Почистване на нагара в двигателя

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Нед 26 юни 2005 19:42


Too late
Result : :twisted:




Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Нед 26 юни 2005 20:05


я по-точно кажи какъв е резултата
че не разбрах гръмнал ли е двигателя или работи по-добре mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Нед 26 юни 2005 20:19


Ако беше грумнал щеше да е : :evil: , не :twisted:


Както и да е - укроти се доста, макар че не бълваше бели калбета отзад


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Нед 26 юни 2005 21:18


Ами да то е нормално да има такъв резултат. Всеки на който му е избивала гарнитура на главата е вижал едно съваршенна чисто бътало и клапани на цилиндъра който си е пйнал антифриз.


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Нед 26 юни 2005 22:11


абе няколко пъти чета темата и .....не ми е ясно как точно да го направя това нещо. Ако някой може да ми обясни мога ли аз на моя двигател да си направя тази процедура и как точно да я направя ще съм много, много благодарен!!!!


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Нед 26 юни 2005 23:02


най лесния начин е да махнеш капака на ваздусхния филтър да форсираш до към 3000 оборота и да праскаш с праскало за прозорци например пално с вода в дупката от кадето двигателя смучи. това е ;)


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Нед 26 юни 2005 23:07


RadoSi написа:най лесния начин е да махнеш капака на ваздусхния филтър да форсираш до към 3000 оборота и да праскаш с праскало за прозорци например пално с вода в дупката от кадето двигателя смучи. това е ;)


до тука ясно, ама колко да пръскам 2-3 пъти - 2-3литра :lol: :lol: :lol:
серьозно - с колко водичка да го къпя двигателчето и ...... до колко са възможни рисковете за които се пише по-горе???


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 27 юни 2005 0:01


ами мисля че 50-100мл са достатъчни...
важното е да пръскаш не на струйка ами като мъгла...
да е по малко водата да не е много наведнъж пръснеш два пъти ръчкаш двигателя и после пак и после пак...


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 27 юни 2005 14:36


Някой пробвал ли е на дизел? Там нагарите за чистене са доста повече. По същия начин ли се прави? (Впръскване в маркуча на филтъра?). При мен май ще е най-добре след интеркулера, че иначе докато мине през турбото, та после през интерекулера,и докато стигне до двигателя...


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Пон 27 юни 2005 15:08


колкото пове4е водичка толкова по добре ама си мисля че два пати по 300мл са напално достата4ни :) ако не сте доволни още веднаж и ....
За дизел аналогично но с поне 2000 оборота и по нежно с пръскането че дизеловия двигател е с 2 пъти по-голяма компресия задалжително с пръскалка и да прави мъгла.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 27 юни 2005 15:34


И при мен тествано - работи. Доволен съм.


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Пон 27 юни 2005 17:17


сега пробвах, ама май не го правя както трябва - изпръсках към 300мл. но разлика не осетих. Сигорно защото маркуча от въздушния филтър до моното е дълъг....Утре ще пробвам при входа на моното....


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 27 юни 2005 17:44


:dontknow: hmmmm gruebel за дизел не знам-през 15000км си промивам с STP не бих пробвал с водица :?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 27 юни 2005 17:48


ако филтъра ти е в кутия много ясно че е дълъг


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Пон 27 юни 2005 21:36


аз като сложих плазмената запалителна система и нови свещи това бррр бууум бррр бррр бумм спрях да го чувам :wink:

ама мисля да пробвам и тоя начин за почистване на нагара



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта