Интересува ме. Кажи къде е магазина да изтичам и аз за един комплект кабели.
Благодаря.
Газ на пасат 1.6 101hp
- kiko26
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
и4аи
Намирасе в Сф на красно село ул.Хуб4а-5.Зад Фантастико има два магазина за Авто4асти.
Малко повече за газова на двигател AEK?
Привет,
отскоро имам VW (за първи път тази марка:). Golf3, комби, двигател AEK (74Kw). Бих искал да попитам хората с повече опит за мнение за работата на такъв двигател с газови уредби?
Държат ли се добре след кто сте ги покарали повечко (над няколко месеца, след зимен период и т.н.)?
Създават ли се проблеми за двигателя (работа на бензин, принудителни ремонти...)?
Каква газова бихте ме посъветвали да сложа?
Питам всичко това, защото на старата кола (Пео 405 с карбуратор) бях с обикновена ЛОВАТО, газта си работеш идеално, но оста често се задръстваше карбуратора и му трябваше подръжка. Там не беше скъпо и сложно, но новата кола е с дост по-авангарден двигател. И тъй като нямам опит май е по-добре да питам предварително:)
Предварително благодаря за мненията.
отскоро имам VW (за първи път тази марка:). Golf3, комби, двигател AEK (74Kw). Бих искал да попитам хората с повече опит за мнение за работата на такъв двигател с газови уредби?
Държат ли се добре след кто сте ги покарали повечко (над няколко месеца, след зимен период и т.н.)?
Създават ли се проблеми за двигателя (работа на бензин, принудителни ремонти...)?
Каква газова бихте ме посъветвали да сложа?
Питам всичко това, защото на старата кола (Пео 405 с карбуратор) бях с обикновена ЛОВАТО, газта си работеш идеално, но оста често се задръстваше карбуратора и му трябваше подръжка. Там не беше скъпо и сложно, но новата кола е с дост по-авангарден двигател. И тъй като нямам опит май е по-добре да питам предварително:)
Предварително благодаря за мненията.
- mitkobombata
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
да се изкажа и аз имам голф 3 1.6 АФТ на със обикновена метанова уредба.
вървене добре но почна да гарми по едно време много
и смених свещи кабели но направих една фатка защтото квото дават за VW е доста скъпо на NJK
свещите на НЖК отгоре са с пупка която несе отвива т.е стават скъпите кабели ..
взех друга марка свещи накоято пъпката горе се отвива и зех кабели BREMI общо 80лв свещи кабели вече сам минал 10 000км с тях и нямам 1 гармеж
а за разхода 5лв на 100км ....
колата варви доста добре 160 без никаф проблем с 4 човека
ако живееш в град с метан и караш много по добре метан . малко повече пари в инвистиция но си струва
вървене добре но почна да гарми по едно време много
и смених свещи кабели но направих една фатка защтото квото дават за VW е доста скъпо на NJK
свещите на НЖК отгоре са с пупка която несе отвива т.е стават скъпите кабели ..
взех друга марка свещи накоято пъпката горе се отвива и зех кабели BREMI общо 80лв свещи кабели вече сам минал 10 000км с тях и нямам 1 гармеж
а за разхода 5лв на 100км ....
колата варви доста добре 160 без никаф проблем с 4 човека
ако живееш в град с метан и караш много по добре метан . малко повече пари в инвистиция но си струва
Всъщност като търся за АЕК в "газови" не намирам толкова много... Надявам се да чуя мнението на хора, които са покарали повечко километри с газови и такъв двигател. Ясно е, че майсторите ще се справят със слагането (това го намерих на няколко места като мнения) и че колата ще върви в началото. Въпросът е, дали ще е така след няколко месеца, една зима и т.н. Моля ви не се дразнете, ама все пак си мисля,че е по-добре да питам, отколкото да се хвърля да харча кинти и после още двойно и тройно за ремонти. Та ще съм благодарен, ако можете да ме насочите към такъв тип мнения. Ня няколко места видя, че се получавали експлозии заради колекторите. Аз досега нямам опит с "гърмежи" и съм много бос за евентуалните последствия... Та ми е малко притеснително:)
Мерси
Мерси
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз съм с АЕК двигател. Карам с обикновено Ловато. Разхода ми е
10 градско и 8 изванградско.
До сега вече 7 хил. км с тази газова карам и нямам никакви ядове.
Вчера "бумна" за парви път при палене. Отворих капака и всичко си беше на място явно предпазната клапа беше си сваршила работата.
За газта и АГУ-тата само положитени неща мога да кажа.
10 градско и 8 изванградско.
До сега вече 7 хил. км с тази газова карам и нямам никакви ядове.
Вчера "бумна" за парви път при палене. Отворих капака и всичко си беше на място явно предпазната клапа беше си сваршила работата.
За газта и АГУ-тата само положитени неща мога да кажа.
mersi
Мерси много за мненията, полезни са. Бях скептично настроен, но започвам да си мисля да слагам газовата. Че като видя тези близо 2лв за литър и ми прилошава....
Относно двигател AEK на газ
Здравейте на всички От Април 2007 г. съм собственик на PASSAT 1.6 AEK комби . Та газ монтирах почти веднага след като смених всички комсумативи , на улица Иван Сусанин . Газовата е съвсем обикновенна с емулатор на инжектори само . Като цяло никакви ядове , приличен разход и вървеж . Единствените ядове ми създаде преди седмица - при рязко натискане на педала на газта колата прекъсваше ! Отидох при газаджиите на Иван Сусанин и след дълги размишления и имервания на газанализатора те решиха че са кабели . Отивам и си купувам кабели комплект BREMI от Автохит на Ботев за 92 лв , сменям ги и щастлив паля колата и установявам с ужас че пак прекъсва ! Отивам на друго место на диагностика , там момчетата установяват че искрата е много зле на 1 , 2 и 4 - ти цилиндър ! Обяснявам , че са сменени кабели , капачка , палец и свещи ! Човека само ме погледна хвана ключа да развива свещите и централния електрод на свеща направо изпада ! Свещите бяха BERU , никак не са евтини и купени от уж сигурен човек . Та сложиха ми NGK и колата отново замърка Та колеги пазете се от свещи ментета !!! Много щях да си изпатя , изкам да подчертая , че въпреки тези перипетий , колата не е пукнала нито веднъж , така че има заначение и кой и как ви слага газовата уредба !
- XIKS
- Мнения: 896
- Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
......
AEK 22000км да чукна надърво никви ядове върви и е евтинко
газовата ми е landi renzo слагана е в княжево при павката и лъчо.
След като обиколих на много места на всякъде ми викат за тоя двигател само газов инжекцион но отивам в княжево и павката ми вика ела да видиш и кво да видя неговата кола е същата като мойта със същия двигател и ми се смее и казва ако беше лошо щях ли да си сложа аз обикновена газова.
Радвам се че го послушах останах доволен
газовата ми е landi renzo слагана е в княжево при павката и лъчо.
След като обиколих на много места на всякъде ми викат за тоя двигател само газов инжекцион но отивам в княжево и павката ми вика ела да видиш и кво да видя неговата кола е същата като мойта със същия двигател и ми се смее и казва ако беше лошо щях ли да си сложа аз обикновена газова.
Радвам се че го послушах останах доволен
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 22:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
От както я купих минах почти 25000 км.Метан-Ланди-Ренцо.В началото гърмежи.Постоянно.На бензин харчеше 25/100.Счупи се дебитомера от тези гърмежи.Един приятел просто ми препоръча да го откача от куплунга.Смених кабелите и свещите(Марели).И заработи перфектно.Ако съм на бензин докато загрее не държи обороти.Сигурно е от липсата на дебитомер или нещо по ламбда сондата.Бутилката е 80 литрова.Едно зареждане-250км.В града-200-210км.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта