Здравейте, искам да попитам хората посещавали сервиза на БРЦ България (в София) дали са доволни от обслужването и по точно гаранционното.
Имам едно Ауди А3 с монтиран г.и. на Prins в Германия. Колата не работи равномерно на ниски и претриса при ускорение. Понякога даже не иска и да обърне на газ. Тоест обръща но за секунда две и след това минава отново на бензин и започва да пищи все едно няма газ.
Ходих в един оторизиран сервиз на Prins (в друг град) и там казаха че проблема е в изпарителя. Налягането след него било 4 бара а трябвало да бъде 2-2,2 бара. На диагностика не е успял да я закачи понеже колата не е обърнала на газ.
Изпарителя е чисто нов на няколко месеца и 4-5к км. От Германия твърдят че почти е невъзможно този изпарител да дефектира и че били много качествени. Газаджията в БГ също потвърди че не е виждат такъв изпарител да дефектира на тези километри.
Странното е че има моменти в които колата си обръща на газ и си работи без проблем. Близо 3-4 седмици я карах в продължение на 500-800км и нямаше никакви ядове. Сега пак започна да го прави
Та от Германия казват че няма проблем с гаранцията и може да се възползвам от нея и в България. Обаче в този сервиз дето ходих ми казаха че по номера на рамата трябва да ми излезне и гаранцията но не става. Пак звъня до Германия и от там ми обясняват че по номер на рама се записват само автомобили с заводско монтирана газова. Тези с монтирана в последствие газова се проверяват по друг начин (на сайта има раздел отделно закупени части/резервни и там се въвежда номера на самата част). Пак го обяснявам на въпросния газаджия а тои ми твърди че в БГ не го правят така Пак звъня до Германия, още разправии и хората от там се смеят и казват че не е възможно оторизиран сервиз на принс да не знае как се проверява гаранция на дадена част. Даже ми предложиха да им изпратя изпарителя и те ще ми върнат друг
Та сега съм решил да ида до София и да пробвам в BRC.
На бензин си работи нормално.
Възможно ли е налягането в изпарителя да се мени? Примерно сега е високо 4 бара и не иска да работи. След няколко дни налягането да се нормализира и да си работи без проблем
Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
- dontaskdontsay
- Мнения: 1389
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
Здравей,
Имаме тема с отрицателно мнение за този сервиз, макар и последното мнение в нея да е от преди 10 години и то е положително:
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=13&t=14692
По-актуално е писано в тази тема:
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=4795652#p4795652
Имаме тема с отрицателно мнение за този сервиз, макар и последното мнение в нея да е от преди 10 години и то е положително:
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=13&t=14692
По-актуално е писано в тази тема:
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=4795652#p4795652
- dontaskdontsay
- Мнения: 1389
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
Преди малко разговарях с тях и не останах хич доволен.
Няма да приемат гаранцията. Въпреки че са "оторизиран" сервиз на Prins се оказа че признават само български гаранции Пълно безумие, просто без коментар. Все пак нормално нали сме в Българя
Vlad777 пуснах темата в този раздел за да чуя и мненията на нашите газаджии от форума, относно симптомите с високо налягане и претрисане.
Благодаря за препратките
Няма да приемат гаранцията. Въпреки че са "оторизиран" сервиз на Prins се оказа че признават само български гаранции Пълно безумие, просто без коментар. Все пак нормално нали сме в Българя
Vlad777 пуснах темата в този раздел за да чуя и мненията на нашите газаджии от форума, относно симптомите с високо налягане и претрисане.
Благодаря за препратките
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
https://www.prinsautogas.com/en/distributors Пиши директно на мейла им и сложи в копие германците. Водят се официален дистрибутор и като цяло Customer service-a им куца. Също, ако ти е удобно може да пробваш да звъннеш в сервиза в Полски Тръмбеш, както и BRC в Пловдив.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1389
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
Точно това обмислях да направя щом се прибера от работа да им пиша. Как така ще се наричат оторизиран сервиз а няма да приемат гаранция от друга държава членка на ЕС.
Ще се обадя и на тези сервизи но съм скептично настроен.
Да попита датчика който се навива на самия изпарител, за температура ли е или за налягане? Аз мисля че е температурен но тогава как компютъра мери налягането или изобщо не го мери
Ще се обадя и на тези сервизи но съм скептично настроен.
Да попита датчика който се навива на самия изпарител, за температура ли е или за налягане? Аз мисля че е температурен но тогава как компютъра мери налягането или изобщо не го мери
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
По принцип е за температура на изпарителят. На база на тази температура се решава кога да се прехвърли на газ.
За налягане има отделен който е след изпарителят. Него съм го виждал монтиран директно на маркучите между изпарителят и дюзите. Освен налягане мери и температура на газта и ЕКУто прави корекции на времето на впръскване по тези данни.
Ама това е по принцип. Винаги може и да има изключение :) .
А за проблема ти - ако си сипал лоша газ може да докара проблеми с изпарителят. До него стига течна газ с разтворен фин боклук, там се изпарява газта, а боклука остава. И като се натрупа почва да прави мизерии. Два изпарителя сменях на една кола през 40-50 хиляди километра, като и двата ги свалих задръстени до толкова, че изпарител за 150кс мотор не можеше да изхрани 60кс мотор.
Предполагам, че като стигнеш до читав сервиз ще отворят изпарителят и проблема ще лъсне. Ако е от лоша газ не съм сигурен дали ще го покрият гаранционно.
За налягане има отделен който е след изпарителят. Него съм го виждал монтиран директно на маркучите между изпарителят и дюзите. Освен налягане мери и температура на газта и ЕКУто прави корекции на времето на впръскване по тези данни.
Ама това е по принцип. Винаги може и да има изключение :) .
А за проблема ти - ако си сипал лоша газ може да докара проблеми с изпарителят. До него стига течна газ с разтворен фин боклук, там се изпарява газта, а боклука остава. И като се натрупа почва да прави мизерии. Два изпарителя сменях на една кола през 40-50 хиляди километра, като и двата ги свалих задръстени до толкова, че изпарител за 150кс мотор не можеше да изхрани 60кс мотор.
Предполагам, че като стигнеш до читав сервиз ще отворят изпарителят и проблема ще лъсне. Ако е от лоша газ не съм сигурен дали ще го покрият гаранционно.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1389
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
Да така е, поразрових се в нета и открих че датчика за налягане и температура е на самия филтър след изпарителя.
А относно лошата газ. Ами колата до последно си е работела на газ и е заредена с немска газ (нали не е изключено и там да има кофти газ но ...) и тук със слизането от платформата решава че няма да работи
Аз мога ли примерно да монтирам един манометър след изпарителя и да проверя какво в действителност е налягането? Да не би да се окаже че проблема е в датчика и тои да лъже системата че е високо налягането?
А относно лошата газ. Ами колата до последно си е работела на газ и е заредена с немска газ (нали не е изключено и там да има кофти газ но ...) и тук със слизането от платформата решава че няма да работи
Аз мога ли примерно да монтирам един манометър след изпарителя и да проверя какво в действителност е налягането? Да не би да се окаже че проблема е в датчика и тои да лъже системата че е високо налягането?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
Ако изпаритела ти е такъв, те са мъртво родени.
https://www.prinsautogas.com/sites/defa ... k=iQUDBWKY
Ако е от старите, те са железни.Все пак няма нищо вечно.
А програмата се свързва с газовата, без значение на какво гориво работи колата.Без да има комуникация с газовата трудно ще се хване къде е проблема.Поддръжката на Prins е скъпа.Според мен е по-добре да се смени този Prins с нещо по-масово.
https://www.prinsautogas.com/sites/defa ... k=iQUDBWKY
Ако е от старите, те са железни.Все пак няма нищо вечно.
А програмата се свързва с газовата, без значение на какво гориво работи колата.Без да има комуникация с газовата трудно ще се хване къде е проблема.Поддръжката на Prins е скъпа.Според мен е по-добре да се смени този Prins с нещо по-масово.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
1. Пиши моля те на Принс Холандия и Германия и им обясни внимателнто на кого са дали правото да се наричат "представители" и прочие в БГ...
2. Към уредбата както е написано винаги може да се "закачиш" това което са ти казали е пълна некомпетентност.
3. За съжаление имам много лоши впечатления и от Ланди Ренцо...по подобен повод. /А и двете системи са изключително добри попринцип..../
От високия клас уреби мога да препоръчам само Vialle.
Пиши какво е развитието
2. Към уредбата както е написано винаги може да се "закачиш" това което са ти казали е пълна некомпетентност.
3. За съжаление имам много лоши впечатления и от Ланди Ренцо...по подобен повод. /А и двете системи са изключително добри попринцип..../
От високия клас уреби мога да препоръчам само Vialle.
Пиши какво е развитието
- dontaskdontsay
- Мнения: 1389
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
От старите е (обикновен кръгъл). Да вече разбрах че е скъпа поддръжката но след като ми е гаранционен защо да не се възползвам. От немците получавам пълно съдействие и казват че ще го сменят с друг само трябва да им го изпратя. Просто искам да се уверя че проблема найстина е в изпарителя а не в датчика, за да не пращам после и филтъра с датчика
Значи това с манометъра няма да стане ? Мислех да монтирам един трипътник и на него да закача манометъра и да следя какво се случва.
П.п: StS ооо ще им пиша и още как
Колкото до Vialle, те не са ли само за течна фаза ? Преди години имахме една корса с такава и в един сервиз в студентски град я отремонтираха. Останахме доста доволни от обслужването.
П.П 2: Сега разговарях със сервиза в Полски Тръмбеш и евала на тия хора Не казвам че проблема е решен но приеха проблема ми на сериозно и ще се опитат да помогнат. Разговаряхме нормално изслушвахме се а не като тези от БРЦ да те прекъсват и да ти повтарят само "не е вярно" и да не ти дават думат. Човека ме разпита най подробно за колата още от самото монтиране на газовата през 2010г. Обясни ми че за България имало двама дистрибутори и БРЦ (както и другия сервиз в който ходих) са към втория дистрибутор и от скоро са "оторизирани сервизи", затова и не са много на ти с гаранциите. Според тях проблема с гаранцията идва от това че е монтирана 2010г. и вероятно тогава не са ги вписвали по номер на рама и затова сега проверката трябва да стане по сериен номер на изпарителя. Те ще се свържат с Холандците и ще видят какво могат да направят. Насочиха ме към най близкия техен сервиз в София (Кардени 63). Сега остава само да стискам палци и да чакам.
Значи това с манометъра няма да стане ? Мислех да монтирам един трипътник и на него да закача манометъра и да следя какво се случва.
П.п: StS ооо ще им пиша и още как
Колкото до Vialle, те не са ли само за течна фаза ? Преди години имахме една корса с такава и в един сервиз в студентски град я отремонтираха. Останахме доста доволни от обслужването.
П.П 2: Сега разговарях със сервиза в Полски Тръмбеш и евала на тия хора Не казвам че проблема е решен но приеха проблема ми на сериозно и ще се опитат да помогнат. Разговаряхме нормално изслушвахме се а не като тези от БРЦ да те прекъсват и да ти повтарят само "не е вярно" и да не ти дават думат. Човека ме разпита най подробно за колата още от самото монтиране на газовата през 2010г. Обясни ми че за България имало двама дистрибутори и БРЦ (както и другия сервиз в който ходих) са към втория дистрибутор и от скоро са "оторизирани сервизи", затова и не са много на ти с гаранциите. Според тях проблема с гаранцията идва от това че е монтирана 2010г. и вероятно тогава не са ги вписвали по номер на рама и затова сега проверката трябва да стане по сериен номер на изпарителя. Те ще се свържат с Холандците и ще видят какво могат да направят. Насочиха ме към най близкия техен сервиз в София (Кардени 63). Сега остава само да стискам палци и да чакам.
Последна промяна от dontaskdontsay на Съб 29 яну 2022 14:40, променено общо 1 път.
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
България колега! С главна буква и "и" преди "я".
- dontaskdontsay
- Мнения: 1389
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
Благодаря колега От бързане се е получило. Обикновено препрочитам написаното преди да го публикувам но сега ми е убягнало.
Сега отново на темата.
Малко неочаквано но сервиза от Полски Тръмбеш доста бързо задвижиха нещата. Свързаха се отново с мен и потвърдиха че изпарителя найстина има гаранция. За съжаление обаче ще трябва те да го свалят и да го изпратят за ремонт или подмяна с нов Това ще отнеме седмици.
Като цяло съм много доволен и благодарен на сервиза Жалко че политиката на Prins е такава и за един обикновен ремонт ще трябва да се чакат седмици, само защото си закупил частта от друга държава. Важното е че гаранцията важи и дано с течение на времето принс да си оправят малко нещата и да се избегне това неудобство.
Сега отново на темата.
Малко неочаквано но сервиза от Полски Тръмбеш доста бързо задвижиха нещата. Свързаха се отново с мен и потвърдиха че изпарителя найстина има гаранция. За съжаление обаче ще трябва те да го свалят и да го изпратят за ремонт или подмяна с нов Това ще отнеме седмици.
Като цяло съм много доволен и благодарен на сервиза Жалко че политиката на Prins е такава и за един обикновен ремонт ще трябва да се чакат седмици, само защото си закупил частта от друга държава. Важното е че гаранцията важи и дано с течение на времето принс да си оправят малко нещата и да се избегне това неудобство.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
dontaskdontsay написа:
Сега отново на темата.
Малко неочаквано но сервиза от Полски Тръмбеш доста бързо задвижиха нещата. Свързаха се отново с мен и потвърдиха че изпарителя найстина има гаранция. За съжаление обаче ще трябва те да го свалят и да го изпратят за ремонт или подмяна с нов Това ще отнеме седмици.
Аз оставам с впечатление, че ти вече си направил диагностика и знаеш къде е проблема.От Полски Тръмбеш мисля, че леко са те пуснали по тангентата.Ако трябва да се изпраща някъде изпаритела предполагам, че транспорта ще е за твоя сметка.Системата VSI или VSI-2 е?Лесно се познава по ключа за превключване, дали е кръгъл или правоъгълен.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1389
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
Единствената диагностика която е правена е в първия сервиз в които ходих.
А иначе изгарям от желание да разглобя този изпарител и да видя какъв му е проблема, или пък да си купя кабела за диагностика и да се уча.
В последствие се сетих че не попитах за чия сметка ще са транспортните разходи. Но ако се окаже че са за моя, то по добре аз да си го изпратя. Транспорта ще ми излезе около 40-60лв.
С квадратния превключвател съм, и мисля че това се води VSI 1
От друга страна като се сметне:
Ходене до София за демонтаж, после отново ходене но за монтаж, транспорта до Германия + цената за смяна на самия изпарител и отделно няколкото седмици разправия. Дали пък няма да е по добре да му взема един ремонтен комплект и да приключа с тази гаранция щото стана вече банално. Създава ми допълнителни ядове вместо да помогне за по бързо разрешаване на проблема.
А иначе изгарям от желание да разглобя този изпарител и да видя какъв му е проблема, или пък да си купя кабела за диагностика и да се уча.
В последствие се сетих че не попитах за чия сметка ще са транспортните разходи. Но ако се окаже че са за моя, то по добре аз да си го изпратя. Транспорта ще ми излезе около 40-60лв.
С квадратния превключвател съм, и мисля че това се води VSI 1
От друга страна като се сметне:
Ходене до София за демонтаж, после отново ходене но за монтаж, транспорта до Германия + цената за смяна на самия изпарител и отделно няколкото седмици разправия. Дали пък няма да е по добре да му взема един ремонтен комплект и да приключа с тази гаранция щото стана вече банално. Създава ми допълнителни ядове вместо да помогне за по бързо разрешаване на проблема.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Доволни ли сте от сервиза на BRC Bulgaria (г.и. Prins)
Можеш да закачиш манометър преди дюзите. Само трябва да си намериш подходящ манометър и тройник. Така бих подходил при съмнение за високо налягане на газта след изпарителят.
Та ако е датчика - сменя се. Ако е изпарителят - прави се или се сменя.
Пиши на сервиза и сложи немците на CC. Тия отворковци дето уж са оторизиран сервиз си заслужават сурвакането.
Та ако е датчика - сменя се. Ако е изпарителят - прави се или се сменя.
Пиши на сервиза и сложи немците на CC. Тия отворковци дето уж са оторизиран сервиз си заслужават сурвакането.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: chifut и 14 госта