Клубен сервиз Герман - VAG Сервиз Герман
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо - няма да работя до 15.09
Останах изключително доволен от услугите на сервиза! Много коректни, точни, разбират си от работата! Благодаря им за отделеното време и свършената работа и препоръчвам на всеки услугите им!
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Здравейте, понеже много колеги ви препоръчват искам да попитам има ли възможност да поемете за обслужване пасат В6 3.2i? Става въпрос за ангренаж, ремъци, масла, филтри и т.н.?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 06 ное 2018 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Айде и аз да се присъединя към щастливците, които са имали късмета да опрат до този сервиз и да си тръгнат със здрава кола. Без да изпадам в подробности, с две изречения само. Купих си Турана преди два месеца, още с изкарването от КАТ не вървеше. Нямаше никаква мошност, пушеше като печка на въглища ама яко. Венага на майстора ми, вдига рамене, не знае какво е. На втори майстор, може да е това, но може и да е онова. На трети майстор, не знаем какво е, нещо чука от двигателя - основен ремонт на цилиндрова глава, нов вал, клапани, повдигачи, лагери, гарнитури, към 1400 лв. - да ама не, не било от това. Айде на четвърти майстор за диагностика пак, след три седмици не знае какво й е. Айде на пети късметлийски майстор Ники в Герман. Още на първия ден като е подхванал имал вече идея, на следващия рязглабят и намират причината - турбото.
С други думи бърза и много точна дигностика, за която впоследствие Ники не ми взе и лев!
Жив и здрав бъди Ники и целия ти екип, оправихте ми празниците хора :) Огромно благодаря.
С други думи бърза и много точна дигностика, за която впоследствие Ники не ми взе и лев!
Жив и здрав бъди Ники и целия ти екип, оправихте ми празниците хора :) Огромно благодаря.
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Браво на тях, ама пък смятайте какви са били другите "майсторЕ" ,като това е най логичния и очеизваден виновник за описаните проблеми. Щом кади значи или въздуха не стига или нафтата е много и с ваг- ком за пет мин. се проверява колко надува турбото.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
ОТ 12-13 Декември излизаме в коледна ваканция. Официално до към 07.01.2019 ориентировъчно.
В този период няма да записваме нови коли, както и е възможно да не отговаряме на телефони и т.н.
Пожелаваме на всички весели празници.
П.С. Тъй като ние държим страшно много на редовните ни дългогодишни клиенти, с цел доброто им и навременно обслужване обмисляме някой промени, които най-вероятно ще бъдат наложени от новата година /нещо което мислехме да направим още края на миналата, но изкарахме някак и тази година. Когато всичко е ясно ще бъде написано тук. Знам, че много хора ще скочат, НО обикновено ни търсят като "краен вариант", "последна надежда", "майсторе моля те помогни защото само на аматьори попадам" и т.н. В повечето случай това са единични посещения за решаването на даден казус и след това вече тези клиенти забравят, че ние сме дали от времето си за да решим техният проблем. Обаждат ни се след доста време когато се стугне пак до някаква "неразрешима" за техните монтьори ситуация. Някой ще кажат, че бягаме от сложните и предпочитаме лесните ремонти - за 13-14 години сме доказали, че можем да решаваме от най-елементарни до страшно заплетени проблеми. Пред нас самите и пред хората които считаме за редовни клиенти сме се доказали многократно. С 2 думи ще си подбираме работата така както сметмен, че ще е ОК за нас защото никой не ти прави евала ако се опиташ да помогнеш на всички, а даже обратното - някой се опитват да ни изкарват, че сме им едва ли не длъжни да им обърнем внимание и да им свършим работа защото си плащат. Това би било вярно само ако имаме някакви предишни отношения и касае ремонт правен от нас.
В този период няма да записваме нови коли, както и е възможно да не отговаряме на телефони и т.н.
Пожелаваме на всички весели празници.
П.С. Тъй като ние държим страшно много на редовните ни дългогодишни клиенти, с цел доброто им и навременно обслужване обмисляме някой промени, които най-вероятно ще бъдат наложени от новата година /нещо което мислехме да направим още края на миналата, но изкарахме някак и тази година. Когато всичко е ясно ще бъде написано тук. Знам, че много хора ще скочат, НО обикновено ни търсят като "краен вариант", "последна надежда", "майсторе моля те помогни защото само на аматьори попадам" и т.н. В повечето случай това са единични посещения за решаването на даден казус и след това вече тези клиенти забравят, че ние сме дали от времето си за да решим техният проблем. Обаждат ни се след доста време когато се стугне пак до някаква "неразрешима" за техните монтьори ситуация. Някой ще кажат, че бягаме от сложните и предпочитаме лесните ремонти - за 13-14 години сме доказали, че можем да решаваме от най-елементарни до страшно заплетени проблеми. Пред нас самите и пред хората които считаме за редовни клиенти сме се доказали многократно. С 2 думи ще си подбираме работата така както сметмен, че ще е ОК за нас защото никой не ти прави евала ако се опиташ да помогнеш на всички, а даже обратното - някой се опитват да ни изкарват, че сме им едва ли не длъжни да им обърнем внимание и да им свършим работа защото си плащат. Това би било вярно само ако имаме някакви предишни отношения и касае ремонт правен от нас.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
С риск да ви размия съобщението за почивка, ще взема отношение по останалата част от съобщението. Да не съм анонимен, да кажа че съм онзи с голфа, дето му сменяхте веригата и помпата преди две седмици.
Някъде напред в темата съм писал добри думи - нещо което за други майстори не съм правил. Не защото не са ми вършили работа, а защото по някое време доброто обслужване или компетенцията им се е изчерпала. Или им е пораснала работата и са станали "началници", а раята не знае какво прави. Все неща, които през годините не се случиха при вас. С теб Ники даже преди време го бяхме коментирали този въпрос. Причината все още да имам кола от VW групата сте вие. То не е само да купиш (хубава) кола - трябва да има и кой да я поддържа. Бих се нарекъл дългогодишен клиент, защото първата ни среща беше през 2008 година, когато бяхте в един гараж по-нагоре по пътя и оттогава голфчетата ми са видяли само хубаво от вас. Ха, явно имам годишнина откакто ви познавам
Дълги години разказвам на всички познати как веднъж не си докарах колата при вас, защото ми замина пистовия ремък и нямах хидравлика, а не ми се караше така до Герман. Закарах я в един голям сервиз наблизо, защото мислех че няма какво да объркат при смяна на прост пистов ремък. Обаче се оказа, не само че има какво да объркат , ами и не могат да разберат после какво са объкали, да не говорим какви предположения имаха ! Тогава ти ми оправи колата за две минути на пътя, докато говореше по телефона. Още тогава ти казах, че веднъж не съм я докарал при теб и ето резултата.
Следващите редове могат да прозвучат като оправдание, но те са моята причина да се обадя, чак когато видях зор. Даже се чудех дали въобще да се пробвам, ама реших да си опитам късмета. Въпреки че известно време не ви бях звънял, а ви потърсих покрай проблема с веригата и чукането, в пълен контрапункт на твоето твърдение, ще кажа че бях помислил, че не ви се занимава с "прости" неща. Освен вероятната причина, че съм ви бил дотегнал, другото ми предположение беше, че все за дреболии те търся и затова свързването ми по едно време се оказва невъзможно. Преди да спра телефонния тормоз, звънях сигурно няколко дни подред, като си знам че не става отведнъж, но накрая се отказах щото то ме хвана срам. Даже сега като се свързах с теб, не ми се вярваше, че вдигна. Обаче извадих голям късмет.
Стана малко просторно и затова отново благодаря и на двама ви за съдействието.
Спокойна почивка и весели празници.
Някъде напред в темата съм писал добри думи - нещо което за други майстори не съм правил. Не защото не са ми вършили работа, а защото по някое време доброто обслужване или компетенцията им се е изчерпала. Или им е пораснала работата и са станали "началници", а раята не знае какво прави. Все неща, които през годините не се случиха при вас. С теб Ники даже преди време го бяхме коментирали този въпрос. Причината все още да имам кола от VW групата сте вие. То не е само да купиш (хубава) кола - трябва да има и кой да я поддържа. Бих се нарекъл дългогодишен клиент, защото първата ни среща беше през 2008 година, когато бяхте в един гараж по-нагоре по пътя и оттогава голфчетата ми са видяли само хубаво от вас. Ха, явно имам годишнина откакто ви познавам
Дълги години разказвам на всички познати как веднъж не си докарах колата при вас, защото ми замина пистовия ремък и нямах хидравлика, а не ми се караше така до Герман. Закарах я в един голям сервиз наблизо, защото мислех че няма какво да объркат при смяна на прост пистов ремък. Обаче се оказа, не само че има какво да объркат , ами и не могат да разберат после какво са объкали, да не говорим какви предположения имаха ! Тогава ти ми оправи колата за две минути на пътя, докато говореше по телефона. Още тогава ти казах, че веднъж не съм я докарал при теб и ето резултата.
Следващите редове могат да прозвучат като оправдание, но те са моята причина да се обадя, чак когато видях зор. Даже се чудех дали въобще да се пробвам, ама реших да си опитам късмета. Въпреки че известно време не ви бях звънял, а ви потърсих покрай проблема с веригата и чукането, в пълен контрапункт на твоето твърдение, ще кажа че бях помислил, че не ви се занимава с "прости" неща. Освен вероятната причина, че съм ви бил дотегнал, другото ми предположение беше, че все за дреболии те търся и затова свързването ми по едно време се оказва невъзможно. Преди да спра телефонния тормоз, звънях сигурно няколко дни подред, като си знам че не става отведнъж, но накрая се отказах щото то ме хвана срам. Даже сега като се свързах с теб, не ми се вярваше, че вдигна. Обаче извадих голям късмет.
Стана малко просторно и затова отново благодаря и на двама ви за съдействието.
Спокойна почивка и весели празници.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Търсим още един човек за сервиза, ако някой има желания е за работа да се свърже с нас или да остави координати и ние ще го намерим ;) ;)
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Кума ми го закъса с един Passat B6 2.0TDI DSG 2006 година. При превключване от Р на D или R, се чува стържене за няколко секунди, като на машинка. После изчезва, и се появява когато си поиска....Появи се и леко приритване от 1ва на 2ра предавка...
- Omilron
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 04 ное 2014 10:36
- Автомобил: VW Passat b3 3a2 35I
- Двигател: 1992 ABS
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
аз пък искам да се "оплача" - чаках една седмица да ми видят колата за теч, оправиха го и не ми взеха пари, не ги е срам! Чак требваше да ги гоня из сервиза да почерпа. И пак не ги взеха, възмутен съм!
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Май е време и аз да похваля Ники и Мишо.
Ходих при тях, може би преди два месеца, за нещо дребно. Останах адски доволен от отношението на Ники и не бих се поколебал отново да отида. Вярно, понякога се налага да чакаш малко повечко, но нормално момчетата имат доста работа и няма как. Ако не ви е нещо спешно и може да почака малко - не се чудете, Те са вашите хора. Като цяло съм посещавал доста сервизи, но само и единствено на тях бих се доверил напълно. Даже скоро мисля да ги посетя отново.
Ходих при тях, може би преди два месеца, за нещо дребно. Останах адски доволен от отношението на Ники и не бих се поколебал отново да отида. Вярно, понякога се налага да чакаш малко повечко, но нормално момчетата имат доста работа и няма как. Ако не ви е нещо спешно и може да почака малко - не се чудете, Те са вашите хора. Като цяло съм посещавал доста сервизи, но само и единствено на тях бих се доверил напълно. Даже скоро мисля да ги посетя отново.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Дойде един момент който се опитвахме да отложим, но вече няма на къде. Официално спираме от подръжка коли произведени до 2000 г. в частност остават някой модели като например Голф 4 и Пасат Б5 - засега.
Опитваме се да сме в крак в времето и новите технологии, ходим по обучения, семинари и т.н. Опитваме се да държим налични сравнително нови версии диагностика и т.н. Поради тези причини след разговори с колегата стигнахме до извода, че е дошло времето да погледнем напред и вместо да казваме на клиентите "Този модел ни е нов и не сме запознати с него" да се опитаме колкото може да сме по в час с новите модели. Това за съжаление става със спирането на подръжка на по-стари модели. Ако имате нужда от съвет, помощ и т.н. винаги сме насреща, но не и за физически ремонт по гореописаните модели МПС.
Знам, че някой ще скочат, но давам 2 прости примера - смяна на задни дискове и накладки на Голф 3 и Голф 4. В първия случай около 2 часа и шанс да се замаже 6-стена държащ супорта, в другия случай под 1 час и почти никакъв шанс за изненади. Втори пример - смяна на съединител на Голф 3 и Голф 5 - да кажем 1.6 бензин. При Голф 3 в повечето случай отива почти целия ден - газова поставена на неудобно място, замазани глави на болтовете на вътрешните карета. Проблеми със развиване на + на стартера - силна корозия и т.н. При Голф 5 аз, работейки сам и само по него, подменям съединителя за 2.5 до 3 часа. Когато кажа, че цената за смяна на съединител на Г3 във нашият сервиз е по-висока от на Г5 излизам крив и хората се сърдят. И заради това взехме горното решение.
Опитваме се да сме в крак в времето и новите технологии, ходим по обучения, семинари и т.н. Опитваме се да държим налични сравнително нови версии диагностика и т.н. Поради тези причини след разговори с колегата стигнахме до извода, че е дошло времето да погледнем напред и вместо да казваме на клиентите "Този модел ни е нов и не сме запознати с него" да се опитаме колкото може да сме по в час с новите модели. Това за съжаление става със спирането на подръжка на по-стари модели. Ако имате нужда от съвет, помощ и т.н. винаги сме насреща, но не и за физически ремонт по гореописаните модели МПС.
Знам, че някой ще скочат, но давам 2 прости примера - смяна на задни дискове и накладки на Голф 3 и Голф 4. В първия случай около 2 часа и шанс да се замаже 6-стена държащ супорта, в другия случай под 1 час и почти никакъв шанс за изненади. Втори пример - смяна на съединител на Голф 3 и Голф 5 - да кажем 1.6 бензин. При Голф 3 в повечето случай отива почти целия ден - газова поставена на неудобно място, замазани глави на болтовете на вътрешните карета. Проблеми със развиване на + на стартера - силна корозия и т.н. При Голф 5 аз, работейки сам и само по него, подменям съединителя за 2.5 до 3 часа. Когато кажа, че цената за смяна на съединител на Г3 във нашият сервиз е по-висока от на Г5 излизам крив и хората се сърдят. И заради това взехме горното решение.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Сервиза е във ваканция до 17.09
Последна промяна от °niksi° на Нед 28 юли 2019 16:36, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1052
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
°niksi° написа:Оказа се че, от 15.07 сме във малка ваканция, ще напиша до кога, но най-вероятно до около 01.09.
Извинявай дано не се сметне за спам, но датите нещо да не са объркани - защото месец и половина хич не е малка ваканция
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Дано не се сметне за спам, но този сервиз има нужда от подръжка която не може да се прави когато е пълно с коли, тъй че нищо не е объркано - това, че няма да работим с коли не значи, че ще сме реално почивка.
П.С. Чудя се само за какво давам обяснения, шефа казва почивка и почиваме - колкото дава добре дошло. Приятно изкарване на лятото.
П.С. Чудя се само за какво давам обяснения, шефа казва почивка и почиваме - колкото дава добре дошло. Приятно изкарване на лятото.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 06 юли 2011 10:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
°niksi° написа:Дойде един момент който се опитвахме да отложим, но вече няма на къде. Официално спираме от подръжка коли произведени до 2000 г. в частност остават някой модели като например Голф 4 и Пасат Б5 - засега.
Опитваме се да сме в крак в времето и новите технологии, ходим по обучения, семинари и т.н. Опитваме се да държим налични сравнително нови версии диагностика и т.н. Поради тези причини след разговори с колегата стигнахме до извода, че е дошло времето да погледнем напред и вместо да казваме на клиентите "Този модел ни е нов и не сме запознати с него" да се опитаме колкото може да сме по в час с новите модели. Това за съжаление става със спирането на подръжка на по-стари модели. Ако имате нужда от съвет, помощ и т.н. винаги сме насреща, но не и за физически ремонт по гореописаните модели МПС.
Знам, че някой ще скочат, но давам 2 прости примера - смяна на задни дискове и накладки на Голф 3 и Голф 4. В първия случай около 2 часа и шанс да се замаже 6-стена държащ супорта, в другия случай под 1 час и почти никакъв шанс за изненади. Втори пример - смяна на съединител на Голф 3 и Голф 5 - да кажем 1.6 бензин. При Голф 3 в повечето случай отива почти целия ден - газова поставена на неудобно място, замазани глави на болтовете на вътрешните карета. Проблеми със развиване на + на стартера - силна корозия и т.н. При Голф 5 аз, работейки сам и само по него, подменям съединителя за 2.5 до 3 часа. Когато кажа, че цената за смяна на съединител на Г3 във нашият сервиз е по-висока от на Г5 излизам крив и хората се сърдят. И заради това взехме горното решение.
Много натежкаряхте момчета... много, доста хляб трябва да изядете за да се окичите с титлата "майстор", клиентите на са банкомати, трябва да знаете това, а също и не сте единствените а явно от многото...
Поздрави и успехи все пак и дано се преосмислите, помнете клиента винаги е прав и не се знае каква сума иска да ви даде, т.е не се посреща по колата, много съм разочарован този Ви пост
Останете със здраве !
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта