Здравейте,
Вчера при смяна на филтърчето, което стои в изпаритела ми забелязах, че тръбата идваща от бутилката и влизаща в изпаритела е леко омаслена в края си точно при входа и. Това заедно с леката миризма на газ, която усещам напоследък при отваряне на капакът ме навежда на мисълта, че има леко изтичане на газ от тази свръзка.
Въпросът е лесно ли и как мога да подменя накрайникът, който влиза от медната тръба в изпаритела, който е Stefanelli Geo 110N? Или това е просто една гайка, в която влиза медната тръба и при затягането и тя я уплътнява?
Добавям и снимка (която не е моя) за да е по-ясно.
И още един въпрос. Забелязах, че към входът за вакум на изпаритела няма закачено нищо. Нормално ли е това?
Благодаря предварително!
Golf 4 1.6, ГИ Стефанели - омасляване на изпарител
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Golf 4 1.6, ГИ Стефанели - омасляване на изпарител
Последна промяна от kickd0wn на Чет 08 ное 2012 17:10, променено общо 1 път.
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: Омасляване на изпарител
Сигурно се е деформирала медната пъпка/или там, както му е правилното наименование/. Купува се нова и се сменя бързо.
Re: Омасляване на изпарител
Колега ако изпарителя ти е вакуумен,и маркучлето ,за което говориш излиза от него,и не е закачено никъде,то трябва да му намериш място,от което да взима вакуум от всмукателния колектор.Виж дали имаш такъв щуцер под дросела,или да не ти е дупчен всмукателния колектор.Ако е дупчен и маркучето е излязло няма да имаш стабилна работа на газ със сигурност и няма да върви колата изобщо.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Омасляване на изпарител
Като за начало, стегни гайката и пробвай с пяна. Това трябваше да направиш, преди да пишеш.
А вакуума, както виждам, има нахакан маркуч. Та маркуча не е боднат никъде ли?
А вакуума, както виждам, има нахакан маркуч. Та маркуча не е боднат никъде ли?
Re: Омасляване на изпарител
Колега,той е написал,че снимката е илюстративна,така че при него може да не изглежда така
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Омасляване на изпарител
Точно така, снимката е илюстративна и не е моя.
Нямам никакви проблеми както със свободният ход, така и с мощността.
Възможно ли е изпарителът да има вход за вакум, но да работи и без него?
Нямам никакви проблеми както със свободният ход, така и с мощността.
Възможно ли е изпарителът да има вход за вакум, но да работи и без него?
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Омасляване на изпарител
kickd0wn написа:
Възможно ли е изпарителът да има вход за вакум, но да работи и без него?
Вакумът,/вакумната мембрана/ не участва в работата на изпарителя. Той/тя/ е "ключалка", която "заключва" изпарителя, да не пуска газ, ако не работи мотора. Със със същата цел газовия клапан на "електрическите" изпарители е забучен на самия изпарител /за да не остава пълна с втечнен газ тръба след клапана/, но там сигнала за работещ мотор е ел, а не вакумен.
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Омасляване на изпарител
Ясно и най-вероятно при положение, че имам евросонда, която така или иначе не пуска газ ако двигателя не работи, използването на вакум се обезмисля.
Мерси за разяснението!
Мерси за разяснението!
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Омасляване на изпарител
Не ти е съвсем ясно, май. Ако не е свързан вакума, кой ще ти "отключи" изпарителя?
Евро сондата обезопасява бутилката, а какво става с газта, която вече е в системата. Вярно, малко е, ама за беля стига! Да ти напълни колектора и като се опиташ да палиш, да кихне, та има теми за дебитомери, въздушни филтри, и други "екстри". !!
Евро сондата обезопасява бутилката, а какво става с газта, която вече е в системата. Вярно, малко е, ама за беля стига! Да ти напълни колектора и като се опиташ да палиш, да кихне, та има теми за дебитомери, въздушни филтри, и други "екстри". !!
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Омасляване на изпарител
Искаш да кажеш, че щом има вход за вакум, той трябва да бъде закачен и при мен газаджиите са си спестили труда?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Омасляване на изпарител
Това на снимката е изпарител за ГИ. Ти с газов инжекцион ли си? Там вакуума има съвсем друга функция.
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Омасляване на изпарител
kickd0wn написа:Искаш да кажеш, че щом има вход за вакум, той трябва да бъде закачен и при мен газаджиите са си спестили труда?
Освен ако ти не си се объркал и това да не е вход за вакума, а нещо друго. Ако беше дал твоя снимка можеше и по-точно да ти кажа. Ама на боб - толкоз.
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Омасляване на изпарител
muns61 написа:Това на снимката е изпарител за ГИ. Ти с газов инжекцион ли си? Там вакуума има съвсем друга функция.
С ГИ съм, да и изпаритела ми изглажда като този на снимката, затова я сложих. Бих снимал и моя, но е на отвратително място.
Каква е фунцкията на вакума при ГИ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Омасляване на изпарител
viewtopic.php?f=22&t=352519
Ako беше прочел и спазил това, щеше да икономисаш писането и времето на доста хора...
Ako беше прочел и спазил това, щеше да икономисаш писането и времето на доста хора...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта