Въпрос за предварение

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Въпрос за предварение

Мнениеот balamata » Вто 12 юни 2007 12:05


Нормално ли е предварение от 3 градуса при каране основно на газ?Двигателя е ABD.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 12 юни 2007 13:46


да
по принцип може и 4, но на бензин се влошава работата - става ако сложиш ТАП и на газ да караш +4


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Вто 12 юни 2007 23:28


Да по принцип колегата е прав на тези двигатели най добре понасят до 6 градуса + стандартния аванс.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1937
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 05 юли 2007 19:04


понеже ме мъчи тая дилема и аз искам да използвам темата да задам 1-2 въпроса
Колата се пали само на бензин и върви само на газ.Какво рискувам ако бутна аванса 6градуса напред
Какво ще спечеля ако го направя дали динамиката се покачва или само ще спечеля 1л газ на 100км


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 22 мар 2009 19:21


ще спечелиш динамика и по-малък разход /ако не я ръчкаш много естествено/
според мене няма какво да загубиш - колеги казват че и с 10 градуса предварение пак си върви на бензин без детонации така, че ти си решаваш.


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Въпрос за предварение

Мнениеот balamata » Нед 22 мар 2009 19:37


Ще си използвам старата тема за да не пускам нова.Въпроса се отнася отново за предварение,но вече говорим не за ABD,а за 1.8ABS.Центровката беше направена на 6 градуса предварение както си е зададена фабрично за този мотор.Сега врътнах делкото с около 2-3мм обратно на часовниковата стрелка и стана така,че оборотите на празен ход на газ ми се вдигнаха от 800 на 1000.Това нормално ли е според вас?Друго което ме вълнува е какво предварение съм дал с тези 2-3мм завъртайки делкото?Питам защото нямам сега възможност да гледам със стробоскоп центровката.И другият въпрос е дали да намаля оборотите от пластмасовият винт на изпарителя или от винта на тройника или пък въобще да не ги пипам?Все пак си мисля,че едва ли ще ми се качи разхода с повече от половин литър заради по-високите обороти.Целта на това упражнение е да имам по-добра динамика на газ.Ще добавя само,че изпарителя е електрическо Ловато.


Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за предварение

Мнениеот marine » Сря 25 мар 2009 20:12


И колега с тези 2-3 милиметра как я усещаш колата? Стана ли по пъргава на газ?


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Въпрос за предварение

Мнениеот alex_zazy » Чет 26 мар 2009 13:54


Според мен върни малко винта на изпаритела да се намалят оборотите на празен ход. И виж как е динамиката!


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Въпрос за предварение

Мнениеот balamata » Чет 26 мар 2009 15:16


Четири дена след експеримента ми с зададеното от мен предварение,което така и незнам на колко градуса се равнява,установих две неща.Едното е,че колата определено литна на газ и другото е,че на бензин си чувах аванса,без значение дали ускорявах на втора,трета и т.н.Това ме притесняваше и сега делкото го оставих на почти същото място където си беше с едвам доловимо предварение,гледано с просто око,а не със стробоскоп.Отново откачих плюса за десетина минути и сега вече не се чува аванса.Вчера имах възможноста да покарам десетина километра извън Плевен,натоварен с двама от по-тежките ми колеги и наистина бях очарован от динамиката на колата.Пробвах да сваля оборотите от пластмасовия винт на изпарителя,но запалих с доста въртене след това и си го върнах пак на старата настройка.След това намалих с около половин оборот винта на тройника,но пък тогава във високите взе да не и достига гориво.Единствено не можах да засеча разход.Стигнах до извода,че решението с по-добрата динамика на газ,без да мъча колата,когато е на бензин,е да се слага ТАП.Това е истината.В момента може би съм на компромисния вариант като предварение между двете горива,но това не ме удовлетворява.Все пак колата се кара основно на газ.Дето се вика не може душата да е в рая а ... в г..а mhihi


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за предварение

Мнениеот joker » Пет 27 мар 2009 8:52


balamata написа:Четири дена след експеримента ми с зададеното от мен предварение,което така и незнам на колко градуса се равнява,установих две неща.Едното е,че колата определено литна на газ и другото е,че на бензин си чувах аванса,без значение дали ускорявах на втора,трета и т.н.Това ме притесняваше и сега делкото го оставих на почти същото място където си беше с едвам доловимо предварение,гледано с просто око,а не със стробоскоп.Отново откачих плюса за десетина минути и сега вече не се чува аванса.Вчера имах възможноста да покарам десетина километра извън Плевен,натоварен с двама от по-тежките ми колеги и наистина бях очарован от динамиката на колата.Пробвах да сваля оборотите от пластмасовия винт на изпарителя,но запалих с доста въртене след това и си го върнах пак на старата настройка.След това намалих с около половин оборот винта на тройника,но пък тогава във високите взе да не и достига гориво.Единствено не можах да засеча разход.Стигнах до извода,че решението с по-добрата динамика на газ,без да мъча колата,когато е на бензин,е да се слага ТАП.Това е истината.В момента може би съм на компромисния вариант като предварение между двете горива,но това не ме удовлетворява.Все пак колата се кара основно на газ.Дето се вика не може душата да е в рая а ... в г..а mhihi

Може,може!!!Слагаш си ТАП и душата ти ще е в рая :bishop ,пък онази другата работа :wink: е ще бъде където си поискаш :lol: !



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта