Странен проблем с газови инжектори

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13442
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот kris11 » Нед 17 фев 2013 19:40


eurogas написа:Споделям опита си, като разглобя рейка карана с газ от ЕКО вътре е пълко с масло, сажди и смола които повреждат буталцата, като отворя рейка зареждала на ОМВ всичко е чисто все едно не е работила, нищо лично, наблюдавам и обслужвам прекалено много коли. :th_up


Благодаря много. Това ме интересуваше -опита.




Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот eurogas » Пон 18 фев 2013 16:41


Точно този комплект за калибровка струва към 90 лева и може да се купи от тук http://bsm-bg.com/#/bg/Products/id=1, но няма никакъв проблем да се задейства инжектора както казва колегата директно с 12 волта, стига да не се задържа прекалено много защото започва да грее бобинката. :th_up


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Пон 18 фев 2013 19:27


калибрирах на 0,5 направих нови настройки и за сега всичко е наред. Само трябва да направя настроиките под товар, и в движение.


Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот martom » Пон 18 фев 2013 21:02


А самата калибрация е от шестограмите които са заляти със смола?
Защо тогава казват,че тези винтове не се пипат


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Пон 18 фев 2013 21:50


martom написа:А самата калибрация е от шестограмите които са заляти със смола?
Защо тогава казват,че тези винтове не се пипат


точно от тези винтове се калибрира.
а това, че не се пипа верно така е, и предимно не трябва да се пипа от хора които не разбират.


Потребителски аватар
chavdu
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот chavdu » Вто 19 фев 2013 9:43


как повреждам първоначалнта калибровка, ако при почистването не пипам залятите със смола шестограми?


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот eurogas » Вто 19 фев 2013 15:54


Практиката показва че мърдат винаги след разглобяване, пробвай и ще се увериш, наистина някой "газаджии" продължават да незнаят закакво е този винт, това е факт, все още имам "колеги" които немогат да калибрират и ми дават повредени рейки за ремонт и калибровка. :th_up


Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот baibradar » Съб 23 фев 2013 17:18


След 2 смени на бутала и неколкократно калибриране изхвърлих Райла и си купих китайски дюзи. Вече 7000км без проблеми и направо се родих. Китайските излязоха по добри от оригиналния италиански райл. Имам няколко излишни комплекта ако някой се интересува
viewtopic.php?f=45&t=371739


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Съб 23 фев 2013 19:24


1,6ms. ми изглежда много примамливо, но може и да са го постиганли :rolleyes


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот landir » Съб 23 фев 2013 19:42


mafiota написа:1,6ms. ми изглежда много примамливо, но може и да са го постиганли :rolleyes

Да бе ще го постигнат с 3ома?Бабини деветини!


Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот baibradar » Съб 23 фев 2013 19:43


До 2 мс съм ги пробвал и работят безпроблемно. По ниски времена не са ми необходими. Мисля че са копие на Романо. И защо да не го постигнат както виждаш конструкцията е по различна от райла.


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот landir » Съб 23 фев 2013 19:46


baibradar написа:До 2 мс съм ги пробвал и работят безпроблемно. По ниски времена не са ми необходими. Мисля че са копие на Романо. И защо да не го постигнат както виждаш конструкцията е по различна от райла.

Стига глупости!Романото знаеш ли на колко работи и с какви бобини е?


husky
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 14:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот husky » Съб 23 фев 2013 23:25


landir написа:
baibradar написа:До 2 мс съм ги пробвал и работят безпроблемно. По ниски времена не са ми необходими. Мисля че са копие на Романо. И защо да не го постигнат както виждаш конструкцията е по различна от райла.

Стига глупости!Романото знаеш ли на колко работи и с какви бобини е?

Romano Fast (оригинала на това турско копие с марката милано) е с точно 3 ома бобина и производитела му пише следното:
Delayed opening: 2.0 ms
Delayed closure: 2.0 ms
Бързината не се постига само с бързо зареждане на бобината ;) самата конструкция и ниското тегло на подвижния елемент - 2 грама, прави инжекторите бързи въпреки 3-те ома.
Другият им модел Romano HD са с 2 ома бобина, за да имат същата скорост при по-голям ход (именно заради хода са по-мощни).

За справка вашите инжектори MED както знаете са с подобна конструкция, по-нискоомна бобина, но теглото на подвижния елемент е 12 грама!
Изображение
Изображение
Изображение


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот landir » Нед 24 фев 2013 3:13


Така не та разбрах какво искаш да кажеш?На Ланди може и да му е тежък подвижния елемент ама му виж конструкцията?Хода на подвижния елемент?На колко мс работят реално или на колко си ги виждал и какво е записано при тях от завода производител ?Има ли нещо общо с другите?Колко ома е?Производителя не ме интересува какво е писал особено на китайци и анадолци а какво всъщност се случва!Не съм видял до сега производител да е постигнал еднакви резултати при отваряне и затваряне Кейхен,Брц,Ланди,Рейл,Ловато ама анадолците и китайците го постигнаха! :icon_lol Как става тази работа?Конструктивните решения са много различни и аз не мисля че сме достатъчно компетентни да ги обсъждаме.Можем да ги гледаме как работят реално и да си правим нашите изводи но не и повече.


husky
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 14:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот husky » Нед 24 фев 2013 9:45


landir написа:Така не та разбрах какво искаш да кажеш?На Ланди може и да му е тежък подвижния елемент ама му виж конструкцията?Хода на подвижния елемент?На колко мс работят реално или на колко си ги виждал и какво е записано при тях от завода производител ?Има ли нещо общо с другите?Колко ома е?Производителя не ме интересува какво е писал особено на китайци и анадолци а какво всъщност се случва!Не съм видял до сега производител да е постигнал еднакви резултати при отваряне и затваряне Кейхен,Брц,Ланди,Рейл,Ловато ама анадолците и китайците го постигнаха! :icon_lol Как става тази работа?Конструктивните решения са много различни и аз не мисля че сме достатъчно компетентни да ги обсъждаме.Можем да ги гледаме как работят реално и да си правим нашите изводи но не и повече.

Много въпроси.... Ще ги номерирам за да е по-ясно какво искам да кажа/отговоря :mhihi

1.Исках да кажа, че е възможн въпросния инжектор да работи на 2 мс въпреки 3-те ома, именно заради конструкцията и малкото тегло на подвижния елемент.
2.Конструкцията мисля трябва пак да обяснявам... че е със същия принцип като на Романо, ако трябва пак да слагам снимки на 2-та разглобени?!?!? Колегата е сложил линк към копието и може да се види там, за да ми спестите работа.
3.Хода не съм мерил, но ще сторя.
4.Характеристиките им в снимка по-долу
5.Има нещо общо, именно с Романо фаст, снимките на колегата са го показали. Между другото, валтек тип 34 също е с подобна конструкция.
6.Мисля, че е около 1.6-7 ома, не съм 100% сигурен, по-късно ще измеря и ще редактирам ако имам грешка.
7.Онези данни които написах в първия отговор са от спецификация на Романо, не на анадолци.

ето обещаната снимка с данни на ЛР
Изображение



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта