Здравейте!
Намерих си ново хоби, сам да си обслужвам колата, та се стигна до момента със смяната на горивният филтър.
2.0 TDI, 170 CR.
Сменен е преди 10хил. км. На колко е препоръчително да се сменя и според вас процедурата която съм посочил вярна ли е:
1. Маха се капака на филтърното тяло
2. Източва се горивото
3. Почиства се с микрофибърни кърпички
4. Слага се нов филтър. В моят случай. MANN
5. Затваря се капака
6. Без са се пали колата се включва VCDS
7. Engine -> Test transfer fuel pump -> изчаква се 2 минути
8. Готово?
Има ли някакви опасности при такава процедура?
Смяна на горивен филтър 2.0 TDI, CFGB, 170кс.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- alpinab
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Смяна на горивен филтър 2.0 TDI, CFGB, 170кс.
След като сложиш новия филтър монтиран към похлупака с вход/изходни тръбички, го сложи в празното тяло за нафта. Без да завинтваш. Тогава пусни подкачващата помпа през диагностиката. По този начин като все още не са завинтени болтчетата на капака с празната долна част ще излезне въздуха избутван от идващата нафта. Така максимално ще обезвъздушиш преди старт на мотора с новия горивен филтър. Въздух в помпата за високо налягане има разрушаващ ефект както за нея така и за дюзите. Получава се кавитация.
10К изминати от смяна до смяна специално за горивен фълтър е къс период. Моето мнение без да го натрапвам е мин. 30К.
По спецификация е 50К
10К изминати от смяна до смяна специално за горивен фълтър е къс период. Моето мнение без да го натрапвам е мин. 30К.
По спецификация е 50К
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта