Здравейте,много хубава тема изчетох я цялата и горе долу ми се изясни какво ще ми трябва да си сменя и аз таблото
В момента съм immo 2 без фис и МФА:
с номер 1J0 920 805G :
това G накрая не разбрах за какво е,но е с КАН връзка и трябва да може да се сложи нещо такова
плюс лостче за чистачки с функция борд -с номер(4B0953503Н)
Гледам в аутодата дават за модела датчика за външна температура е под лявата чистачка
И верно аз си имам датчик там и изглежда заводско сложен
Инсталацията си изглежда оригинална и според мен ще дава информация на таблото.
На зад в темата прочетох,че ако колата е с климатик,трябва да се прекарва датчик за външната температура щото заводско нямало поставен.Мойта е с климатик и си има поставен датчик.Надявам се не се заблуждавам нещо.
Някой ползвал ли е този датчик ?Ще си работи ли адекватно или трябва да прекарвам нов?
Като огледах колата въобще не виждам от къде ще мине тоя кабел
Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Последна промяна от stoqng76 на Сря 08 май 2019 19:07, променено общо 1 път.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Този датчик не е за борда.Пак е за температура на въздуха,но не е този който ти трябва.
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Значи няма спасение,трябва да се пуска кабел Датчика се намира лесно,надявам се е този-1J0 919 379 A
на febi е около 12лв. нов
само прекарването на кабела ме притеснява
Извинявам се за въпроса но нищо не намирам с търсачката.Има ли някакво обичайно място през където да се промуши този кабел или трябва да пробивам разглобявам?
Всяка снимка ,клип ,линк ще е от полза Искам да се подготвя и да пусна един чакащ подготвен на спокойствие кабел с датчик и после с таблото и ръчките на майстор да ги активира и настрои.Мисля да комбинирам процедурата с поставянето и на темпомат.И още един въпрос -Някой знае ли колко горе долу струва това обучение на таблото и активиране на темпомата с ВАГ ком ?
Всяка информация ще ми е от полза
п.п.загледах едно табло което се продава в момента,но стикера е много захабен и се вижда само ,че почва 920 и е записан пина
Има ли нещо за което трябва да внимавам.На моето се вижда ясно BOO което е VDO ,а на това пише отзад MOTOMETER което е MMO -Това проблем ли е ,или си е ок щом е 920 и визуално е добре.
на febi е около 12лв. нов
само прекарването на кабела ме притеснява
Извинявам се за въпроса но нищо не намирам с търсачката.Има ли някакво обичайно място през където да се промуши този кабел или трябва да пробивам разглобявам?
Всяка снимка ,клип ,линк ще е от полза Искам да се подготвя и да пусна един чакащ подготвен на спокойствие кабел с датчик и после с таблото и ръчките на майстор да ги активира и настрои.Мисля да комбинирам процедурата с поставянето и на темпомат.И още един въпрос -Някой знае ли колко горе долу струва това обучение на таблото и активиране на темпомата с ВАГ ком ?
Всяка информация ще ми е от полза
п.п.загледах едно табло което се продава в момента,но стикера е много захабен и се вижда само ,че почва 920 и е записан пина
Има ли нещо за което трябва да внимавам.На моето се вижда ясно BOO което е VDO ,а на това пише отзад MOTOMETER което е MMO -Това проблем ли е ,или си е ок щом е 920 и визуално е добре.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Кабела ще го изведеш лесно когато разглобиш за таблото и темпомата.Има една стойка на която стой датчика Не е скъпа,но е само ОЕМ.За обучаване на таблото и активиране на темпомата,повече от 50-70 лв не би трябвало да ти вземат.Мисля че ако си с VDO,може да сложиш MOTOMETER,стига цифрите да съвпадат.Има тема тук,която трябва да потърсиш.
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Благодаря за инфото колега.Тази стойка за датчика мисля,че я имам на колата :
Това посоченото със стрелката е нали?Датчик и кабел ще трябва само.
Търсих из темите,но не разбрах кои цифри трябва да съвпадат Това,че и двете са с 920... тоест по КАН не е ли достатъчно?Още съвпадения ли трябват?
До колкото разбрах от прочетеното това,че новото е immo3 също няма да е проблем,даже може и да е по добре.Просто ще изгасим лампите които няма да ми трябват,примерно ниво на течност за чистачки(нямам датчик) и т.н.За тези табла MOTOMETER казват по трудно избледнява фиса,уж по издържливи били...
Това посоченото със стрелката е нали?Датчик и кабел ще трябва само.
Търсих из темите,но не разбрах кои цифри трябва да съвпадат Това,че и двете са с 920... тоест по КАН не е ли достатъчно?Още съвпадения ли трябват?
До колкото разбрах от прочетеното това,че новото е immo3 също няма да е проблем,даже може и да е по добре.Просто ще изгасим лампите които няма да ми трябват,примерно ниво на течност за чистачки(нямам датчик) и т.н.За тези табла MOTOMETER казват по трудно избледнява фиса,уж по издържливи били...
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Да,това там е стойката.Прочети тази тема и ще ти стане ясно за таблата;)
viewtopic.php?f=11&t=304033
viewtopic.php?f=11&t=304033
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Колега благодаря ти за отговора
А темата съм я прочел преди да пиша в нея
До колкото схванах табло с номер 1J0920826C VDO трябва да стане без проблем,колата донор е със същия двигател като моя ATD 74kw. но е 2003г.Ще гледам да го взема с лостчето за чистачки и се сетх да питам който знае:
Към лостчето трябва ли да взема кабели букса за да е по лесна инсталацията?
А темата съм я прочел преди да пиша в нея
До колкото схванах табло с номер 1J0920826C VDO трябва да стане без проблем,колата донор е със същия двигател като моя ATD 74kw. но е 2003г.Ще гледам да го взема с лостчето за чистачки и се сетх да питам който знае:
Към лостчето трябва ли да взема кабели букса за да е по лесна инсталацията?
- lisizata
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 1:29
- Автомобил: PASSAT TDI
- Двигател: ATJ
- Местоположение: София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Здравей колега, лостчето трябва да има букса с кабели иначе е трудно. Относно таблото няма значение таблото на коя марка е (поне аз така знам да ме поправи някой ако греша) има значенние цифрите (ти си се ориентирал в правилна посока).
Ако ще купуваш датчика нов ще ти трябва и буксата с кабелите (аз си купих датчик с цялата инсталация за 10лв. от автоморга).
Ако ще слагаш и темпомат също ти трябва и буксата с кабелите (поне по 10тина сантиметра да са кабелите за да може да се навържат ,ако са втора ръка де). Друго което се сещам да ти кажа е че с ВАГ КОМ само няма да стане , но ако си прочел повечко вече го знаеш.
Ако с нещо мога д съм полезен питай (аз минах по тази пътека).
Поздрави!
Ако ще купуваш датчика нов ще ти трябва и буксата с кабелите (аз си купих датчик с цялата инсталация за 10лв. от автоморга).
Ако ще слагаш и темпомат също ти трябва и буксата с кабелите (поне по 10тина сантиметра да са кабелите за да може да се навържат ,ако са втора ръка де). Друго което се сещам да ти кажа е че с ВАГ КОМ само няма да стане , но ако си прочел повечко вече го знаеш.
Ако с нещо мога д съм полезен питай (аз минах по тази пътека).
Поздрави!
- Прикачени файлове
-
- amere6y4.jpg (78.06 KиБ) Видяна 5898 пъти
-
- nymytaha.jpg (88.06 KиБ) Видяна 5898 пъти
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Благодаря колега !
Изпаднаха ми още две табла,с еднакъв номер,само буквите отзад са различни и марката предполагам.Но видях разлика във подсветката на дисплея.Кое е за предпочитане?
Ето снимки със баркода и номера-Едното е VDO
А другото не съм сигурен,предполагам е MOTOMETER
Коя подсветка е за предпочитане,или коя марка.Кое избледнява по трудно.Аз клоня към това с BPV накрая.
Може ли подсветката да се сменя с ВАГ-ком?
Изпаднаха ми още две табла,с еднакъв номер,само буквите отзад са различни и марката предполагам.Но видях разлика във подсветката на дисплея.Кое е за предпочитане?
Ето снимки със баркода и номера-Едното е VDO
А другото не съм сигурен,предполагам е MOTOMETER
Коя подсветка е за предпочитане,или коя марка.Кое избледнява по трудно.Аз клоня към това с BPV накрая.
Може ли подсветката да се сменя с ВАГ-ком?
- lisizata
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 1:29
- Автомобил: PASSAT TDI
- Двигател: ATJ
- Местоположение: София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Колега, от тези снимки е трудно да се добие представа кое е в по-добро състояние.(едното му е включено осветлението е на другото не)
По описание на колеги Мотометър избледнява по-трудно.(нямам личен опит ,защото съм пробвал само едното)
С Ваг Ком подсветката да колкото знам не се сменя.
P.S. Тези табла са IMMO 3 нали знаеш? Би могло да има някакви ядове.
По описание на колеги Мотометър избледнява по-трудно.(нямам личен опит ,защото съм пробвал само едното)
С Ваг Ком подсветката да колкото знам не се сменя.
P.S. Тези табла са IMMO 3 нали знаеш? Би могло да има някакви ядове.
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Колега,какви ядове имаш предвид?
Аз мислих,че няма ядове да сложа immo3,даже доста хора са монтирали успешно.
Аз вече взех едното табло motometer-a,заедно с лостчето за чистачки с бутон за борда и букса с кабели.Дано намеря време скоро да го закарам на майстор и да видим какво ще стане с монтажа и активацията Мисля си даже,така и така ще се разглобява и ще се пускат кабели, да взема да сложа и темпомат
Датчик за външна температура си взех от морга заедно с кабела,даже си го сложих на мястото му,а кабела е навит до акумулатора и чака монтажа
Аз мислих,че няма ядове да сложа immo3,даже доста хора са монтирали успешно.
Аз вече взех едното табло motometer-a,заедно с лостчето за чистачки с бутон за борда и букса с кабели.Дано намеря време скоро да го закарам на майстор и да видим какво ще стане с монтажа и активацията Мисля си даже,така и така ще се разглобява и ще се пускат кабели, да взема да сложа и темпомат
Датчик за външна температура си взех от морга заедно с кабела,даже си го сложих на мястото му,а кабела е навит до акумулатора и чака монтажа
- lisizata
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 1:29
- Автомобил: PASSAT TDI
- Двигател: ATJ
- Местоположение: София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
До колкото си спомням е възможно да има драми с някои неща(като например лампата за отворена врата и др.)
На коли след 2001 IMMO 3 мисля комфорт модула е 1C а на по старите е 1J и има разлики но може и да греша.
По принцип може да стане , но може и да не стане.Човека който прави всичко по моята кола ми беше казал така(да търся табло от кола като моята и по възможност същата година.Не че друго няма да стане но е възможно и да има греда.Слагай направо и темпомат.
От къде си?
Успех!
На коли след 2001 IMMO 3 мисля комфорт модула е 1C а на по старите е 1J и има разлики но може и да греша.
По принцип може да стане , но може и да не стане.Човека който прави всичко по моята кола ми беше казал така(да търся табло от кола като моята и по възможност същата година.Не че друго няма да стане но е възможно и да има греда.Слагай направо и темпомат.
От къде си?
Успех!
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Колега от Асеновград съм
Относно проблемите които описваш,то и сега нямам лампа за отворена врата и зумера не ми работи (брави и микроключета са наред) Плафоните си работят адекватно,като изгася и извадя ключа светкат всичките.Има само индикация за отворен багажник и работи коректно.Комфорт модула ми е с 1J ,но пък като заключа колата вдига стъклата .До колкото знам 1С модул може и да сваля стъклата от бутоните на радиоключа.Но и така съм доволен,от 20 метра да зключиш колата и да си вдигне стъклата
Избрах immo3 ,заради повечето екстри който предлага -Индикация на темпомата,Остатъчен разход и т.н.
Прочетох за motometer ,че нямат лентов кабел на фиса и првят по малко проблеми и за това го предпочетох
Времето ще покаже като осъществя монтажа и активацията.Дано всичко заработи
Относно проблемите които описваш,то и сега нямам лампа за отворена врата и зумера не ми работи (брави и микроключета са наред) Плафоните си работят адекватно,като изгася и извадя ключа светкат всичките.Има само индикация за отворен багажник и работи коректно.Комфорт модула ми е с 1J ,но пък като заключа колата вдига стъклата .До колкото знам 1С модул може и да сваля стъклата от бутоните на радиоключа.Но и така съм доволен,от 20 метра да зключиш колата и да си вдигне стъклата
Избрах immo3 ,заради повечето екстри който предлага -Индикация на темпомата,Остатъчен разход и т.н.
Прочетох за motometer ,че нямат лентов кабел на фиса и првят по малко проблеми и за това го предпочетох
Времето ще покаже като осъществя монтажа и активацията.Дано всичко заработи
- lisizata
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 1:29
- Автомобил: PASSAT TDI
- Двигател: ATJ
- Местоположение: София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
И 1J модул може да вдига и сваля стъкла от ключа стига да има радиомодул (1J0959799AH , 1J0959799S и др.), а и IMMO2 също има индикация за темпомата но няма оставащи километри.За Мотометър правилно си се насочил.
Успех!!!
Успех!!!
Последна промяна от lisizata на Вто 11 юни 2019 16:31, променено общо 1 път.
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Нещо продължава да не ми е ясно .Според обяснението във началото на темата е описано как се свързва "малката букса със 6 пина"на лостчето за чистачки:
Да обаче е описано за 4 кабела,а другите два кво ги правим?
Снимките също не са активни и трудно се разбира.Ето за тази букса говоря,оградена с червено.
Ясно се вижда ,че има 6 кабела Също имам въпрос и за малката букса оградена в зелено на снимката.За какво е и ще ми трябва ли?
Ще се радвам ако някой може да поясни А ако има и снимки ,ще е супер
3.8. Малката букса с 6 пина, която е към лостчето за чистачки, се нарича за по-кратко Т6е, а зелената букса на таблото - Т32а. Трябва да свържете:
От T6e/1 до T32a/24.
От T6e/2 до T32a/23.
От T6e/3 към маса.
От T6e/4 до T32a/25.
Заб. Т6е/1 значи първи пин на букса Т6е
Да обаче е описано за 4 кабела,а другите два кво ги правим?
Снимките също не са активни и трудно се разбира.Ето за тази букса говоря,оградена с червено.
Ясно се вижда ,че има 6 кабела Също имам въпрос и за малката букса оградена в зелено на снимката.За какво е и ще ми трябва ли?
Ще се радвам ако някой може да поясни А ако има и снимки ,ще е супер
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта