Stef4osg написа:°niksi° написа:Дойде един момент който се опитвахме да отложим, но вече няма на къде. Официално спираме от подръжка коли произведени до 2000 г. в частност остават някой модели като например Голф 4 и Пасат Б5 - засега.
Опитваме се да сме в крак в времето и новите технологии, ходим по обучения, семинари и т.н. Опитваме се да държим налични сравнително нови версии диагностика и т.н. Поради тези причини след разговори с колегата стигнахме до извода, че е дошло времето да погледнем напред и вместо да казваме на клиентите "Този модел ни е нов и не сме запознати с него" да се опитаме колкото може да сме по в час с новите модели. Това за съжаление става със спирането на подръжка на по-стари модели. Ако имате нужда от съвет, помощ и т.н. винаги сме насреща, но не и за физически ремонт по гореописаните модели МПС.
Знам, че някой ще скочат, но давам 2 прости примера - смяна на задни дискове и накладки на Голф 3 и Голф 4. В първия случай около 2 часа и шанс да се замаже 6-стена държащ супорта, в другия случай под 1 час и почти никакъв шанс за изненади. Втори пример - смяна на съединител на Голф 3 и Голф 5 - да кажем 1.6 бензин. При Голф 3 в повечето случай отива почти целия ден - газова поставена на неудобно място, замазани глави на болтовете на вътрешните карета. Проблеми със развиване на + на стартера - силна корозия и т.н. При Голф 5 аз, работейки сам и само по него, подменям съединителя за 2.5 до 3 часа. Когато кажа, че цената за смяна на съединител на Г3 във нашият сервиз е по-висока от на Г5 излизам крив и хората се сърдят. И заради това взехме горното решение.
Много натежкаряхте момчета... много, доста хляб трябва да изядете за да се окичите с титлата "майстор", клиентите на са банкомати, трябва да знаете това, а също и не сте единствените а явно от многото...
Поздрави и успехи все пак и дано се преосмислите, помнете клиента винаги е прав и не се знае каква сума иска да ви даде, т.е не се посреща по колата, много съм разочарован този Ви пост
Останете със здраве !
Здравей! Ето и моето мнение, без да съм на хранилка при Ники или Мишо... Дори при последния ми досег, останах силно огорчен, при желанието ми, Б7цата ми да бъде обслужена там... Но това са си мои проблеми. Ники и Мишо са се доказали и ти да им даваш оценки, евтино е... Хората казват, ходим и се учим. Това за мен е правилен подход. Успех на сервиза ! Единствената ми препоръка е да не се забравят верните стари клиенти.