Рефлектори-нанасяне ново покритие+решение щипки-окончателно

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Рефлектори-нанасяне ново покритие+решение щипки-окончателно

Мнениеот iurimil » Вто 04 сеп 2007 17:02


Здравейте колеги,
преди време разговаряхме с Rabbit_TDI за това как съм решил проблема с изтъркъното покритие на единия ми рефлектор(левия):
пратих ги за нанасяне на ново покритие тук: http://www.ideabg.com/clients/ewert/bg-index.php
Искам да подчертая,че не правя реклама,а само споделям опит.
Обещах да пусна тема с резултата и ето снимки:
най-горния е метален от Вектрата на баща ми,средния(левия) е този който пратих, а най-долния:десния е сниман за сравнение(този с лампата на дългите).
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Това видях като дефект-но лично мен изобщо не ме вълнува-просто го снимах за по-претенциозните които могат да го сметнат за такъв и с цел да изкажа безпристрастно мнение.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Разходи към 04.09.2007г.:
1.Цена за направа на един рефлектор - 15.00 лв.
2.Транспортни разходи от Шумен до Стрелча и обратно - 14.40(по цени на различните куриери).
3.Начин на плащане - с наложен платеж.
4.Срок на изпълнение пратени са по куриер на 28.08.2007(11.00часа), и днес в 11.00часа ги получих готови.

Лично много съм доволен,а баща ми е на седмото небе след като му направих десния рефлектор на Вектрата.

Последна промяна от iurimil на Съб 22 сеп 2007 20:18, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Вто 04 сеп 2007 20:31


Браво, СУПЕР информация !!! :wink: :lol: :P


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 сеп 2007 20:32


Като ги монтираш пусни снимка как светят :wink:


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Имам проблем съсъ щипките

Мнениеот iurimil » Вто 04 сеп 2007 20:42


Имам проблем с щипките(държачите)- на направения са направо на сол - все още ги търся, и не мога да ги монтирам.
Към тези които ще правят нещо подобно само ще дам съвет много да внимават с тези държатели на рефлектора защото материала е много чуплив.Това са :
Чашките в лявата страна се защипват на рефлектора и са относително еластични.Добре е когато се демонтират да се почне от там.
В дясно влиза шпилката за регулиране-обикновенно е с лека корозия и сцепва канала в който влиза.
Изображение


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 сеп 2007 21:07


Някой мислил ли е по въпроса да се поръчат да се направят от метал или пласмаса :?


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Това обсъждахмес баща ми току що

Мнениеот iurimil » Вто 04 сеп 2007 21:14


Това обсъждахмес баща ми току що седнали с шублера в ръка и снемахме размери.Няма да е лесно но идеята е планките да са с 2.4 мм ламарина,на които ще се прикапят 4.00мм гайки,а сферите-съчми от лагер с размер 8.00мм.
От там нататък с електрожена и сръчните ръце на заварчика.
Ето и самия проект:

Изображение


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 сеп 2007 22:20


Аз си преставях от цяло парче метал и с фрезоване :? -но ако и така стане с баща ти се пригответе за серийно пройзводство и много пари щото секи 3ти голф е с увиснал фар :lol:


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Дано да стане

Мнениеот iurimil » Вто 04 сеп 2007 22:38


Дано да стане.
Няма нужда от пълно копиране на формите достатъчно е само да се постигне свободното движение на шината в ограничителите на основата на фара - те са правоъгълници,за да се превърне въртеливото движение на регулиращата шпилка във възвратно-постъпателно на държатела.


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Ето решение

Мнениеот iurimil » Пон 10 сеп 2007 19:32


Ето решението ми за дългата щипка:
Изображение

Шпилките в ляво са подготовка за малките щипки.


Потребителски аватар
Kaparzo
Мнения: 30
Регистриран на: Пет 19 май 2006 18:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Kaparzo » Вто 18 сеп 2007 8:18


колега,с какъв силикон залепи фаровете,че и на мен ми предстои отваряне заради тея щипки.Много добра идея е твоя начин и смятам да пробвам така.Благодаря предварително


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 сеп 2007 9:28


Не слагай силикон :!: Като ги отваряш предварително ги нагрей със сешоар и ги повдигни с отверка докато се отворят.Фаровете вътре са с едно меко уплътнение.После като ги сглобяваш пак леко го нагрей и няма да имаш грижи.Със силикон има голяма вероятност да пескат и после нямат отлепяне :!:


Потребителски аватар
Kaparzo
Мнения: 30
Регистриран на: Пет 19 май 2006 18:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Kaparzo » Вто 18 сеп 2007 14:25


това уплътнение е нещо като дъвка и ме съмнява че е прегоряло от времето и топлината и че няма да стане по тоя начин,затова питам за силикон.Аз да ги направя веднъж пък после да си спича колкото ще


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 сеп 2007 15:04


Kaparzo написа:това уплътнение е нещо като дъвка и ме съмнява че е прегоряло от времето и топлината и че няма да стане по тоя начин,затова питам за силикон.Аз да ги направя веднъж пък после да си спича колкото ще

Повярвай ми тва като дъвката ще си ги уплатни без грижи/както впрочем всички оригинално по ФВ-то/-говоря от собствен опит.Отделно от собствен опит ще ти кажа че като ги направиш веднъж после ще ги отвориш още 2-3 пъти :( Не прави грешка със силикона щото съм отварял и силиконов фар.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 18 сеп 2007 15:22


Rabbit_TDI написа:
Kaparzo написа:това уплътнение е нещо като дъвка и ме съмнява че е прегоряло от времето и топлината и че няма да стане по тоя начин,затова питам за силикон.Аз да ги направя веднъж пък после да си спича колкото ще

Повярвай ми тва като дъвката ще си ги уплатни без грижи/както впрочем всички оригинално по ФВ-то/-говоря от собствен опит.Отделно от собствен опит ще ти кажа че като ги направиш веднъж после ще ги отвориш още 2-3 пъти :( Не прави грешка със силикона щото съм отварял и силиконов фар.
е ее, не е верно това.Аз мойте фарове (старите и сегашните) съм ги правил по 2-и, все със силикон.Важното е като нанесеш силикона и затвориш стъклото,да не слагаш капачката.Тогава се получва силиконовия фар :wink:


Потребителски аватар
Kaparzo
Мнения: 30
Регистриран на: Пет 19 май 2006 18:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Kaparzo » Вто 18 сеп 2007 15:47


добре колега ще пробвам така и ако не стане чак тогава ще ползвам някакъв силикон.мерси за отговора



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта