След като прочетох темата "Колко газ Ви харчат колите" и се "поразрових" из форума констатирах,че (май!?) моят Голф2 (GU / Pierburg2E2 ) е единственият с Електрически изпарител LOVATO и карбуратор.Газовата уредба я сложих през месец май,тоест досега съм карал само през топъл сезон.Купих я на изгодна цена от приятел а колата му е пълна инжекция и ща не ща сложих този изпарител.Той го купи(нов) и го монтира миналата година и понеже е с автоматично ключе винаги пали на бензин и обръща на газ на 2000 оборота.Затова смятам че изпарителят(мембраната му) е в добро състояние.Лятото всичко беше ОК,колата палеше от раз и даваше приличен разход.Със започналото сутрешно застудяване започнаха и проблеми.След като дам "на контакт"изчаквам малко за да пусне клапана газ и след това паля.Но трябва да въртя 4~6секунди за да запали.След като запали няма проблем,работи си добре.Даже и след това да я изгася,после си пали от раз и работи стабилно.Сега двата газови клапана(този на тръбата от бутилката и този на изпарителя)са свързани успоредно. Така ли трябва да са свързани? Ако не е как е правилният? От къде възниква този проблем и как може се отстрани?
Благодаря предварително на всички които изкажат мнение по въпроса!
п.п. Четох че този електрическият подгревател в основата на смукателния колектор,който прилича на "таралеж" при работа на газ било добре да се изключи.Като се позамислих има логика в това.
Проблем с електрически изпарител на карбураторен Голф2
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта