материала който съм използвал е хидроизолационна лента за комин
има я в бриколаж при строителния склад и структората е почти като на динамат само че е по тънка
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=242243&photo=1
Изолиране врати!!!(снимков материал)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- cerwin_vega
- Мнения: 54
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
.
браво, браво! и аз трябва да пробвам това
- d.borimirov
- Мнения: 655
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
- Автомобил: MK3_ABF
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
- idoll
- Мнения: 82
- Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
...
имам късмет ,че моите кори са само две и са обезшумени още в германия,та да не се занимавам с тази толкова належаща за Голф 2 процедура.
поздрави за хубавата тема.
поздрави за хубавата тема.
- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
има и кафеви както каза колегата,за такива като мен с кафявото табло и тн.. има и черни ленти за масовите с черен салон:)
на моето голфе съм ги направил тия маниполации като на колегата с такъв гумен уплатнител и помага доста! тей като при мен няма дунапрен под корите,от един колега които продаваше пасат Б3 на части,ми подари дунапренениете изолации и паснаха като по чудо на голфа (само на задните врати изрязах около 2 см от единия край и дупките за дръжките) и също доста помага!(Да го имате като идея)
сега мисля отново с тънък дунапрен да вкарам под пластмасите на гредата около предните колани
и Искам да ви попитам дали имате идея как да спра скърцанията от уплатнителите на вратите?! моите са в перфектно състояние.. няма скъсано износено и тн,но си взех един силиконов спрей от хубавите(8лв) който е за уплатнения и реших да ги напръскам преди зимата.станаха лъскави и хубави като нови.. но от тогава насам .. трябва на 2-3 автомивки да ги минавам със силиконовия.. в противен случей по неравности като карам и скърцат дразнещо... а колата се кара нон стоп и се мие през 2-3 до 5 дни (просто мразя да е мръсна)
пробвал съм със други препарати да ги измия да не са така лъскви и да не скърцат но без резултат?!
на моето голфе съм ги направил тия маниполации като на колегата с такъв гумен уплатнител и помага доста! тей като при мен няма дунапрен под корите,от един колега които продаваше пасат Б3 на части,ми подари дунапренениете изолации и паснаха като по чудо на голфа (само на задните врати изрязах около 2 см от единия край и дупките за дръжките) и също доста помага!(Да го имате като идея)
сега мисля отново с тънък дунапрен да вкарам под пластмасите на гредата около предните колани
и Искам да ви попитам дали имате идея как да спра скърцанията от уплатнителите на вратите?! моите са в перфектно състояние.. няма скъсано износено и тн,но си взех един силиконов спрей от хубавите(8лв) който е за уплатнения и реших да ги напръскам преди зимата.станаха лъскави и хубави като нови.. но от тогава насам .. трябва на 2-3 автомивки да ги минавам със силиконовия.. в противен случей по неравности като карам и скърцат дразнещо... а колата се кара нон стоп и се мие през 2-3 до 5 дни (просто мразя да е мръсна)
пробвал съм със други препарати да ги измия да не са така лъскви и да не скърцат но без резултат?!
Re: Изолиране врати!!!(снимков материал)
браво колега идеята е добра. при мен също е проблем това че там ми се пълни с много мръсотия и прахоляк
- Spectre™
- Мнения: 1631
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село София
- Контакти:
Ето и от мен....
това е силиконова подложка.... 3 мм - 0.70 стотики на метър...., налепил съм 3 слоя, за да е дебела изолацията около 1 см...
Краищата на кората е облепена със лента ТЕСИ.. - изолация за прозорци.....
Резултатът само от една врата (изолирана) е потресаващ..., но все пак аз съм изолирал вече почти цялото купе, всички колонки, корите..., нови щипки... и така нататък...
Сега ще действам нататък.., докато не изчезне и най малкия шум...
П.П. - лепил съм подложката с лепило момент..., но може и друго да използвате....
това е силиконова подложка.... 3 мм - 0.70 стотики на метър...., налепил съм 3 слоя, за да е дебела изолацията около 1 см...
Краищата на кората е облепена със лента ТЕСИ.. - изолация за прозорци.....
Резултатът само от една врата (изолирана) е потресаващ..., но все пак аз съм изолирал вече почти цялото купе, всички колонки, корите..., нови щипки... и така нататък...
Сега ще действам нататък.., докато не изчезне и най малкия шум...
П.П. - лепил съм подложката с лепило момент..., но може и друго да използвате....
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Тези подложки виждам са залепени за кората на вратата т.е. между изолацията и металната част на вратата остават найлоните за изолиране от влага и няма проблеми. Това не е ли вата, която се слага под ламиниран паркет за шумоизолация? Ако е такава, тя се продава на различни дебелини и е необходимо само да си вземеш по-дебела за да не лепиш няколко слоя. Препоръчвам и да си намерите лепило на БОСТИК - френски са и мисля, че са по-добри от МОМЕНТ на ХЕНКЕЛ. Аз съм се запасил с материалите и ще я правя тази манипулация веднага щом ми се намери свободен ден. Успоредно с това ще сваля бравите за почистване и смазване, както и механизмите на стъклата. Смятам каручката ще стане фЙешън
- Spectre™
- Мнения: 1631
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село София
- Контакти:
Да, това е силиконова подложка за ламинат..., не поема вода... Иначе аз най-дебелата която намерих в наличност беше 3 мм... затова я лепя... на три слоя..., но това е максимума... иначе няма да можете да закпочеете вратите.... тъй че 9 мм са идеалната дебелина..
Успех на всички.. изисква малко нерви и жеалние от ваша страна за да стане Голфа тих.... и още по приятен за каране...
Успех на всички.. изисква малко нерви и жеалние от ваша страна за да стане Голфа тих.... и още по приятен за каране...
колеги, мноогоо странно... при мен скърцанията за ужасни...почти се доближава до границата "не се трае"
облепих двете врати както е показал колегата с гумено уплатнение, зад корите имам супер читав пълнеж + донапрени...абе като ново е и пак скърца та се само дет не се чупи...дайте идея какво друго може да скърца...вътре самите механизми за стъклата ли...??? задните кори (щот съм само с 2 врати) несъм ги пипал...май и тях ще трябва да погледна ...
приемам всякакви идеи...
облепих двете врати както е показал колегата с гумено уплатнение, зад корите имам супер читав пълнеж + донапрени...абе като ново е и пак скърца та се само дет не се чупи...дайте идея какво друго може да скърца...вътре самите механизми за стъклата ли...??? задните кори (щот съм само с 2 врати) несъм ги пипал...май и тях ще трябва да погледна ...
приемам всякакви идеи...
- Spectre™
- Мнения: 1631
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село София
- Контакти:
Колега аз изиолирах всичко отзад напред... и като цяло при мен останаха само предните две врати... и въпреки това от тях се чуват много гадни скърцания..., включително и от таблото...
Но като цяло ефекта от новите щипки и изолацията под корите.... е очарователен..., много по тихо вози колата... музиката е без вибрации от корите... и пластмасите.... при по високи скорости е по тихо..., но за да постигнеш задоволителен ефект според мен трябва да минеш и да пипнеш всичко едно по едно.... не само вратите....
Нови щипки... + изолация навсякъде... + нещо меко на местата където две пластмаси се трият една в друга..., а това става при повечето кори в Голфа... също така много нерви.... и желаие естествено...
Но като цяло ефекта от новите щипки и изолацията под корите.... е очарователен..., много по тихо вози колата... музиката е без вибрации от корите... и пластмасите.... при по високи скорости е по тихо..., но за да постигнеш задоволителен ефект според мен трябва да минеш и да пипнеш всичко едно по едно.... не само вратите....
Нови щипки... + изолация навсякъде... + нещо меко на местата където две пластмаси се трият една в друга..., а това става при повечето кори в Голфа... също така много нерви.... и желаие естествено...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта