muns61 написа:bachest написа:genov1 написа:Аз мисля че тва се компенсира с припомпване на газта (все едно палиш Лада
)
Право в десятката
При директно палене на газ, припомпване му е майката.
Но някой път като се запъне и каже, че неще - и това е! В такива ситуации, ако сте на централно място, за да не се срамите се процедира по следния начин: палете с включена предавка и натиснат педал на газта - мръдне ли колата, захапва от раз и си пали. Хаби акумулатора, но пък при мен действа и никой не разбира какви хитрини прилагам.
Помпенето на педала какво влияние оказва на газта? Това не е карбуратор, който да има ускорителна помпа на бензина - тя работи при помпенето.
Важното е да подаваш газ докато въртиш, а не както на бензин без да пипаш газта. Когато е студена пали много лесно на газ, но загрее ли, особено в града, става по-трудно, трябва яко газ да се подава. Изглежда мембраните омекват и изпарителя пуска по-малко газ
Ако се задави при паленето, аз давам на междинно (ако има такова
) и въртя за 1-2 сек. на пълна газ, така се издухва квото има в цилиндрите и след това се оправя