Въпрос за предварение
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Въпрос за предварение
Нормално ли е предварение от 3 градуса при каране основно на газ?Двигателя е ABD.
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос за предварение
Ще си използвам старата тема за да не пускам нова.Въпроса се отнася отново за предварение,но вече говорим не за ABD,а за 1.8ABS.Центровката беше направена на 6 градуса предварение както си е зададена фабрично за този мотор.Сега врътнах делкото с около 2-3мм обратно на часовниковата стрелка и стана така,че оборотите на празен ход на газ ми се вдигнаха от 800 на 1000.Това нормално ли е според вас?Друго което ме вълнува е какво предварение съм дал с тези 2-3мм завъртайки делкото?Питам защото нямам сега възможност да гледам със стробоскоп центровката.И другият въпрос е дали да намаля оборотите от пластмасовият винт на изпарителя или от винта на тройника или пък въобще да не ги пипам?Все пак си мисля,че едва ли ще ми се качи разхода с повече от половин литър заради по-високите обороти.Целта на това упражнение е да имам по-добра динамика на газ.Ще добавя само,че изпарителя е електрическо Ловато.
Re: Въпрос за предварение
И колега с тези 2-3 милиметра как я усещаш колата? Стана ли по пъргава на газ?
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Въпрос за предварение
Според мен върни малко винта на изпаритела да се намалят оборотите на празен ход. И виж как е динамиката!
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос за предварение
Четири дена след експеримента ми с зададеното от мен предварение,което така и незнам на колко градуса се равнява,установих две неща.Едното е,че колата определено литна на газ и другото е,че на бензин си чувах аванса,без значение дали ускорявах на втора,трета и т.н.Това ме притесняваше и сега делкото го оставих на почти същото място където си беше с едвам доловимо предварение,гледано с просто око,а не със стробоскоп.Отново откачих плюса за десетина минути и сега вече не се чува аванса.Вчера имах възможноста да покарам десетина километра извън Плевен,натоварен с двама от по-тежките ми колеги и наистина бях очарован от динамиката на колата.Пробвах да сваля оборотите от пластмасовия винт на изпарителя,но запалих с доста въртене след това и си го върнах пак на старата настройка.След това намалих с около половин оборот винта на тройника,но пък тогава във високите взе да не и достига гориво.Единствено не можах да засеча разход.Стигнах до извода,че решението с по-добрата динамика на газ,без да мъча колата,когато е на бензин,е да се слага ТАП.Това е истината.В момента може би съм на компромисния вариант като предварение между двете горива,но това не ме удовлетворява.Все пак колата се кара основно на газ.Дето се вика не може душата да е в рая а ... в г..а
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за предварение
balamata написа:Четири дена след експеримента ми с зададеното от мен предварение,което така и незнам на колко градуса се равнява,установих две неща.Едното е,че колата определено литна на газ и другото е,че на бензин си чувах аванса,без значение дали ускорявах на втора,трета и т.н.Това ме притесняваше и сега делкото го оставих на почти същото място където си беше с едвам доловимо предварение,гледано с просто око,а не със стробоскоп.Отново откачих плюса за десетина минути и сега вече не се чува аванса.Вчера имах възможноста да покарам десетина километра извън Плевен,натоварен с двама от по-тежките ми колеги и наистина бях очарован от динамиката на колата.Пробвах да сваля оборотите от пластмасовия винт на изпарителя,но запалих с доста въртене след това и си го върнах пак на старата настройка.След това намалих с около половин оборот винта на тройника,но пък тогава във високите взе да не и достига гориво.Единствено не можах да засеча разход.Стигнах до извода,че решението с по-добрата динамика на газ,без да мъча колата,когато е на бензин,е да се слага ТАП.Това е истината.В момента може би съм на компромисния вариант като предварение между двете горива,но това не ме удовлетворява.Все пак колата се кара основно на газ.Дето се вика не може душата да е в рая а ... в г..а
Може,може!!!Слагаш си ТАП и душата ти ще е в рая ,пък онази другата работа е ще бъде където си поискаш !
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта