Здравейте, колеги.
Преди 5 години имах Polo 6N2 1.4TDI 75к.с., което ремапнах при Евгени от Пролеша, София и колата се кара 50 000км при мен без никаква забележки и продължава да се кара от новата собственичка до ден днешен без никакви проблеми.
Сега съм притежател на Peugeot 407 2.2HDI 170к.с., което първончално опитах да ремапна при Жоро от Пловдив FTMotorsports. Ще започна с негативите и после и с позитивните неща:
Негативните:
Цял ден от 10-17ч Жоро мъчи да направи колата, накрая пренадуваха турбините и даваше P0100 грешка за дебитомер. Имаше турбо дупка при 2200 оборота и като цяло колата странно вървеше. Жоро ми каза, че трябва да се свалят турбините, да се правило Bench Mark тест, да се синхронизирали и тнт. Разпитах в Калос сервиза, който той ми препоръча, казаха ми, че не могат да ги синхронизират нито сега, нито ако ги направят хибрид.
Позитивите:
Жоро ми обърна много внимание, два пъти направи консултация по телефона, все пак не ме пусна да карам с пренадуващите турбини и си ми върна заводския софтуер, за което ЕВАЛА му правя!
След доста разследване и гледане на живи данни установих, че дебитомера си е наред (няма да навлизам в технически детайли) и ми се стори, че е малък шанса да има проблем с турбините, двете са гейтови, просто имат 3 селеноида, които ги управляват и проблема по-може да е там.
В крайна сметка, дадох последен шанс на този автмобил при Евгени от Пролеша, София - VGS-Chip Tuning, понеже на Полото ми оправи два проблема, които 5 сервиза в София не успяха и пак искаха да изпосменя цялата кола.
Направихме няколко теста на живи данни, покарахме и това, което Евгени забеляза, беше, че диференциалното ми налягане е много високо на място, прекалено високо. Предложи да свалим филтъра и да видим, какво ще е положението без него.
Свалихме филтъра, изключи го софтуерно, заедно с EGR-а и направихме кръгче.
Колата така започна да дърпа от 1500 оборота натам, както никога до сега и първоначално помислих, че нещо е пипал по гориво и бууст. - Не, просто без FAP.
Оказа се, че понеже FAP-а бил запушен връща обратно налягане към турбините и нарушава работата им, селеноидите опитват да върнат стойностите в граници, но до някаква степен, която не беше задоволителна.
Тествахме всички селеноиди - работят.
Качихме я на диното и изкара 180к.с. на мотор и 380Nm заводска, като вече нямаше този пад на 2200 оборота.
След софтуера, колата е 207к.с. и 452Nm, като това е със запазен катализатор, без него може и още, но все пак искат да има нещо, което да обира мизерията.
FAP не го изчистих, защото, дори и да е чист, дори и да приемем, че след 1 месец няма да те затапи пак, EGT-тата щяха да са високи, което не е добре за автомобила изобщо.
В крайна сметка, колата е настроена, върви прекрасно и съм супер доволен от работата на Евгени за втори път!
Препоръчвам горещо!
VGS-Chip Tuning - Доволен за 2 автомобила
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта