Здравейте колеги,
преди време разговаряхме с Rabbit_TDI за това как съм решил проблема с изтъркъното покритие на единия ми рефлектор(левия):
пратих ги за нанасяне на ново покритие тук: http://www.ideabg.com/clients/ewert/bg-index.php
Искам да подчертая,че не правя реклама,а само споделям опит.
Обещах да пусна тема с резултата и ето снимки:
най-горния е метален от Вектрата на баща ми,средния(левия) е този който пратих, а най-долния:десния е сниман за сравнение(този с лампата на дългите).
Това видях като дефект-но лично мен изобщо не ме вълнува-просто го снимах за по-претенциозните които могат да го сметнат за такъв и с цел да изкажа безпристрастно мнение.
Разходи към 04.09.2007г.:
1.Цена за направа на един рефлектор - 15.00 лв.
2.Транспортни разходи от Шумен до Стрелча и обратно - 14.40(по цени на различните куриери).
3.Начин на плащане - с наложен платеж.
4.Срок на изпълнение пратени са по куриер на 28.08.2007(11.00часа), и днес в 11.00часа ги получих готови.
Лично много съм доволен,а баща ми е на седмото небе след като му направих десния рефлектор на Вектрата.
Рефлектори-нанасяне ново покритие+решение щипки-окончателно
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Рефлектори-нанасяне ново покритие+решение щипки-окончателно
Последна промяна от iurimil на Съб 22 сеп 2007 20:18, променено общо 2 пъти.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Имам проблем съсъ щипките
Имам проблем с щипките(държачите)- на направения са направо на сол - все още ги търся, и не мога да ги монтирам.
Към тези които ще правят нещо подобно само ще дам съвет много да внимават с тези държатели на рефлектора защото материала е много чуплив.Това са :
Чашките в лявата страна се защипват на рефлектора и са относително еластични.Добре е когато се демонтират да се почне от там.
В дясно влиза шпилката за регулиране-обикновенно е с лека корозия и сцепва канала в който влиза.
Към тези които ще правят нещо подобно само ще дам съвет много да внимават с тези държатели на рефлектора защото материала е много чуплив.Това са :
Чашките в лявата страна се защипват на рефлектора и са относително еластични.Добре е когато се демонтират да се почне от там.
В дясно влиза шпилката за регулиране-обикновенно е с лека корозия и сцепва канала в който влиза.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Дано да стане
Дано да стане.
Няма нужда от пълно копиране на формите достатъчно е само да се постигне свободното движение на шината в ограничителите на основата на фара - те са правоъгълници,за да се превърне въртеливото движение на регулиращата шпилка във възвратно-постъпателно на държатела.
Няма нужда от пълно копиране на формите достатъчно е само да се постигне свободното движение на шината в ограничителите на основата на фара - те са правоъгълници,за да се превърне въртеливото движение на регулиращата шпилка във възвратно-постъпателно на държатела.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Kaparzo написа:това уплътнение е нещо като дъвка и ме съмнява че е прегоряло от времето и топлината и че няма да стане по тоя начин,затова питам за силикон.Аз да ги направя веднъж пък после да си спича колкото ще
Повярвай ми тва като дъвката ще си ги уплатни без грижи/както впрочем всички оригинално по ФВ-то/-говоря от собствен опит.Отделно от собствен опит ще ти кажа че като ги направиш веднъж после ще ги отвориш още 2-3 пъти Не прави грешка със силикона щото съм отварял и силиконов фар.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
е ее, не е верно това.Аз мойте фарове (старите и сегашните) съм ги правил по 2-и, все със силикон.Важното е като нанесеш силикона и затвориш стъклото,да не слагаш капачката.Тогава се получва силиконовия фарRabbit_TDI написа:Kaparzo написа:това уплътнение е нещо като дъвка и ме съмнява че е прегоряло от времето и топлината и че няма да стане по тоя начин,затова питам за силикон.Аз да ги направя веднъж пък после да си спича колкото ще
Повярвай ми тва като дъвката ще си ги уплатни без грижи/както впрочем всички оригинално по ФВ-то/-говоря от собствен опит.Отделно от собствен опит ще ти кажа че като ги направиш веднъж после ще ги отвориш още 2-3 пъти Не прави грешка със силикона щото съм отварял и силиконов фар.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта