Преден капак със амортИсЬорчета за голф 3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
trunner написа:На Б5 също е с един амортисьор и до сега поне всичко е наред. Друго искам да попитам аз: Не трябва ли цилиндъра да е от страната на калника, а буталото от страната на капака?
И аз това питах колегата vwg3,но той ми обясни (което звучи доста логично),че така водата при дъжд ще се сцежда от цилиндъра към буталото.При обратното ще се напълни цилиндъра с боклуци
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
trunner написа:Сигурно е така, но защо тогава инженерите от ФВ оригинално са го направили по начин за който аз попитах?
Ами най вероятно ползват амортисьорче което е с по добро уплътнение и вътре не влизат боклуци. А тези амортисьори които са ползвали колегите са от капак на багажник където по принцип е сухо и чисто.
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
nasko79 написа:Много готино е станало,браво на колегатаза снимковия материал,но аз имам един вапрос , дали неможе да се сложи вапросния аморт. от Алеко без да се пробива на мястото на болта за които е захванат за калника .Този болт които е под и над тампона.
Е може.Махаш тампона,слагаш само една шайба в допълнение и готово.Но може да ти висне капака така (малко де)
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
da6o_amvr написа:trunner написа:На Б5 също е с един амортисьор и до сега поне всичко е наред. Друго искам да попитам аз: Не трябва ли цилиндъра да е от страната на калника, а буталото от страната на капака?
И аз това питах колегата vwg3,но той ми обясни (което звучи доста логично),че така водата при дъжд ще се сцежда от цилиндъра към буталото.При обратното ще се напълни цилиндъра с боклуци
Още нещо: Водата от дъжд ще се изцежда по буталото единствено при отворен капак. Я да видим какво става при затворен капак - ми всичката мръсотия и влага си идва откъм предницата на колата, та дори и при дъжд! Коментирахме това с колега от форума и това е единственото логично решение до което достигнахме. Същото е и за задния капак на Г3 или някои комбита, но не и седани! При затворен капак цилиндъра сочи нагоре - там откъдето идва мизерията!
Замислете се малко!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта