Здравейте, ето какво сътворих след като жабката ми блокира в затворено положение. Успях да я отворя едва след като дръжката на механизма се откъсна от пантите, естествено палчето беше заминало. Опитах се да го залепя, но с моментно лепило на бизон за пръв път не успях на тая пластмаса, лепи се но няма здравина. Затова първо пробих палчето /както е залепено/ почти до патрона на ключа със свредло 1мм, после с 2мм, напълних дупката с лепило и набих едно болтче до патрона.
Понеже бях скъсал и пантите на дръжката, използвах издатините и, като наложих дръжката върху кутийката с механизма и ги пробих със свредло 1мм, мястото е малко и не позволява повече. В отворите вкарах джамджийски пирончета като панти, като махнах пружинката отляво за да няма напрежение върху пантата. Сложих и малко твърда смазка там където натиска палчето.
За да не обикалям следващият път жабката и да се чудя от къде да бръкна да отворя, пробих отвор 2 мм точно срещу палчето, за да мога да бръкна и да отворя при нужда.
Затварящият механизъм се вади като бръкне с подходяща отверка в 2 отвора отвътре на вратата зад механизма, натисне се навътре към патрона, за да се освободят зъбчетата и леко се избутва с отверката навън. Не дърпайте дръжката силно, пантите за много нежни и се късат.
В момента дръжката е монтирана и работи добре.
Polo 6n2 ремонт жабка
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Polo 6n2 ремонт жабка
- Прикачени файлове
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта