Странен проблем с газови инжектори

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
chavdu
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот chavdu » Пон 11 фев 2013 15:34


Здравейте Колеги.
Исках да споделя и да Ви попитам, на някого другиго дали му се е случвало нещо подобно.
Та случката е следната:
Края на лятото, сложих ГИ фобос с инжектори RAIL Apache 1,5ома.
Колата работеше добре до декември, когато запонах да чувам инжекторите в купето(станаха по-шумни), много скоро след това .. започна да прекъсва зверки, особено студена, до момента в който сутрин след прехвърляне на газ почти не можеше да се кара нормално.

Отидох при газаджия, който смени цилиндърчетата на два от инжекторите(много се били износили, каквото и да значи това- не погледнах) и работата се подобри значително, но пак бяха много шумни в сравнение с началото(може би защото и времето беше много по-топло).
Работеше горе долу нормално, докато не стана пак много зле положението.
Реших да не ходя на газаджия този път .. и отворих рейката за да я почистя. Купих си 2 ремонтни комплекта за инжектори Rail Apache. Забелязах, че 2та инжектора които не бяха пипани, гумичеките се бага почти разпаднали .. отделно имаше някакви боклуци в цялата тая схема.
И след смяна на гумичеките и на вторите два инжектора .. колата заработи като в началото.

Та мен загадката ми е .. на всеки 4 000км ли ще трябва да сменям тия уплътнения на цилиндърчетата на инжекторите?

Някой имал ли е подобен проблем?

Задължен съм да зареждам в Петрол и се чудя дали "супер яката добавка" дали не прецаква тия упътнения...

Моля споделете мнения и препоръки.
Благодаря предварително.

Последна промяна от chavdu на Пон 11 фев 2013 19:51, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Ickoov
Мнения: 216
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
Двигател: EJ20 2001
Местоположение: Шумен

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот Ickoov » Пон 11 фев 2013 15:55


За да се избегне прекъсването при студен двигател е добре да се повиши с 5-10 градуса температурата при която обръща на газ(поне при мен така се оправи) а по въпроса с рейките и инжекторите не съм компетентен.


yani13
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 29 ное 2008 5:54
Автомобил: golf 3
Двигател: AEK 1995
Местоположение: Бургас

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот yani13 » Пон 11 фев 2013 19:05


По каталог им дават до 60 000км


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот eurogas » Пон 11 фев 2013 19:30


Ако зареждаш на Петрол и на Еко, ще трябва да сменяш постоянно гумичките на инжекторите, и да чистиш мръсотия и смоли, ако зареждаш на ОМВ няма да имаш никакви грижи, сам си решаваш какво да наливаш в бутилката. :th_up


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот Bai Sando » Пон 11 фев 2013 19:40


Напълно нормално за Риал. Партидата им от 2012 година нещо супер дефектна е излезнала.Постоянно идват клиенти с разтропани рейки на по 1000-2000 км.Незнам ремонтните им комплекти колко са качествени,но аз бих се насочил към друга марка рейка. :th_up


Потребителски аватар
chavdu
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот chavdu » Пон 11 фев 2013 19:49


eurogas написа:Ако зареждаш на Петрол и на Еко, ще трябва да сменяш постоянно гумичките на инжекторите, и да чистиш мръсотия и смоли, ако зареждаш на ОМВ няма да имаш никакви грижи, сам си решаваш какво да наливаш в бутилката. :th_up


За съжаление не мога да избягам от петрол.

Ако всичко идваше от горивото, защо на другата ми кола, на която имам монтирано Lovato пак ГИ .. която се зарежда от същите газостанции, вече 20 000км нямам проблеми с дюзите?

Bai Sando написа:Напълно нормално за Риал. Партидата им от 2012 година нещо супер дефектна е излезнала.Постоянно идват клиенти с разтропани рейки на по 1000-2000 км.Незнам ремонтните им комплекти колко са качествени,но аз бих се насочил към друга марка рейка. :th_up


... дай някаква насока, към коя марка и модел да тръгна, което ще е подобрение от сегашното положение и ще е съвместимо с фобоса :)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот Bai Sando » Пон 11 фев 2013 19:55


На ловато рейките са чук :th_up Но нова ще е много пари...Вал-тек не са лоши.
Те и риал не бяха лоши,но нещо се изложиха :stumm Може и ментета да са вкарали в мрежата не знам.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот eurogas » Вто 12 фев 2013 18:22


Райл имат една единствена дефектна партида, и тя е абсолютно оригинална, за която италианците си дадоха ремонтни буталца, иначе като цяло не са лоши рейки, аз поддържам много такива и нямам забележки, искат си почистване на 20 000км., и смяна на филтъра на 10 000км., това е ясно записано в гаранционната карта, ако се обслужват и калибрират грамотно, са идеални. :th_up


Потребителски аватар
chavdu
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот chavdu » Сря 13 фев 2013 7:59


Благодаря на отзовалите се ... явно не е толкова страннен проблема ми в крайна сметка.
Засега ще изчакам да видя колко време ще издържат след ремонта.

eurogas, мога ли да дойда при вас за калибровка на дюзите?


husky
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 14:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот husky » Пет 15 фев 2013 9:23


Bai Sando написа:Напълно нормално за Риал. Партидата им от 2012 година нещо супер дефектна е излезнала.Постоянно идват клиенти с разтропани рейки на по 1000-2000 км.Незнам ремонтните им комплекти колко са качествени,но аз бих се насочил към друга марка рейка. :th_up

Точно така :th_up не спирам да се кефя на колегите с евтини системи, как сменят всеки ден инжектори монтирани предната седмица :mhihi
Валтек е решението! Малък ход, тихи, голям пробег!
Всички клиенти съветвам да зареждат на петрол - НИКАКВИ ЯДОВЕ ДОРИ СЛЕД 50 000


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13442
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот kris11 » Пет 15 фев 2013 11:29


eurogas написа:Ако зареждаш на Петрол и на Еко, ще трябва да сменяш постоянно гумичките на инжекторите, и да чистиш мръсотия и смоли, ако зареждаш на ОМВ няма да имаш никакви грижи, :th_up


Колега моля обоснови се за ЕКО - няколко пъти даваш това мнение .
Газта я карат от Нефтохим - а .Възможно е в южна Б-я да внасят от Гърция , но севера не е рентабилно. Добавки ли слагат ?
Аз от газта на ОМВ въобще не съм доволен - лятото ми свърши газтта малко след Шумен и сложих за 20 лв от ОМВ . Едва се дотътрих до Варна.
С пълна бутилка заредена на Лукойл имам около 30-35 км по-малък пробег околкото при зареждане на ЕКО.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот eurogas » Пет 15 фев 2013 20:42


Споделям опита си, като разглобя рейка карана с газ от ЕКО вътре е пълко с масло, сажди и смола които повреждат буталцата, като отворя рейка зареждала на ОМВ всичко е чисто все едно не е работила, нищо лично, наблюдавам и обслужвам прекалено много коли. :th_up


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Пет 15 фев 2013 21:06


Ето и моята рейка след 3000км .

Изображение
Изображение
Изображение

Имам и един въпрос, каква е разликата между рейка Valtek и Rail ? - нали ремонтните им компекти са едни и същи...

Карам само с газ от извора -Лукойл!


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот Bai Sando » Пет 15 фев 2013 21:11


Същата гледка виждам всеки ден :stumm За съжаление и ремонтния комплект,който дават за рекламациите е със същите буталца които слагат в рейките.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Пет 15 фев 2013 21:30


Bai Sando написа:Същата гледка виждам всеки ден :stumm За съжаление и ремонтния комплект,който дават за рекламациите е със същите буталца които слагат в рейките.


Аз си взех от този рем. комплект да опитам:
Изображение

от тук: http://www.autogasmarket.com/shop/products/110.html

на колко милиметра ги калибрирате тези рейки?
чувал съм че на 0,55мм. работят добре.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта