Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Виновника за трудното палене се оказа реле 30.На пръв поглед дреболия,но...
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Нагорял контак на самото реле или дефетирало като цяло? Как го оправихте ... ново реле или почистване на контактните повърхности и нанасяне на "свеж" слой пропой?
Просто ми стана интересно
И айде честито колега, от доста време се бориш с този проблем. Понякога зайчето се крие в ъгъла и дори и не подозираш, че е там. Кофтито е че този проблем с релто го знаят само най-опитните майстори във ВАГ групата
Просто ми стана интересно
И айде честито колега, от доста време се бориш с този проблем. Понякога зайчето се крие в ъгъла и дори и не подозираш, че е там. Кофтито е че този проблем с релто го знаят само най-опитните майстори във ВАГ групата
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Колега разгледай тази тема: viewtopic.php?f=5&t=161762&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5+30
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Регистрирах се тук специално заради тази тема и за да благодаря на колегите, които ме насочиха къде да търся проблема.
При мен ситуацията беше следната:
- газов инжекцион;
- работи без проблеми на бензин;
- работи без проблеми на газ, но с висок градски разход;
- след каране на газ пали трудно на бензин, когато двигателят вече е студен;
- при каране на бензин, няма проблеми с палене или каране, независимо дали двигателят е студен или топъл.
След дълго търсене на проблема в бензиновата система, го открих - но в газовата :-) Което е логично като се имаше предвид, че при работа на бензин, нямаше никакви проблеми. Но кой да се сети... :-)
Да вметна, че за да нямам проблеми с паленето на студен двигател, дълго време няколко минути преди да угася колата за последно през деня, превключвах от газ на бензин и тогава палеше нормално.
В крайна сметка, проблемът се оказа изпарителят на газовата уредба. След смяната му с нов, проблемът изчезна моментално.
В заключение, съветът ми към други колеги с подобен проблем е първо да преценят дали проблема е от бензиновата или газовата система. Така може да си спестите малко пари за ненужна смяна на консумативи като ламбда сонда, свещи и т.н.
При мен ситуацията беше следната:
- газов инжекцион;
- работи без проблеми на бензин;
- работи без проблеми на газ, но с висок градски разход;
- след каране на газ пали трудно на бензин, когато двигателят вече е студен;
- при каране на бензин, няма проблеми с палене или каране, независимо дали двигателят е студен или топъл.
След дълго търсене на проблема в бензиновата система, го открих - но в газовата :-) Което е логично като се имаше предвид, че при работа на бензин, нямаше никакви проблеми. Но кой да се сети... :-)
Да вметна, че за да нямам проблеми с паленето на студен двигател, дълго време няколко минути преди да угася колата за последно през деня, превключвах от газ на бензин и тогава палеше нормално.
В крайна сметка, проблемът се оказа изпарителят на газовата уредба. След смяната му с нов, проблемът изчезна моментално.
В заключение, съветът ми към други колеги с подобен проблем е първо да преценят дали проблема е от бензиновата или газовата система. Така може да си спестите малко пари за ненужна смяна на консумативи като ламбда сонда, свещи и т.н.
- golf avenue
- Мнения: 359
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
- Автомобил: vw golf variant
- Двигател: azj 02
- Местоположение: Варна
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Проблема е елементарен, само да го хванеш преди да почнеш да сменяш кабели,свещи, помпи и др. Има една гумичка в изпарителя която задържа налягането след кото изгасиш колата, ако не държи газта влиза в колектора, колата е задавена защото няма въздух а газ и не пали от раз. Гумичката струва 0,20ст. разглобяването е повече
- billy_bg
- Мнения: 142
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
А когато същия проблем се оправя с откачане на едната клема на акумулатора за 10 минути,без да сменяме гумичка или изпарител,къде да търсим проблема?Благодаря.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11920
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
В богата или бедна горивна смес
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Здравейте хора аз имам голф2 1.3 пълна инжекция
Колата си беше добре но цените на бензина ме убиват
И затова набих 1250лв за италиански ГИ
И така може ли някой да ми помогне
ГИ е чисто нов
След три дни каране на газ и се почна
Няма палене на бензин
Симптома е същия когато запали върви и на газ и бензин но не палиииии
Установих че като махна бушона на ГИ нямам проблеми
Върнах се при майсторът и след настройки тръгна
Уви пак за няколко дни
И след третото връщане при газаджията няма ефект
Не ми се ходи пак при него ще го гътна
Та за това отидох при друг
Момчето констатира 4е в високите пуска и газ и бензин
Та игра си настрои я на градско извънградско спря подаването на безин в високите и вс.беше ок но отново за няколко дни
Днес му звънах и в сряда пак ще отида НООООО
ЗАЩО СТАВА ТАКА идва ми да я продам но не ми се иска
Забравих да кажа вс като кабели свещи капачкадросел дебитомер са ок
Какво става????
До сега на бензин нямаше ядове
И като я карам на бензин си е ок ...ако запали
И пак казвам както не пали при махане на бушона на ГИ тоест го с о ирам докато му покажа ключа палиии
Помооооощщщщ
Колата си беше добре но цените на бензина ме убиват
И затова набих 1250лв за италиански ГИ
И така може ли някой да ми помогне
ГИ е чисто нов
След три дни каране на газ и се почна
Няма палене на бензин
Симптома е същия когато запали върви и на газ и бензин но не палиииии
Установих че като махна бушона на ГИ нямам проблеми
Върнах се при майсторът и след настройки тръгна
Уви пак за няколко дни
И след третото връщане при газаджията няма ефект
Не ми се ходи пак при него ще го гътна
Та за това отидох при друг
Момчето констатира 4е в високите пуска и газ и бензин
Та игра си настрои я на градско извънградско спря подаването на безин в високите и вс.беше ок но отново за няколко дни
Днес му звънах и в сряда пак ще отида НООООО
ЗАЩО СТАВА ТАКА идва ми да я продам но не ми се иска
Забравих да кажа вс като кабели свещи капачкадросел дебитомер са ок
Какво става????
До сега на бензин нямаше ядове
И като я карам на бензин си е ок ...ако запали
И пак казвам както не пали при махане на бушона на ГИ тоест го с о ирам докато му покажа ключа палиии
Помооооощщщщ
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Погледни стартер, бобина и датчик на Хол...
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Извинявай колега но ще ми обясниш или аз бъркам
Бобината не е ли или работи или не и ако не е така защо когато запали няма ядове на газ
Обръщам на бензин и се почва едно тресене и гаснене на газ мърка???
Датчикът на хол е от тия горе на вала в самото делко като гледам май не се вади
Но пак немога да си обесня ако е така защо на газ работи добре
Стартер????кой стартер
Има нещо на което викате така различно от стартера дет завърта маховика защото там пък кое е общото
Извинявай ако съм те засегнал⁶
Просто съм невежа
Ако може да ми обясн и ш по подробно
Бобината не е ли или работи или не и ако не е така защо когато запали няма ядове на газ
Обръщам на бензин и се почва едно тресене и гаснене на газ мърка???
Датчикът на хол е от тия горе на вала в самото делко като гледам май не се вади
Но пак немога да си обесня ако е така защо на газ работи добре
Стартер????кой стартер
Има нещо на което викате така различно от стартера дет завърта маховика защото там пък кое е общото
Извинявай ако съм те засегнал⁶
Просто съм невежа
Ако може да ми обясн и ш по подробно
- Tsankovski
- Мнения: 361
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Спри газта от бутилката и покрай на бензин, ако паленето се оправи, значи изпарителя е проблемен
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Blue... това "различно от стартера дет завърта маховика" се нарича бендикс,който също може да е дефектирал, заял, замърсен. Целият стартер се сваля и се дава на майстор да му направи профилактика. Бобината е тази, която дава ток на свещите - тя може да не работи добре и да прави номера... Датчикът на Хол е най-капризен и трудно се диагностицира, той може да се смени с нов, но си е голяма играчка, защото обикновено го продават без клеми и трябва да се запоява... А щом на газ работи добре, трябва да се провери бензинова помпа, регулатор на налягане... и ще трябва да смениш майстора, колкото и да не е финансово изгодно...
- stefan4o
- Мнения: 19160
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Колега, ще го вкараш в излишни разходи. Недей така.
Датчик на ХОЛ ако не работи - няма да запали нито на газ, нито на бензин. Ако е бобината - на газ ще се разбере най-напред, понеже е по-капризна, откъм запалителна система. Отделно - при Мк2 бобините са ВЕЧНИ, нарочно го пиша с големи букви. За стартер пък - абсурд, по описанието на страдащия. Явно е, че нещо има оплескано или покрай монтажа или покрай настройката на газовото. Но този, който я е слагал - само той знае къде и какво е пипал.
Датчик на ХОЛ ако не работи - няма да запали нито на газ, нито на бензин. Ако е бобината - на газ ще се разбере най-напред, понеже е по-капризна, откъм запалителна система. Отделно - при Мк2 бобините са ВЕЧНИ, нарочно го пиша с големи букви. За стартер пък - абсурд, по описанието на страдащия. Явно е, че нещо има оплескано или покрай монтажа или покрай настройката на газовото. Но този, който я е слагал - само той знае къде и какво е пипал.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта