Здравейте Колеги.
Исках да споделя и да Ви попитам, на някого другиго дали му се е случвало нещо подобно.
Та случката е следната:
Края на лятото, сложих ГИ фобос с инжектори RAIL Apache 1,5ома.
Колата работеше добре до декември, когато запонах да чувам инжекторите в купето(станаха по-шумни), много скоро след това .. започна да прекъсва зверки, особено студена, до момента в който сутрин след прехвърляне на газ почти не можеше да се кара нормално.
Отидох при газаджия, който смени цилиндърчетата на два от инжекторите(много се били износили, каквото и да значи това- не погледнах) и работата се подобри значително, но пак бяха много шумни в сравнение с началото(може би защото и времето беше много по-топло).
Работеше горе долу нормално, докато не стана пак много зле положението.
Реших да не ходя на газаджия този път .. и отворих рейката за да я почистя. Купих си 2 ремонтни комплекта за инжектори Rail Apache. Забелязах, че 2та инжектора които не бяха пипани, гумичеките се бага почти разпаднали .. отделно имаше някакви боклуци в цялата тая схема.
И след смяна на гумичеките и на вторите два инжектора .. колата заработи като в началото.
Та мен загадката ми е .. на всеки 4 000км ли ще трябва да сменям тия уплътнения на цилиндърчетата на инжекторите?
Някой имал ли е подобен проблем?
Задължен съм да зареждам в Петрол и се чудя дали "супер яката добавка" дали не прецаква тия упътнения...
Моля споделете мнения и препоръки.
Благодаря предварително.
Странен проблем с газови инжектори
- chavdu
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Странен проблем с газови инжектори
Последна промяна от chavdu на Пон 11 фев 2013 19:51, променено общо 1 път.
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Странен проблем с газови инжектори
За да се избегне прекъсването при студен двигател е добре да се повиши с 5-10 градуса температурата при която обръща на газ(поне при мен така се оправи) а по въпроса с рейките и инжекторите не съм компетентен.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 29 ное 2008 5:54
- Автомобил: golf 3
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Странен проблем с газови инжектори
По каталог им дават до 60 000км
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
Ако зареждаш на Петрол и на Еко, ще трябва да сменяш постоянно гумичките на инжекторите, и да чистиш мръсотия и смоли, ако зареждаш на ОМВ няма да имаш никакви грижи, сам си решаваш какво да наливаш в бутилката.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Странен проблем с газови инжектори
Напълно нормално за Риал. Партидата им от 2012 година нещо супер дефектна е излезнала.Постоянно идват клиенти с разтропани рейки на по 1000-2000 км.Незнам ремонтните им комплекти колко са качествени,но аз бих се насочил към друга марка рейка.
- chavdu
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
eurogas написа:Ако зареждаш на Петрол и на Еко, ще трябва да сменяш постоянно гумичките на инжекторите, и да чистиш мръсотия и смоли, ако зареждаш на ОМВ няма да имаш никакви грижи, сам си решаваш какво да наливаш в бутилката.
За съжаление не мога да избягам от петрол.
Ако всичко идваше от горивото, защо на другата ми кола, на която имам монтирано Lovato пак ГИ .. която се зарежда от същите газостанции, вече 20 000км нямам проблеми с дюзите?
Bai Sando написа:Напълно нормално за Риал. Партидата им от 2012 година нещо супер дефектна е излезнала.Постоянно идват клиенти с разтропани рейки на по 1000-2000 км.Незнам ремонтните им комплекти колко са качествени,но аз бих се насочил към друга марка рейка.
... дай някаква насока, към коя марка и модел да тръгна, което ще е подобрение от сегашното положение и ще е съвместимо с фобоса :)
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Странен проблем с газови инжектори
На ловато рейките са чук Но нова ще е много пари...Вал-тек не са лоши.
Те и риал не бяха лоши,но нещо се изложиха Може и ментета да са вкарали в мрежата не знам.
Те и риал не бяха лоши,но нещо се изложиха Може и ментета да са вкарали в мрежата не знам.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
Райл имат една единствена дефектна партида, и тя е абсолютно оригинална, за която италианците си дадоха ремонтни буталца, иначе като цяло не са лоши рейки, аз поддържам много такива и нямам забележки, искат си почистване на 20 000км., и смяна на филтъра на 10 000км., това е ясно записано в гаранционната карта, ако се обслужват и калибрират грамотно, са идеални.
- chavdu
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
Благодаря на отзовалите се ... явно не е толкова страннен проблема ми в крайна сметка.
Засега ще изчакам да видя колко време ще издържат след ремонта.
eurogas, мога ли да дойда при вас за калибровка на дюзите?
Засега ще изчакам да видя колко време ще издържат след ремонта.
eurogas, мога ли да дойда при вас за калибровка на дюзите?
Re: Странен проблем с газови инжектори
Bai Sando написа:Напълно нормално за Риал. Партидата им от 2012 година нещо супер дефектна е излезнала.Постоянно идват клиенти с разтропани рейки на по 1000-2000 км.Незнам ремонтните им комплекти колко са качествени,но аз бих се насочил към друга марка рейка.
Точно така не спирам да се кефя на колегите с евтини системи, как сменят всеки ден инжектори монтирани предната седмица
Валтек е решението! Малък ход, тихи, голям пробег!
Всички клиенти съветвам да зареждат на петрол - НИКАКВИ ЯДОВЕ ДОРИ СЛЕД 50 000
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13442
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
eurogas написа:Ако зареждаш на Петрол и на Еко, ще трябва да сменяш постоянно гумичките на инжекторите, и да чистиш мръсотия и смоли, ако зареждаш на ОМВ няма да имаш никакви грижи,
Колега моля обоснови се за ЕКО - няколко пъти даваш това мнение .
Газта я карат от Нефтохим - а .Възможно е в южна Б-я да внасят от Гърция , но севера не е рентабилно. Добавки ли слагат ?
Аз от газта на ОМВ въобще не съм доволен - лятото ми свърши газтта малко след Шумен и сложих за 20 лв от ОМВ . Едва се дотътрих до Варна.
С пълна бутилка заредена на Лукойл имам около 30-35 км по-малък пробег околкото при зареждане на ЕКО.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
Споделям опита си, като разглобя рейка карана с газ от ЕКО вътре е пълко с масло, сажди и смола които повреждат буталцата, като отворя рейка зареждала на ОМВ всичко е чисто все едно не е работила, нищо лично, наблюдавам и обслужвам прекалено много коли.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
Ето и моята рейка след 3000км .
Имам и един въпрос, каква е разликата между рейка Valtek и Rail ? - нали ремонтните им компекти са едни и същи...
Карам само с газ от извора -Лукойл!
Имам и един въпрос, каква е разликата между рейка Valtek и Rail ? - нали ремонтните им компекти са едни и същи...
Карам само с газ от извора -Лукойл!
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Странен проблем с газови инжектори
Същата гледка виждам всеки ден За съжаление и ремонтния комплект,който дават за рекламациите е със същите буталца които слагат в рейките.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
Bai Sando написа:Същата гледка виждам всеки ден За съжаление и ремонтния комплект,който дават за рекламациите е със същите буталца които слагат в рейките.
Аз си взех от този рем. комплект да опитам:
от тук: http://www.autogasmarket.com/shop/products/110.html
на колко милиметра ги калибрирате тези рейки?
чувал съм че на 0,55мм. работят добре.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта