета колкото искаш.
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
... идеята за релетата е мното хубава ... притеснява ме обаче идеята с крушките 100/90 .... познат с Г3 ми каза, че 100 ватовите крушки скапват рефлектора много бързо ... а не ми се дават по 100 лв за фарове втора ръка всеки 6 месеца .... ... някакви коментари от някой с Г3 който вече е правил тази процедура
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
tankishev написа:... идеята за релетата е мното хубава ... притеснява ме обаче идеята с крушките 100/90 .... познат с Г3 ми каза, че 100 ватовите крушки скапват рефлектора много бързо ... а не ми се дават по 100 лв за фарове втора ръка всеки 6 месеца .... ... някакви коментари от някой с Г3 който вече е правил тази процедура
Ахм, аз имам такава доработка - с крушки 100/90 W карам, свети "бЕл ден", засега нямам проблеми никакви
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта