ммм радвам се 4е сте доволни от съвета ми за почистването Предлагам ви след напояването да си пипнете и запалването. Тай като сега вече нямате или почти нямате нагар по 4елото на буталото или по главата и клапаните съответно и няма да има така нежеланите детонации от тлееши нагари. Добар повод да си дадете малко аванс на запаването (да си вратнете делкото няколко градуса обратно да вижение на палеца в делкото) това само в случай 4е настройката на запалването е правена на око или ухо а не с стурбоскоп по каталожни данни
И така ще се радвате на още някое магаре отгоре...
Почистване на нагара в двигателя
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
Много интересно. При положение че мойта талига е десетгодишна вече,
съм навит да пробвам. Май само ще трябва повечко водица май...
Обаче аз на всеки трети резервоар слагам injector cleaner,
или подобен препарат - дали няма да е безсмислено?
Преполагам от опит ще се разбере...
Един въпрос тука... Точно накрая на интейк тубата ми е
MAF-a /Mass Air Flow sensor/ - безопасно ли ще е да пръскам през него?!?
А не мога да го махна, ако не отчита потока на въздух и не подава
сигнал към ECU колата ще угасне! Не искам пък и да го пречукам с вода,
че нов е над двеста кинта...
Каква, каква запалителна система каза? Плазмена?!??!?!
съм навит да пробвам. Май само ще трябва повечко водица май...
Обаче аз на всеки трети резервоар слагам injector cleaner,
или подобен препарат - дали няма да е безсмислено?
Преполагам от опит ще се разбере...
RadoSi написа:най лесния начин е да махнеш капака на ваздусхния филтър да форсираш до към 3000 оборота и да праскаш с праскало за прозорци например пално с вода в дупката от кадето двигателя смучи. това е
Един въпрос тука... Точно накрая на интейк тубата ми е
MAF-a /Mass Air Flow sensor/ - безопасно ли ще е да пръскам през него?!?
А не мога да го махна, ако не отчита потока на въздух и не подава
сигнал към ECU колата ще угасне! Не искам пък и да го пречукам с вода,
че нов е над двеста кинта...
profit написа:аз като сложих плазмената запалителна система и нови свещи това бррр бууум бррр бррр бумм спрях да го чувам
ама мисля да пробвам и тоя начин за почистване на нагара
Каква, каква запалителна система каза? Плазмена?!??!?!
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами зависи какав ти е MFA сензора , ако е маханичен с лопатка която въздуха избутка като влиза не е опасно понеже електрониката на такав тип дебитомер е един потенциометар отгоре който е захванат кам капа4ката посредством ос и е изолиран. Ако с нажежаема жичка по добре недей не от гледна точка 4е ще повредиш нещо ами понеже компа ще се шашка понеже водата ще охлажда жичката повече от ваздуха и компа ще си мисли че му вкарваш много ваздух и ще компенсира с повече гориво и схте ти се обогати сместа което най мнго да доведе до още пове4е нагар .. и грешки в компа.
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
golfer написа:izzo,недей да пръскаш през MAF-а.
не стига,че често дефектират а и сам каза,че са бая скъпи
Иначе няма начин - ако го махна от тръбата и не детектва поток въздух,
ще угаси колата веднага...
RadoSi написа:Ами зависи какав ти е MFA сензора , ако е маханичен с лопатка която въздуха избутка като влиза не е опасно понеже електрониката на такав тип дебитомер е един потенциометар отгоре който е захванат кам капа4ката посредством ос и е изолиран. Ако с нажежаема жичка по добре недей не от гледна точка 4е ще повредиш нещо ами понеже компа ще се шашка понеже водата ще охлажда жичката повече от ваздуха и компа ще си мисли че му вкарваш много ваздух и ще компенсира с повече гориво и схте ти се обогати сместа което най мнго да доведе до още пове4е нагар .. и грешки в компа.
Нали не бъркаме понятията, MFA е диспея на таблото, MAF е въздушния сензор....
Ще ми се да пробвам като чета отзивите тука, ама може и да не рискувам. А знам че нагар пада като вкараш двигателя в червеното.... е значи аз си го продухвам редовно
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
чета я тая тема от вече има нема 5 страници.....мисля си, защо бе хора, се опитвате да си скапете колите, като вкарате вода на вече затопления двигател, сегментите на буталата се нацепват и след време започва да харчи масло да трака и накрая се чупи......не е толкова лесно колкото е, по добре не се занимавайте с глупости....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта