Хвала на такъви сръчни хора.
Евала. Много добра идея.
Огледала с подгряване
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- dready
- Мнения: 1844
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pas1.8mi написа:Понеже аз не съм свалял до сега стъклото на огледалото,може ли да опишеш как точно става това.Пъхваш някакво лостче?
Ами понеже на мен ми гепиха само огледалото ,се наложи да купя и да сложа, след което се оказа че е много надрано и отидох да ми го сменят на симеон.Свалих го като извътрях огледалото максимално на ляво и единя край се подаде достатъчно за да можеш да го на тиснеш и да го свалиш.Самото огледало се държи на 4 щипки разположени в кръг и би трябвало с нормален напън да го свалиш
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами ако нямаш, гледаш дали можеш да прекараш
трябва да свалиш огледалото/стъклото му де/, и се вижда... дали можеш да прокараш кабели.
Ако си като при моето поло да не може зарязваш всичко и майна му
Ако си като при моето поло да не може зарязваш всичко и майна му
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Пратете ми снимките на мен: vasstop@vwclub.bg
Аз ще ги кача директно на сървъра.
Аз ще ги кача директно на сървъра.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
pas1.8mi написа:Аз на Пассата ги пуснах до ключа за подгряване на задното стъкло.Включих ги паралелно на него и до сега нямам проблеми.Нагревателите ми се получиха по 15 ома.
Да на практика и заводско там се свързват
Трябва да се направи една лека сметка, колко ампера ще минават през ключа, за да не стане после инфекциозно за търсене на ключ.
Но на практика можеш да сложиш едно реленце 20А и да го зелепиш около жиците, и да мирясаш със секакви грижи с ключа.
Но все пак този ключ би трябвало да издържи.
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
Имам предложение за осъществяване подгрева на огледалата. Наскоро го направих и се получи много добре. Преди да се впусна в описание искам само да спомена, че отоплението помага перфектно и при дъжд, тъй като води до изсушаване на огледалата.
Какво Ви е необходимо:
1. двойнозалепваща лепенка на Теса
2. реотан за бързовар
3. около 2 часа свободно време
4. търпение
Няма да се спирам на махането на огледалото, описано е подробно в началото на темата. Само да Ви кажа - внимавайте като го сваляте, може да се счупи при повечко напъване (ако сте с Голф 2 например)
1. Огледалото трябва да бъде отлепено и хубаво почистено. Върху огледалната повърхност поставяте един слой двойнозалепваща лепенка.
2. Сега идва по-неприятното - да подготвите реотана. За целта трябва да го развиете, като за по-лесно поставяте с него пирон или нещо тънко, което да влиза свободно, след което теглите от същия кряй реотана.
3. С помощта на 2 броя клещи - по-големи и по-малки огъвате реотана както е показано на снимката. Това е най-неприятният момент и трябва да имате търпение. На мен ми отне около 15 минути да направя това на снимката. Дължината зависи от огледалото. Старарайте се да покриете масимално голяма площ от отгледалото.
При мен подгревът накрая се състоеше от черити реда. Височината на всеки сегмент е 10 мм, а стъпката 5 мм.
4. След като подгревът е готов (захващането на захранващите кабели също е описано подробно в началото от ЧАНДЛЪР БИНК, 10х) отлепвате горния слой на лепенката върху огледалото. Поставяте реотана и го натискате да се залепи хубаво.
5. Поставяте още един слой двойнозалепващо, така че реотанът да остане притиснат меджу двата слоя лепенка
6. След като сте облепили изцяло реотана изрязвате стърчащате лепенка с бръснарко ножче
ЛЕКО С ПРЪСТИТЕ!
Ето как изглежда накрая
Съпртивлението при мен се получи около 13.6 ома, което при едно работно напрежение от 14.4 волта Ви дава около 15 вата.
7. За свързването - пак няма да навлизам в подробности - има го описано. Аз си изведох допълнителни кабели и поставих отделен ключ в купето, същия като този за отопление на задното стъкло.
Следва залепване и ...
P.S. Не забравяйте да свържете огледалото, преди да го залепите на мястото му.
Какво Ви е необходимо:
1. двойнозалепваща лепенка на Теса
2. реотан за бързовар
3. около 2 часа свободно време
4. търпение
Няма да се спирам на махането на огледалото, описано е подробно в началото на темата. Само да Ви кажа - внимавайте като го сваляте, може да се счупи при повечко напъване (ако сте с Голф 2 например)
1. Огледалото трябва да бъде отлепено и хубаво почистено. Върху огледалната повърхност поставяте един слой двойнозалепваща лепенка.
2. Сега идва по-неприятното - да подготвите реотана. За целта трябва да го развиете, като за по-лесно поставяте с него пирон или нещо тънко, което да влиза свободно, след което теглите от същия кряй реотана.
3. С помощта на 2 броя клещи - по-големи и по-малки огъвате реотана както е показано на снимката. Това е най-неприятният момент и трябва да имате търпение. На мен ми отне около 15 минути да направя това на снимката. Дължината зависи от огледалото. Старарайте се да покриете масимално голяма площ от отгледалото.
При мен подгревът накрая се състоеше от черити реда. Височината на всеки сегмент е 10 мм, а стъпката 5 мм.
4. След като подгревът е готов (захващането на захранващите кабели също е описано подробно в началото от ЧАНДЛЪР БИНК, 10х) отлепвате горния слой на лепенката върху огледалото. Поставяте реотана и го натискате да се залепи хубаво.
5. Поставяте още един слой двойнозалепващо, така че реотанът да остане притиснат меджу двата слоя лепенка
6. След като сте облепили изцяло реотана изрязвате стърчащате лепенка с бръснарко ножче
ЛЕКО С ПРЪСТИТЕ!
Ето как изглежда накрая
Съпртивлението при мен се получи около 13.6 ома, което при едно работно напрежение от 14.4 волта Ви дава около 15 вата.
7. За свързването - пак няма да навлизам в подробности - има го описано. Аз си изведох допълнителни кабели и поставих отделен ключ в купето, същия като този за отопление на задното стъкло.
Следва залепване и ...
P.S. Не забравяйте да свържете огледалото, преди да го залепите на мястото му.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта