когато е студена доста трудно пали на газ - въртя поне 10 сек преди да запали. на бензин пали от раз...
голф 2 1,6 RF 2е2
газаджията регулира газовата, сега разхода е идеален и върви доста добре. та той твърди, че трудното палене не е от газовата и ми го доказва, като при контакт вади маркуча, който влиза в плочката и ясно се чува че газ стига до там.
та ме съмняват две неща - смукача и предваренето.
колко трябва да е предваренето на газ при този двигател ? наскоро бях на елкон и ми го направиха 23 мм. на мен ми се видя много, но оня вика че толкова трябва да е на газ.
доколко смукача играе роля при агу? при мен е махнат охлюва с биметалната пластина и е направен ръчно - с жило. като опъна ръчката и затварям въздушните клапи на карба.
дайте ъкъл - на елкон ли да ходя пак или да търся майстор за карба ?
трудно пали на газ(газаджията твърди че не е от агу)Г2RF2е2
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: трудно пали на газ(газаджията твърди че не е от агу)Г2RF
bat ranbo написа:когато е студена доста трудно пали на газ - въртя поне 10 сек преди да запали. на бензин пали от раз...
голф 2 1,6 RF 2е2
Аз преместих темата и е точно за тук.
Обикновено като имаш газова на студена кола се пали на бензин...
- bat ranbo
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 27 юли 2004 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
е опитваш се да ме убедиш че нямам проблем ли ??
колата палеше добре на газ и изведнъж не пали добре на газ. това си е проблем за мен. при това превключването бензин-газ става ръчно и не ми се ще да го правя всеки път.
освен това съм свел възможните проблеми до два - центровката и карбуратора - и двата са повече в компетенцията на имащите голфове, а не на имащите агу !!
както и да е..... самия факт че темата стоя 3 часа в АГУ раздела и никой не ми отговори, а стоя 15 минс в голф раздела и веднага получих някакъв отговор говори сам за себе си...
колата палеше добре на газ и изведнъж не пали добре на газ. това си е проблем за мен. при това превключването бензин-газ става ръчно и не ми се ще да го правя всеки път.
освен това съм свел възможните проблеми до два - центровката и карбуратора - и двата са повече в компетенцията на имащите голфове, а не на имащите агу !!
както и да е..... самия факт че темата стоя 3 часа в АГУ раздела и никой не ми отговори, а стоя 15 минс в голф раздела и веднага получих някакъв отговор говори сам за себе си...
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
bat ranbo написа:както и да е..... самия факт че темата стоя 3 часа в АГУ раздела и никой не ми отговори, а стоя 15 минс в голф раздела и веднага получих някакъв отговор говори сам за себе си...
Нищо не се опитвам да ти кажа, просто ти отговарям на въпроса кой ти премести темата. За да има такъв раздел, значи явно не е случайно.
А и да ти кажа няма значение количеството отговори по темата ти, може да е един, но ако е качествен няма да има нужда от други. За това са и тези раздели тук.
А сега решението от мен:
Обади се на 088 9278345, човека се казва Васил. Работи от 11:00 сутрин докато има хора вечер. Много обича карбуратори, особено като твоя. Уговори си час и отиди да ти направи една профилактика и да ти каже къде точно ти е проблема. Няма да ти вземе пари за преглед. Ако ти иска такива за прегледа аз ще му ги платя.
Извинявай, сега забелязах че си от Пловдив. Това те оправдава. Човека за когото ти казах по-горе е в София ако имаш път натам...
Успех!
- Stefanoz
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Колеги,и при мен не пали от първия път,досега нямаше проблеми,от 2-3 дена е така..явно е от шибаната газ.Ходих в сервиз и те викат,че трябва да ми сменят ключа и мембраните,от тях бил проблема.Но,пък изпарителя си пуска газ,тези ме стягат здраво.....смених газстанцията(Лукойл),заредих ТЕЖКА газ и се оправи..
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
вижте си компресията
Аз като имах издухана Вектра 1,6 изобщо не можеше да пали на газ, а си вървеше като змей.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: трудно пали на газ(газаджията твърди че не е от агу)Г2RF
bat ranbo написа:доколко смукача играе роля при агу? при мен е махнат охлюва с биметалната пластина и е направен ръчно - с жило. като опъна ръчката и затварям въздушните клапи на карба.
газовата с плочка ли е или е дупчен карбуратора?
защото ако газта влиза отгоре и затвориш клапите вЕрно много трудно ще запали....
колата много трудно пали на газ
Значи смукача на газ не се опъва до край,(така много трудно ще запали).дърпа се около 1/3. Успех.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: колата много трудно пали на газ
zlasmi написа:Значи смукача на газ не се опъва до край,(така много трудно ще запали).дърпа се около 1/3. Успех.
Колега изказваш се неподготвен - смукача на РФката е автоматичен и ако можеш ти ми кажи как да го драпна толкоз
Трудно пали на газ
Здравейте колеги. Когато Ви питат нещо, четете го внимателно. Защото
други колеги чакат вашия отговор с някаква надежда. А ти Hristian-E
ако зададеш точен въпрос, може и да получиш отговор
Всичко добро на всички
други колеги чакат вашия отговор с някаква надежда. А ти Hristian-E
ако зададеш точен въпрос, може и да получиш отговор
Всичко добро на всички
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта