Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
misho_GTI
Мнения: 1987
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Сря 03 окт 2007 9:34


оправих си парното вече работи и на 1 , 2 и на 3. проблена беше в термо бушона : махнах го и на негово място запоих едножичен кабел




Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Сря 03 окт 2007 12:17


И на мен ми предстои същата операция :roll:


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Сря 03 окт 2007 16:03


същото...............
явно много хора се плакват т отва.но аз не разбрах какво трябва да се направи.ако тоя бушон е изгорял не е ли само да си купя нов вада стария и го сменявам,без да запоявам каквото и да било.


misho_GTI
Мнения: 1987
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Сря 03 окт 2007 19:18


nigga написа:същото...............
явно много хора се плакват т отва.но аз не разбрах какво трябва да се направи.ако тоя бушон е изгорял не е ли само да си купя нов вада стария и го сменявам,без да запоявам каквото и да било.

не е така защото той не е обикновен бушон а предаставлява на форма като диод и не е точно залепен а са стиснати там проводниците за да не се сасипе като се лепи с поялник аз го отрязах и залепих на негово място кабел за да си нямам пробелеми. :wink:


Потребителски аватар
menkata123
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот menkata123 » Съб 06 окт 2007 16:46


Ако му е заминала термозащитата май няма да върти на никоя степен,а немислите ли.По-вероятно е да е от плъзгача на врътката,резисторите сащо може би са здрави защото не вярвам да се прецакат на веднъж. така че пробвай с пластината на врътката,малко е играчка ама си заслужава.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Съб 06 окт 2007 22:33


Колеги говорите за това:

Изображение
Нарича се термопредпазител.


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Съб 06 окт 2007 23:16


misho_golfa написа:оправих си парното вече работи и на 1 , 2 и на 3. проблена беше в термо бушона : махнах го и на негово място запоих едножичен кабел


Колега я дай снимка на тоя бушон да го скивам :) И покажи ако може каде си запоил жичката ;)


meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meri » Пон 29 окт 2007 9:43


creativs написа:
misho_golfa написа:оправих си парното вече работи и на 1 , 2 и на 3. проблена беше в термо бушона : махнах го и на негово място запоих едножичен кабел


Колега я дай снимка на тоя бушон да го скивам :) И покажи ако може каде си запоил жичката ;)




Колеги,как да сваля кората под жабката?Тя на щипки ли е или се развиват винтчента?


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Вто 30 окт 2007 16:06


На Голф 2 е с винтчета :!:


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Съб 03 ное 2007 13:37


nigga написа:същото...............
явно много хора се плакват т отва.но аз не разбрах какво трябва да се направи.ако тоя бушон е изгорял не е ли само да си купя нов вада стария и го сменявам,без да запоявам каквото и да било.



интервенцията с даването на късо рабти,сега си карам и ми бачка парното на всички степени
:wink:


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Нед 30 дек 2007 20:13


nigga написа:
nigga написа:същото...............
явно много хора се плакват т отва.но аз не разбрах какво трябва да се направи.ако тоя бушон е изгорял не е ли само да си купя нов вада стария и го сменявам,без да запоявам каквото и да било.



интервенцията с даването на късо рабти,сега си карам и ми бачка парното на всички степени
:wink:


А нещо няма ли да има проблемация с това даване на късо :roll: Преди малко направих тая операция с даването на късо ама незнам дали няма да се прецака нешо :) Надявам се да ме светнете за да спя спокойно :lol:


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Нед 30 дек 2007 20:30


Небой се няма страшно термо предпазителя е сложен там с друга цел.А самия вентилатор си има стопяем предпазител в таблото с бушоните.


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Нед 30 дек 2007 20:38


Bobcho_82 написа:Небой се няма страшно термо предпазителя е сложен там с друга цел.А самия вентилатор си има стопяем предпазител в таблото с бушоните.


:bowdown :bowdown Благодаря колега :) Ще спя спокойно ;) :beer


misho_GTI
Мнения: 1987
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Съб 22 мар 2008 10:22


Petyoffy написа:Колеги говорите за това:

Изображение
Нарича се термопредпазител.

да това е термо предпазителя.

creativs написа:
misho_golfa написа:оправих си парното вече работи и на 1 , 2 и на 3. проблена беше в термо бушона : махнах го и на негово място запоих едножичен кабел


Колега я дай снимка на тоя бушон да го скивам :) И покажи ако може каде си запоил жичката ;)

сега ми предстои да си отворя моторчето за да смажа лагерите и ще снимам да видите как съм го запоил.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 22 мар 2008 10:44


за да се предпазите от смяна на моторче трябва кората под чистачките да е здравичка...моята старата пропускаше водица по малко и старото моторче гнояса.ако някой няма може да отреже половин туба от минерална вода пак пази mhihi защото водата си се насъбира при моторчето и там си стои....или покапва леко в краката на пасажера



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта