Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
nigga написа:същото...............
явно много хора се плакват т отва.но аз не разбрах какво трябва да се направи.ако тоя бушон е изгорял не е ли само да си купя нов вада стария и го сменявам,без да запоявам каквото и да било.
не е така защото той не е обикновен бушон а предаставлява на форма като диод и не е точно залепен а са стиснати там проводниците за да не се сасипе като се лепи с поялник аз го отрязах и залепих на негово място кабел за да си нямам пробелеми.
- menkata123
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
creativs написа:misho_golfa написа:оправих си парното вече работи и на 1 , 2 и на 3. проблена беше в термо бушона : махнах го и на негово място запоих едножичен кабел
Колега я дай снимка на тоя бушон да го скивам И покажи ако може каде си запоил жичката
Колеги,как да сваля кората под жабката?Тя на щипки ли е или се развиват винтчента?
nigga написа:същото...............
явно много хора се плакват т отва.но аз не разбрах какво трябва да се направи.ако тоя бушон е изгорял не е ли само да си купя нов вада стария и го сменявам,без да запоявам каквото и да било.
интервенцията с даването на късо рабти,сега си карам и ми бачка парното на всички степени
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
nigga написа:nigga написа:същото...............
явно много хора се плакват т отва.но аз не разбрах какво трябва да се направи.ако тоя бушон е изгорял не е ли само да си купя нов вада стария и го сменявам,без да запоявам каквото и да било.
интервенцията с даването на късо рабти,сега си карам и ми бачка парното на всички степени
А нещо няма ли да има проблемация с това даване на късо Преди малко направих тая операция с даването на късо ама незнам дали няма да се прецака нешо Надявам се да ме светнете за да спя спокойно
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
да това е термо предпазителя.
creativs написа:misho_golfa написа:оправих си парното вече работи и на 1 , 2 и на 3. проблена беше в термо бушона : махнах го и на негово място запоих едножичен кабел
Колега я дай снимка на тоя бушон да го скивам И покажи ако може каде си запоил жичката
сега ми предстои да си отворя моторчето за да смажа лагерите и ще снимам да видите как съм го запоил.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
за да се предпазите от смяна на моторче трябва кората под чистачките да е здравичка...моята старата пропускаше водица по малко и старото моторче гнояса.ако някой няма може да отреже половин туба от минерална вода пак пази защото водата си се насъбира при моторчето и там си стои....или покапва леко в краката на пасажера
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта