Клубен сервиз - София - vaskoto1
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 01 апр 2010 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Novi Iskar
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
Още един доволен собственик на VW с благодарност към Васко!
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
Здравейте,
Виждам, че има много доволни от този клубен сервиз. Радвам се че всички тези хора са решили проблемите си.
Аз лично не съм доволен от посещението си в този сервиз.
На 08.12.2011 имах записан час за преглед при Ваското1. Трябваше да се премери налягането на маслото. Всичко беше точно и нямам никакви оплаквания по тази част.
След това Ваското1 ми каза че: "Тая кола е много умрела" и започна да ми прави центровка на запалването. Въртя делкото и каза така е добре! Направих пробно кръгче, но нищо странно не ми се видя тогава.
Когато се прибирах вкъщи ми направи впечатление, че оборотите на празен ход играят. На другия ден при студен старт оборотите бяха добре, но на загрял мотор отново играеха и даже колата гаснеше. При ускоряване започна да се чува нещо като чукане. Не отричам, че при ускоряване на ниски обороти, динамиката се подобри. Покарах така няколко дни, но не се оправи от самосебе си.
Накрая върнах делкото по старите белези и играенето на оборотите спря, както и чукането при подаване на газ изчезна.
Потърсих информация как се прави центровка и открих, че колата трябва да е в авариен режим на определени обороти(чрез ваг ком). Майсторът направи центровката на празен ход! Това според всички източници, които четох е грешно!
Аз съм недоволен. Надявам се Ваското1 да не се сърди, нали все пак затова е тази тема.
Поздрави
PS: Виждам, че аз съм виновен за това, че не съм се върнал за рекламация.
Дори и повторният преглед да ми беше безплатен, той пак щеше да ми коства пари - загубено време, разход на бензин, нерви. Освен това всеки би различил допусната грешка и грешка поради абсолютно незнание. Vaskoto1 допусна грешка поради незнание или поради мърлявщина - гледах внимателно какво прави (и навсякъде е написано, че не се прави така). Та сега защо да се връщам? За да може някой да се упражнява на моята кола, за моя сметка?
Аз като клиент искам проблемите да се отстраняват(а не да ми се добавят нови проблеми) при това веднага - за това и съм готов да платя колкото е необходимо. За мен е недопустимо да се разкарвам няколко пъти за подобни тривиални неща! Но има различни хора - ако не им е проблем да ходят.
Пожелавам успех на Vaskoto1, и дано има повече доволни клиенти.
Виждам, че има много доволни от този клубен сервиз. Радвам се че всички тези хора са решили проблемите си.
Аз лично не съм доволен от посещението си в този сервиз.
На 08.12.2011 имах записан час за преглед при Ваското1. Трябваше да се премери налягането на маслото. Всичко беше точно и нямам никакви оплаквания по тази част.
След това Ваското1 ми каза че: "Тая кола е много умрела" и започна да ми прави центровка на запалването. Въртя делкото и каза така е добре! Направих пробно кръгче, но нищо странно не ми се видя тогава.
Когато се прибирах вкъщи ми направи впечатление, че оборотите на празен ход играят. На другия ден при студен старт оборотите бяха добре, но на загрял мотор отново играеха и даже колата гаснеше. При ускоряване започна да се чува нещо като чукане. Не отричам, че при ускоряване на ниски обороти, динамиката се подобри. Покарах така няколко дни, но не се оправи от самосебе си.
Накрая върнах делкото по старите белези и играенето на оборотите спря, както и чукането при подаване на газ изчезна.
Потърсих информация как се прави центровка и открих, че колата трябва да е в авариен режим на определени обороти(чрез ваг ком). Майсторът направи центровката на празен ход! Това според всички източници, които четох е грешно!
Аз съм недоволен. Надявам се Ваското1 да не се сърди, нали все пак затова е тази тема.
Поздрави
PS: Виждам, че аз съм виновен за това, че не съм се върнал за рекламация.
Дори и повторният преглед да ми беше безплатен, той пак щеше да ми коства пари - загубено време, разход на бензин, нерви. Освен това всеки би различил допусната грешка и грешка поради абсолютно незнание. Vaskoto1 допусна грешка поради незнание или поради мърлявщина - гледах внимателно какво прави (и навсякъде е написано, че не се прави така). Та сега защо да се връщам? За да може някой да се упражнява на моята кола, за моя сметка?
Аз като клиент искам проблемите да се отстраняват(а не да ми се добавят нови проблеми) при това веднага - за това и съм готов да платя колкото е необходимо. За мен е недопустимо да се разкарвам няколко пъти за подобни тривиални неща! Но има различни хора - ако не им е проблем да ходят.
Пожелавам успех на Vaskoto1, и дано има повече доволни клиенти.
Последна промяна от velizar987 на Чет 03 май 2012 13:02, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
не се сърдя-имаш пълното право да бъдеш недоволен.
още тогава ти казах, че ако имаш някакви последващи оплаквания (и друг път се е случвало-който не работи, той не греши) да се върнеш и да ти ги оправя.
ти си избрал да не се върнеш-нямам вина за това.
съжалявам.
п.с. чак днес, 28.05.2012, виждам че си мъж на място и си се върнал да промениш мнението си... шест месеца по късно...
моето момче, нека ти отворя очите за една малка тайна. по всяка вероятност съм забравил повече неща, отколкото ти някога си знаел. не се въздигай до там, че да си позволяваш да даваш оценка за това кой, какво знае, след като си го видял веднъж в живота си, а после си чел в интернет някаква информация. можеш ли ти, всезнайко, дори да обясниш какво ти чука в мотора и защо? не можеш... но иначе всичко ти е ясно, коя грешка от какво е причинена...
продължавай да четеш в нета-това ще те направи истински разбиращ всичко! и продължавай да вярваш на написаното в нета! то винаги е 100% гарантирана истина!
едно лирично отклонение: аз за какво те пратих да караш? казах ли ти да се ослушваш за странно поведение? обороти, чукане? кажи, плъх! за всичко това те предупредих и след като се върна специално те попитах! дори ти обясних как точно да караш... ти ми отговори че всичко е наред. след това ти казах-ако се появят проблеми, ела-ще ти ги отстраня...
жалък си... не ми се щеше да съм груб, но с тебеподобни не може да се разговаря нормално...
п.п.с. за да избегна понататъшното ти мишо поведение-няма да имаш право да си променяш мнението занапред. много обичам хора, които на всяка цена искат да навредят, и дори нямат смелостта да го направят мъжки.
още тогава ти казах, че ако имаш някакви последващи оплаквания (и друг път се е случвало-който не работи, той не греши) да се върнеш и да ти ги оправя.
ти си избрал да не се върнеш-нямам вина за това.
съжалявам.
п.с. чак днес, 28.05.2012, виждам че си мъж на място и си се върнал да промениш мнението си... шест месеца по късно...
моето момче, нека ти отворя очите за една малка тайна. по всяка вероятност съм забравил повече неща, отколкото ти някога си знаел. не се въздигай до там, че да си позволяваш да даваш оценка за това кой, какво знае, след като си го видял веднъж в живота си, а после си чел в интернет някаква информация. можеш ли ти, всезнайко, дори да обясниш какво ти чука в мотора и защо? не можеш... но иначе всичко ти е ясно, коя грешка от какво е причинена...
продължавай да четеш в нета-това ще те направи истински разбиращ всичко! и продължавай да вярваш на написаното в нета! то винаги е 100% гарантирана истина!
едно лирично отклонение: аз за какво те пратих да караш? казах ли ти да се ослушваш за странно поведение? обороти, чукане? кажи, плъх! за всичко това те предупредих и след като се върна специално те попитах! дори ти обясних как точно да караш... ти ми отговори че всичко е наред. след това ти казах-ако се появят проблеми, ела-ще ти ги отстраня...
жалък си... не ми се щеше да съм груб, но с тебеподобни не може да се разговаря нормално...
п.п.с. за да избегна понататъшното ти мишо поведение-няма да имаш право да си променяш мнението занапред. много обичам хора, които на всяка цена искат да навредят, и дори нямат смелостта да го направят мъжки.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
Днес след кратка борба Васко угаси цялата цветомузика, която се беше разсветкала по таблото. ГоУемо благодаря че мога да тръгвам без въртене на гуми
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
И от мен ти си знаеш, малко да стопли и идвам с белия километраж
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
Васко, един съвет, коригирай в първото мнение с какви мотори се занимаваш главно, че се звъни за проблем с дизелова кола и се оказва, че не се занимаваш с подобни "животни"
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
упс... мислех си че съм го писал.
мерси.
мерси.
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
Искам да благодаря на Васко за помощта, която оказа по телефона с един закъсал Голф 3. Причината беше клемореда на контактния ключ. Сега остава да се класирам и да го смени
- Golf_Lozenec
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
- Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
- Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
За втори път ходя при Васко и за втори път оставам супер доволен!
За няколко минути премахна цели 3 релета,некадърно поставени от малоумните ни газаджии.
Специални благодарности Васко и много успехи занапред
За няколко минути премахна цели 3 релета,некадърно поставени от малоумните ни газаджии.
Специални благодарности Васко и много успехи занапред
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
Благодаря за екпресния ремонт, лоста си заспа
- Ivaylichko
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 27 сеп 2009 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
Благодарности за помощта, коята ми оказа по телефона.
- madmen
- Мнения: 3032
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
Не съм писал в тази тема, но е крайно време да го направя.
Благодаря за пореден път - точна диагноза, полезни съвети!
Имам да го черпя много!
Благодаря за пореден път - точна диагноза, полезни съвети!
Имам да го черпя много!
- chocho1208
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
Много се извинявам,но и аз съм НЕДОВОЛЕН Отидох при Васко с Голфа на Баща ми,колата забива на определени обороти,свърза я към лаптопа и ми каза,че проблема е ламбда сонда,каза ми да купя нова и,че пак ще се видим.Купих нова след няколко дни и му се обадих,каза ми,че няма условия за смяна ОК смениха я,но колата не се оправи,даже гори малко повече,та сондата струваше около 100лв.за смяна 20лв. и за диагностиката на Васко 20лв.общо окло 140-150лв.и сега ако отида на диагностика пак ще трябва да плащам. Все пак мисля,че Васко може да отстрани проблема,но малко ме пренебрегна тогава незнам защо
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
а кой ти каза че ще трябва да плащаш пак за диагностика?
ти изобщо попита ли? че не помня...
отделно-с доказано неработещ елемент-каква диагноза искаш? започва се от това, което се знае, че не работи. и се търси натам. сам каза, че след смяната на ламбдата има промяна. не на по добро, но има промяна. това, само по себе си говори, че елемента вече работи. но без да съм видял-не мога да съм убеден.
защо съм ти аз виновен че и ти, както и предишния недоволен, избирате да не се върнете за рекламация? кой не съм приел за подобно нещо? знаеш ли колко народ се е връщал по колкото пъти се налага и нищо не съм им взимал, ако не съм си свършил работата?
че е имало случаи в които съм им връщал пари, ако се види че не мога да се справя...
пожелавам ти успех с диагностиките за в бъдеще.
ти изобщо попита ли? че не помня...
отделно-с доказано неработещ елемент-каква диагноза искаш? започва се от това, което се знае, че не работи. и се търси натам. сам каза, че след смяната на ламбдата има промяна. не на по добро, но има промяна. това, само по себе си говори, че елемента вече работи. но без да съм видял-не мога да съм убеден.
защо съм ти аз виновен че и ти, както и предишния недоволен, избирате да не се върнете за рекламация? кой не съм приел за подобно нещо? знаеш ли колко народ се е връщал по колкото пъти се налага и нищо не съм им взимал, ако не съм си свършил работата?
че е имало случаи в които съм им връщал пари, ако се види че не мога да се справя...
пожелавам ти успех с диагностиките за в бъдеще.
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - София - vaskoto1
Аз съм много доволен от Васето,погледне тук там и определя точна диагноза за отрицателно време и накрая не иска да взема пари
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта