Почистване на нагара в двигателя

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Съб 16 юли 2005 0:40


ммм радвам се 4е сте доволни от съвета ми за почистването :) Предлагам ви след напояването да си пипнете и запалването. Тай като сега вече нямате или почти нямате нагар по 4елото на буталото или по главата и клапаните съответно и няма да има така нежеланите детонации от тлееши нагари. Добар повод да си дадете малко аванс на запаването (да си вратнете делкото няколко градуса обратно да вижение на палеца в делкото) това само в случай 4е настройката на запалването е правена на око или ухо а не с стурбоскоп по каталожни данни :)
И така ще се радвате на още някое магаре отгоре...




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 16 юли 2005 16:10


Ами супер, само дето незнам къде и какво да връткам и на какво да давам аванс... абе на срещата ако някой знае ко да прави... ше го черпиме бира или квот тряа ;)


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Вто 19 юли 2005 7:08


Много интересно. При положение че мойта талига е десетгодишна вече,
съм навит да пробвам. Май само ще трябва повечко водица май...

Обаче аз на всеки трети резервоар слагам injector cleaner,
или подобен препарат - дали няма да е безсмислено?
Преполагам от опит ще се разбере...

RadoSi написа:най лесния начин е да махнеш капака на ваздусхния филтър да форсираш до към 3000 оборота и да праскаш с праскало за прозорци например пално с вода в дупката от кадето двигателя смучи. това е ;)


Един въпрос тука... Точно накрая на интейк тубата ми е
MAF-a /Mass Air Flow sensor/ - безопасно ли ще е да пръскам през него?!?
А не мога да го махна, ако не отчита потока на въздух и не подава
сигнал към ECU колата ще угасне! Не искам пък и да го пречукам с вода,
че нов е над двеста кинта...

profit написа:аз като сложих плазмената запалителна система и нови свещи това бррр бууум бррр бррр бумм спрях да го чувам :wink:

ама мисля да пробвам и тоя начин за почистване на нагара


Каква, каква запалителна система каза? Плазмена?!??!?!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 19 юли 2005 8:20


izzo,недей да пръскаш през MAF-а.
не стига,че често дефектират а и сам каза,че са бая скъпи :(


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Вто 19 юли 2005 9:50


Ами зависи какав ти е MFA сензора , ако е маханичен с лопатка която въздуха избутка като влиза не е опасно понеже електрониката на такав тип дебитомер е един потенциометар отгоре който е захванат кам капа4ката посредством ос и е изолиран. Ако с нажежаема жичка по добре недей не от гледна точка 4е ще повредиш нещо ами понеже компа ще се шашка понеже водата ще охлажда жичката повече от ваздуха и компа ще си мисли че му вкарваш много ваздух и ще компенсира с повече гориво и схте ти се обогати сместа което най мнго да доведе до още пове4е нагар .. и грешки в компа.


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Вто 19 юли 2005 15:06


golfer написа:izzo,недей да пръскаш през MAF-а.
не стига,че често дефектират а и сам каза,че са бая скъпи :(


Иначе няма начин - ако го махна от тръбата и не детектва поток въздух,
ще угаси колата веднага...

RadoSi написа:Ами зависи какав ти е MFA сензора , ако е маханичен с лопатка която въздуха избутка като влиза не е опасно понеже електрониката на такав тип дебитомер е един потенциометар отгоре който е захванат кам капа4ката посредством ос и е изолиран. Ако с нажежаема жичка по добре недей не от гледна точка 4е ще повредиш нещо ами понеже компа ще се шашка понеже водата ще охлажда жичката повече от ваздуха и компа ще си мисли че му вкарваш много ваздух и ще компенсира с повече гориво и схте ти се обогати сместа което най мнго да доведе до още пове4е нагар .. и грешки в компа.


Нали не бъркаме понятията, MFA е диспея на таблото, MAF е въздушния сензор....




Ще ми се да пробвам като чета отзивите тука, ама може и да не рискувам. А знам че нагар пада като вкараш двигателя в червеното.... е значи аз си го продухвам редовно :lol:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 20 юли 2005 1:11


чета я тая тема от вече има нема 5 страници.....мисля си, защо бе хора, се опитвате да си скапете колите, като вкарате вода на вече затопления двигател, сегментите на буталата се нацепват и след време започва да харчи масло да трака и накрая се чупи......не е толкова лесно колкото е, по добре не се занимавайте с глупости.... :roll:


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Сря 20 юли 2005 2:31


prj57 написа:......по добре не се занимавайте с глупости.... :roll:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Сря 20 юли 2005 2:55


реших че като купим нови валове, че прочистим и къде кфо може,
тека и тека че отвараме двигатело.
пръскалката си е за джамци....

а само не разбрах бай профит кфа таа плазма къде турга,
ноо ми интересно стана.....


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Сря 20 юли 2005 8:06




Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Сря 20 юли 2005 15:10


дидиииии....плазма......
а аз си мислех че с магнекор 8мм кабели и NGK свещи съм ок....


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Сря 20 юли 2005 16:08


а аз си мислех че с магнекор 8мм кабели и NGK свещи съм ок....

mhihi сигур са влачиш кат' хохлюв по асфалта....
без плазма за никъде не си...


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Сря 20 юли 2005 16:24


nii написа:
а аз си мислех че с магнекор 8мм кабели и NGK свещи съм ок....

mhihi сигур са влачиш кат' хохлюв по асфалта....
без плазма за никъде не си...


мал мал мани мани, едвам връви язе си се чудим оти тека...
как сум можел доса да прогрсирам у живота без плазма ненам.....
я па и я брже да си купам..... :lol:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 21 юли 2005 0:24


Ицо, тва е малко по слаб вариант на Aftermarket Ignition Coil, не се пише много за тях но наистина има файда......аз съм с такова на Голф-а


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Чет 21 юли 2005 1:35


Пичове кви плазми кво нещо .. при положение че делкото дава толкова приблизително предварение на запалването. Аз само се навивам ама ще взема да седна да направя едно микро контролер4е + датчик за детонации да се грижи за запалването 4е да мога да спя спокойно :)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта